|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Quote Blend: Hij is een rare kwast, kan niet zingen, rare muziek. Nare vent, maar door die vriendin van hem...  Najaah zeg  |
|
yakkiba Erelid
 WMRindex: 1.137 OTindex: 3.922
|
Ben wel benieuwd hoe DAT zo is gekomen. Heeft yolanthe een slecht zelfbeeld? |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Quote yakkiba: Ben wel benieuwd hoe DAT zo is gekomen. Heeft yolanthe een slecht zelfbeeld? Nja, als je tegenwoordig maar 'n bankrekening van respectabel formaat hebt... |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
@yakkibaMisschien zijn banksaldo? Of hij kan goed koken? |
|
yakkiba Erelid
|
@Blendhet zal het koken wel zijn want ik kan me niet voorstellen dat hij genoeg cdīs verkoopt.... alhoewl... de pruisen lusten pap van um. |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Ach, er zijn zat mensen met een muzieksmaak die niet in het modaal past. Er zijn tenslotte ook mensen die krijsende en schreeuwende artiesten die meezingen met muziek waar geen herkenbare melodie in zit mooi vinden |
|
Blend
Oud Moderator
Ik ben bang dat hij meer cd's verkoopt dan je denkt  Hij is redelijk populair. Hoe hij het flikt  , maar goed  Ik zou wel delen met hem, hij het zingen enzo en ik zijn vriendin    |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Tsjah smaken verschillen he  |
|
yakkiba Erelid
|
ghehehe op dit moment wel ja. Die vorige echter... mja toch maar liever Yolanthe |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Ik heb die hele yolanthe niet nodig. Ik heb naomi al   |
|
yakkiba Erelid
|
laat me raden. ze komt net op WMR? |
|
Blend
Oud Moderator
CNC Jij vervelende slijmbal   |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Blend: CNC Jij vervelende slijmbal   Slijmbal? Het is toch zo  |
|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.631
|
Quote Cee-N-Cee: Quote Blend: CNC Jij vervelende slijmbal   Slijmbal? Het is toch zo  geen sambal meer? |
|
Blend
Oud Moderator
Wordt er niet beter van zo CNC  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote yakkiba: laat me raden. ze komt net op WMR? Neuj, ze is bij haar diploma uitreiking  /  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Blend: Wordt er niet beter van zo CNC  Maar! Maar! Het is gewoon de waarheid  |
|
Blend
Oud Moderator
Maar het is goed dat je zo stug voorhoudt hoor  Petje af  |
|
yakkiba Erelid
|
Quote Cee-N-Cee: Quote Blend: Wordt er niet beter van zo CNC  Maar! Maar! Het is gewoon de waarheid  ok ok ok donīt hurt urself. We believe... kind of  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Blend: Maar het is goed dat je zo stug voorhoudt hoor  Petje af  Dank je  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote yakkiba: Quote Cee-N-Cee: Quote Blend: Wordt er niet beter van zo CNC  Maar! Maar! Het is gewoon de waarheid  ok ok ok donīt hurt urself. We believe... kind of  Volgensmij ben jij nog niet helemaal up to date met de relatie tussen mij en naomi  of wel  |
|
Blend
Oud Moderator
CNC Nou staan we daar ook niet echt om te springen. Spare me the details  |
|
nietmeer Oudgediende WMRindex: 1.656 OTindex: 9.237
|
Quote: Maar hij heeft nu wel een heel lekker mokkel gescoord. Yolanthe..... zucht Die heeft nog nooit een echte man gehad denk ik...  Laat haar een nachtje met mij doorbrengen en JS wordt direct gedumpt...  |
|
yakkiba Erelid
|
Jwel hoor. Haha. Maar ik vind het wel stoer hoor. Overigens... de foto verraad het een en ander  Maar Blend... Eik heeft hij wel gelijk. Jij hebt yolanthe ook niet nodig en ik ook niet. dus.... mja |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
@Blend, Ehm, jij denkt natuurlijk weer door  Nee dat soort dingen ga ik niet aan jullie vertellen  |
|