|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Quote mier: @ CnC aah gatver dat is ook een minderjarige Ik wou zeggen, Die krijgt altijd eten uit de microwave  En heeft een microkrediet lening bij de bank van botswana. |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Erm.. hoi adje  |
|
sjatter
Oudgediende
 WMRindex: 10.025 OTindex: 7.180 T S |
  c&c viezerik. |
|
alweerdood
winnaar PW 06
 WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
hmm, veel vunzigheid  Minderjarigen, bacteriën, foute gedachtes.. Gaat lekker hier   |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
sjatter, mij moet je niet altijd even serieus nemen  Edit: En dan niet doordenken..  Over foute gesprekken gesproken  |
|
nietmeer
|
gooi ik er wel wat onweer tussendoor  |
|
RonHee Oudgediende
 WMRindex: 10.567 OTindex: 4.662
|
@ RonH, ook een goedenavond, ik zit nu ook in de sportschool mijn rechterarm te trainen  , het is niet voor niets weekend toch? Groetjes, die andere RonH. |
|
RonHunter
Oud Moderator
 WMRindex: 6.448 OTindex: 7.547 S |
Aloha A.D.  *BOINK* @Mier, het is weekend, ook mijn hersenen moeten rusten, wat bedoel je nou???????  |
|
Mier Oudgediende
 WMRindex: 385 OTindex: 10.596 S |
gatver het regent en er moet een koe kalven ik zie mijn trekkertrek in het water vallen  weer hem niet zien (als hij er úberhaupt daar wel is) |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Ron, jou hersenen zijn altijd aan het rusten. Of het ligt aan de manier waarop je praat  |
|
RonHee Oudgediende
|
Hoi Positivily, ik neem aan dat je het tegen deze RonH had. Zoniet dan neem ik deze woorden terug. |
|
nietmeer
|
hier heeft het net geonweerd  ben ik al zo dol op  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Me  onweer  |
|
sjatter
Oudgediende
 WMRindex: 10.025 OTindex: 7.180 T S |
Quote Cee-N-Cee: sjatter, mij moet je niet altijd even serieus nemen  Edit: En dan niet doordenken..  Over foute gesprekken gesproken  Ik neem jou nooit serieus.;) |
|
Mier Oudgediende
 WMRindex: 385 OTindex: 10.596 S |
@ Ronhunter laat die rechterarm en dat wat hij vasthoud nou ff met rust en gebruik je hersens  |
|
nietmeer
|
ik heb het tegen de beide RonH's   en de rest natuurlijk ook  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote sjatter: Quote Cee-N-Cee: sjatter, mij moet je niet altijd even serieus nemen  Edit: En dan niet doordenken..  Over foute gesprekken gesproken  Ik neem jou nooit serieus.;) In welke zin van de betekenis   |
|
alweerdood
winnaar PW 06
|
Quote Cee-N-Cee: Me  onweer  Me 2   Altijd leuk om te zien  |
|
nietmeer
|
Quote Cee-N-Cee: Me  onweer  I hate it   |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote mier: @ Ronhunter laat die rechterarm en dat wat hij vasthoud nou ff met rust en gebruik je hersens  Dat kan ook weer fout opgevat worden  |
|
RonHunter
Oud Moderator
 WMRindex: 6.448 OTindex: 7.547 S |
@Mier, ik zei toch dat ik een fles bier in mijn hand had, nou dan....  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote alweerdood: Quote Cee-N-Cee: Me  onweer  Me 2   Altijd leuk om te zien  Werkelijk prachtig ja, wat een schouwspel  |
|
alweerdood
winnaar PW 06
|
Quote Cee-N-Cee: Quote sjatter: Quote Cee-N-Cee: sjatter, mij moet je niet altijd even serieus nemen  Edit: En dan niet doordenken..  Over foute gesprekken gesproken  Ik neem jou nooit serieus.;) In welke zin van de betekenis   OMG, das pas niveau   Applaus hoor  |
|
RonHee Oudgediende
|
Dacht ik al, zo zijn we nou eenmaal: alle bezoekers van dit cafe ff groeten. Iemand een pilsje? |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
|
|