|
Relpa
Oudgediende
 WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
@om het even welke RonH
We komen hier toch alleen maar reageren ? |
|
nietmeer
|
heel leuk schouwspel...............totdat het bij je inslaat...........dan vind je het echt niet leuk meer   |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Nee RELPA, we komen hier om ons te vermaken. |
|
Mier Oudgediende
 WMRindex: 385 OTindex: 10.596 S |
@ CnC haha  dat was ook de bedoeling @RonHunter dat weet ik ook niet. maar gebruik je hersens ff |
|
sjatter
Oudgediende
 WMRindex: 10.025 OTindex: 7.180 T S |
Quote alweerdood: Quote Cee-N-Cee: Quote sjatter: Quote Cee-N-Cee: sjatter, mij moet je niet altijd even serieus nemen  Edit: En dan niet doordenken..  Over foute gesprekken gesproken  Ik neem jou nooit serieus.;) In welke zin van de betekenis   OMG, das pas niveau   Applaus hoor  Altijd als je niet serieus ben, dus altijd.  |
|
alweerdood
winnaar PW 06
 WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
@Positively klopt.. Maar we blijven positief  |
|
nietmeer
|
hallo iedereen   *BOINK* (voor degenen die ik vergeten ben  ) |
|
RonHunter
Oud Moderator
 WMRindex: 6.448 OTindex: 7.547 S |
@posje, is de bliksem bij jou ingeslagen dan?????  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote positivily: heel leuk schouwspel...............totdat het bij je inslaat...........dan vind je het echt niet leuk meer   Oei, das minder  Ach, wij hebben genoeg 'bliksemafleiders' om ons huis heen staan.. al ben ik dan bang dat het huis wel beschadigd raakt als zo'n afleider al brandend omdonderd.. |
|
nietmeer
|
Quote alweerdood: Positively klopt.. Maar we blijven positief  jullie wel..............ik kan het positieve niet meer zien in een onweersbui   |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote sjatter: Quote alweerdood: Quote Cee-N-Cee: Quote sjatter: [quote=Cee-N-Cee]sjatter, mij moet je niet altijd even serieus nemen  Edit: En dan niet doordenken..  Over foute gesprekken gesproken  Ik neem jou nooit serieus.;) In welke zin van de betekenis   OMG, das pas niveau   Applaus hoor  Altijd als je niet serieus ben, dus altijd.  [/quote] Hey, ik ben wel eens serieus! Vorig jaar bijvoorbeeld wel een keertje |
|
nietmeer
|
@RonHunter: jaren gelee al eens..............ik zit echt niet lekker als het onweert.............vooral niet nu ik alleen thuis ben   |
|
Relpa
Oudgediende
 WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
@positivily Als je dan nog wat vindt...  |
|
RonHee Oudgediende
 WMRindex: 10.567 OTindex: 4.662
|
Ik kom niet zo vaak in Cafe den Vogelvlucht, maar als ik er kom wil ik mij wel vermaken. Kan er iemand de muziek wat zachter zetten, ik kan nauwelijks mijn eigen gechat nog horen.. |
|
nietmeer
|
ik vond wel wat........stuk helaas   |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
@Ron, zoek de volumeknop maar  |
|
nietmeer
|
@RonHee: ik vermaak je toch met mijn onweer   |
|
RonHee Oudgediende
|
Ik heb 'm gevonden ( per ongeluk in de koelkast gelegd) hihihi |
|
nietmeer
|
kan ie afkoelen  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Het regent.. mijn goede vader zei altijd, dat is goed voor de plantjes.. Serieus, who cares  |
|
Mier Oudgediende
 WMRindex: 385 OTindex: 10.596 S |
@ CnC nou zoveel regen ook weer niet hoor zeg dat maar tegen je vader |
|
nietmeer
|
je goede vader vergat erbij te melden dat het ook goed is voor het onkruid..............;) |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Ik ben niet serieus  Alweer niet? Nee nog steeds niet  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote positivily: je goede vader vergat erbij te melden dat het ook goed is voor het onkruid..............;) Ach, dan moet ik mijn tante maar eens optrommelen om mee te helpen in de tuin  Vind ze leuk  |
|
RonHee Oudgediende
|
Was ook wel nodig ook, de hele godsganselijke dag staat dat ding al op volume 1500 aan, mijn buren ram-gek, kat zwaar over de zeik,en de kelkast maar hoge teren draaien.... |
|