|
Thommy Erelid
 WMRindex: 352 OTindex: 7.127
|
*Trekt infuus van tap los* Pfiew, Barleduc-tijd  |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Quote Little Queen: Héé naoom wat gezellig dat je nu naast me zit,, Héé Ikke niet zo met je been wiebelen  Ik hou me in  Vandaag nog geen foute opmerking gemaakt, kijken of ik 't volhoud... nog 26 minuten  |
|
Twaggy Oudgediende
 WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
*pakt fles safari* |
|
nietmeer
|
Ik heb er een heleboel gezien en contact met ze gehad. Ze waren bijvoorbeeld al blij met lege blikjes zodat ze weer een autootje konden maken of pennen (dat vinden ze echt bijzonder). We hebben ook regelmatig onze maaltijden met hun gedeeld  en kleding weggegeven! Maar geef ze geen geld, want daar vermoorden ze elkaar voor  |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Naoom, ik viel net bijna  .. maargoed, wat leuk dat je naast me zit meid   |
|
Ikke
Oudgediende
WTF! Debian hoeft nog maar 74 bestanden op te halen en hij zit pas op 14%.... Ergens zit er nog 'n ernorm bestand tussen  |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Little Queen: Naoom, ik viel net bijna  .. maargoed, wat leuk dat je naast me zit meid   Ik hou me nog steeds in  |
|
Twaggy Oudgediende
|
Quote Cootje68: Ik heb er een heleboel gezien en contact met ze gehad. Ze waren bijvoorbeeld al blij met lege blikjes zodat ze weer een autootje konden maken of pennen (dat vinden ze echt bijzonder). We hebben ook regelmatig onze maaltijden met hun gedeeld  en kleding weggegeven! Maar geef ze geen geld, want daar vermoorden ze elkaar voor  ken het ben zelf op de filipijnen geweest daar was het net zo in de sloppenwijken |
|
Lananq Erelid WMRindex: 465 OTindex: 4.018 S |
Nou, in dat geval zal ik het ding aan de kinderen in Afrika geven. Het is echt een gedrocht  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
de deuren zijn op slot, de lichten uit, ik kan aar bed.. Slaap lekker allen   |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Quote Ikke: Quote Little Queen: Naoom, ik viel net bijna  .. maargoed, wat leuk dat je naast me zit meid   Ik hou me nog steeds in  Ojaah.. ik dacht toch echt dat je me net 'n kusje gaf  |
|
Ikke
Oudgediende
|
|
Naaoomii
Oudgediende
 WMRindex: 1.876 OTindex: 26.721 S |
Quote Ikke: Quote Little Queen: Héé naoom wat gezellig dat je nu naast me zit,, Héé Ikke niet zo met je been wiebelen  Ik hou me in  Vandaag nog geen foute opmerking gemaakt, kijken of ik 't volhoud... nog 26 minuten  Goeddddzo  @ Thee, lekker slapen!  @ Lananq, ja maar vast een knuffelige knuffel  |
|
Slaap lekker Thee  |
|
Naaoomii
Oudgediende
@ LQ, jah ik zag het ook  @ Ikke, koffie geknoeid?  Ohnee, wacht, dat zijn wij  |
|
Twaggy Oudgediende
|
Truste Thee |
|
Naaoomii
Oudgediende
Weet je van wie ik net een foto heb gezien  |
|
Ikke
Oudgediende
@LQ: ik bedoel qua foute opmerkingen  |
|
Quote Naaoomii: Weet je van wie ik net een foto heb gezien  Van een lelijke hond op mijn blog  |
|
Naaoomii
Oudgediende
Quote Ikke: LQ: ik bedoel qua foute opmerkingen  Nja, maar is dit eigelijk ook niet fout? Omdat je er aan denkt dat je er niet aan denkt?  |
|
Naaoomii
Oudgediende
Quote Lananq: Quote Naaoomii: Weet je van wie ik net een foto heb gezien  Van een lelijke hond op mijn blog  Bijna  Nee helemaaaal niet  Thom met een heel charmant gezicht  |
|
Thommy Erelid
 WMRindex: 352 OTindex: 7.127
|
Omg  |
|
Waar is die foto?  |
|
Naaoomii
Oudgediende