|
Puck Oudgediende
 WMRindex: 277 OTindex: 12.280
|
Quote Ikke: Quote Puck: En hoelaat moet je beginnen? Anders ga je nu toch nog ff? Weet je zeker dat je koffie wilt?  Getverdemme  Ik moet om 9 uur beginnen  En dan ga je niet nu alvast weg ofzo?  Quote Koffienieuws.nl: Espressokenners beweren dat een espresso minder cafeïne bevat, door de korte extractietijd bij de bereiding. Maar de hoeveelheid koffie die je gebruikt speelt ook een rol. Voor een kopje espressokoffie gebruik je gemiddeld zo’n 7 gram koffie. Espresso bereid en afhankelijk van de koffiesoort die gebruikt wordt, levert dit tussen 55 en 85 mg cafeïne per kopje op. Voor een kop filterkoffie gebruik je algauw 10 tot 12 gram koffie wat resulteert in een gemiddelde van 100 mg cafeïne per kop. De hoeveelheid cafeïne is in grote mate afhankelijk van de hoeveelheid koffie die men gebruikt. |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Het is 'n kwartiertje fietsen, en het is bijna kwart voor negen, dus ik ga over 3 minuten  |
|
nietmeer
|
 Goeiemorgen allen  |
|
Puck Oudgediende
|
Quote Cootje68:  Goeiemorgen allen  HOI LIEVERDDDDDDD Nu in 1x, beter dan gisteravond!;) |
|
puppy Erelid
 WMRindex: 727 OTindex: 6.557
|
Quote Ikke: Het is 'n kwartiertje fietsen, en het is bijna kwart voor negen, dus ik ga over 3 minuten  Succes dan maar alvast en een   . Ik hoop dat je een beetje wakker wordt door de koffie  |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Ik ben weg  Tot straks iedereen   |
|
puppy Erelid
|
Heey Co, koffie?   |
|
nietmeer
|
Jups, doe mij maar een litervat  ff wakker worden  |
|
puppy Erelid
|
*Zet ook een dubbele neer voor CO, ploft zelf ook neer met een dubbele senseo* |
|
puppy Erelid
|
 OMG zet net bijna mijn keuken in de fik  |
|
Puck Oudgediende
|
Quote puppy:  OMG zet net bijna mijn keuken in de fik  Das niet handig  |
|
nietmeer
|
Hoe doe je dat Puppy? |
|
puppy Erelid
|
Een sigaret willen opsteken. Geen aansteker kunnen vinden. Dus gaspitje aan zetten. Verkeerde aandraaien, waar een keukenrol op ligt |
|
nietmeer
|
Da's inderdaad niet erg handig Het duurt nog ff voordat je kunt verhuizen hoor! |
|
Puck Oudgediende
|
Quote puppy: Een sigaret willen opsteken. Geen aansteker kunnen vinden. Dus gaspitje aan zetten. Verkeerde aandraaien, waar een keukenrol op ligt Zo zie je maar, gewoon niet roken!  |
|
nietmeer
|
@Puck: dat zeg je tegen de verkeerde  |
|
puppy Erelid
|
Quote Cootje68: Da's inderdaad niet erg handig Het duurt nog ff voordat je kunt verhuizen hoor! hihihi, ach slecht voorbeeld doet volgen... De een zet een auto in de hens en de ander zijn eigen keuken  |
|
Puck Oudgediende
|
Quote Cootje68: @Puck: dat zeg je tegen de verkeerde  Zei ik wat dan?  Aaauhw, wat lieeeef! Puck wil eten, en dan kijkt ze me aan met van die heeeeele grote ogen, en ze heeft donkerbruine ogen, en een witte vacht! Echt, zo lief  Oh, en nu weet ze dat ik m'n bed niet uitkom en gaat ze met dr kont naar me toe liggen  Okeeeee Nu gaat ze zo liggen met dr kop plat op het dekbed, net zo'n sfinx  |
|
my-angel
Oudgediende
 WMRindex: 564 OTindex: 11.965 S |
Goeiemorgen  |
|
puppy Erelid
|
Hoi MA  al vakantie? |
|
nietmeer
|
@Puck: is dat een kat of een hond? |
|
Puck Oudgediende
|
Quote Cootje68: @Puck: is dat een kat of een hond? Een kat!  Ik heb ergens foto's op m'n blog staan, ik zal de link ff zoeken  |
|
my-angel
Oudgediende
 WMRindex: 564 OTindex: 11.965 S |
@Cootje... nee.. enalaatste dag op school  |
|
puppy Erelid
|
Ik wil eigenlijk een foto op mijn blog zetten, maar ik wil niet zo'n fotoboek op het inet openen. Kan het dan toch wel op een andere manier? |
|
puppy Erelid
|
Quote puppy: Hoi MA  al vakantie? Quote my-angel: @Cootje... nee.. enalaatste dag op school   Ik vroeg het hoor  |
|