|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
@TheE... Ik denk dat we nog eens goed moeten discusseren over de defenitie van lekker... want ik kan het niet helemaal vinden in de combi tussen jantje smit en lekker... |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
*zingt*
Let's make the best of the situation Before I finally go insane. Please don't say we'll never find a way And tell me all my love's in vain. |
|
yakkiba Erelid
 WMRindex: 1.137 OTindex: 3.922
|
niet bepaald nee. maar... smaken verschillen... hoe verwrongen en eng ook, als zij dat lekker vind.... |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Quote Theemonster: jan smit is gewoon een best lekker ding.. En zeg eerlijk, zijn teksten zij best mooi...  Nee  Nee  Ik heb hem gezien, in volendam, toen we daar in de haven lagen te overnachten.. Nja, niet met jan smit  Maar goed, een aantal van de gasten die met ons op de boot meegingen vonden hem echt geweldig. Ik zal die jongens omschrijven: Bierverslaafd, vinden zich echt stoer met een drankje. Nietsnutten, pas als er bier is maken ze zich nuttig.. door een heel krat te consumeren. Zetten zich niet in voor de rest, Lui, aso, Eh.. Gewoon plat eigenlijk. Net zoals jan smit  Ik had een pokkehekel aan die gasten  Wanneer er gezeild moest worden zaten zij het liefst achterover te hangen, ja dag, zo werkt het niet  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
hmmm, oke, dan neem ik mijn woorden terug en schreeuw: WOUTER IS EEN LEKKER DING  |
|
Hoskeu Erelid
|
Ik hou ook wel van een palingje... maar jantje smit mag hem toch echt in zijn broek houden...  (ja ja... zo kanie wel weer Hoskeu  ) |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
|
|
yakkiba Erelid
|
mmmm wouter lijkt toch niet op Jan he? @Hoskeu nou met die reclame in zn broekie was dat toch bijna niet gelukt  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Ieeeh Jan Smit  .. Ik snap niet dat mensen dat 'n lekker ding vinden  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Little Queen: Ieeeh Jan Smit  .. Ik snap niet dat mensen dat 'n lekker ding vinden  Jij snapt thee dus niet helemaal  |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Cee-N-Cee: Quote Little Queen: Ieeeh Jan Smit  .. Ik snap niet dat mensen dat 'n lekker ding vinden  Jij snapt thee dus niet helemaal  Hooow hooow CnC... dat zegt ze niet... Ze zegt dat ze niet snapt hoe mesen dat een lekker ding kunnen vinden... ze zegt niet dat ze de mesen niet snapt die hem een lekker ding vinden... Dat zijn toch verschillende dingen... |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
@Hoskeu, ik zei "Jij snapt thee dus niet Helemaal" Let op het helemaal  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Hmm wat 'n discussie.. maar wat is er dan zo lekker aan hem  |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Cee-N-Cee: @Hoskeu, ik zei "Jij snapt thee dus niet Helemaal" Let op het helemaal  Nee... ze snapt niet hoe thee dat kan... Als ik niet snap hoe jij een euro uit een emmer water pakt zonder je handen nat te maken... snap ik niet hoe je dat doet... maar dat wil niet zeggen dat ik jouw niet snap... |
|
yakkiba Erelid
|
Mierenpesters  LQ Hm in zn strakke broekkie dnk ik *word groen en rent naar achter voor een teiltje waar hij luidruchtig op de vloer gaat zitten kotsen*    |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
|
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Ik denk dat ik Compiz ga houden  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
weetje wie wel 'n lekker ding is  |
|
Hoskeu Erelid
|
Maar ik ga jullie weer met rust laten...  Ik ga naar huis om mijn vriendin te pesten... kunnen jullie weer even bijkomen en dan kom ik jullie morgen weer pesten...  Tot morgen...   |
|
nietmeer Oudgediende WMRindex: 1.656 OTindex: 9.237
|
Quote Hoskeu: Ik hou ook wel van een palingje... maar jantje smit mag hem toch echt in zijn broek houden...  (ja ja... zo kanie wel weer Hoskeu  ) Jantje Smit heeft geen paling, maar een wormpje...Schijnt ook de reden te zijn dat het niet lukte met zijn vorige vriendin (weet ff de naam niet meer) |
|
nietmeer Oudgediende WMRindex: 1.656 OTindex: 9.237
|
 Hoskeu |
|
yakkiba Erelid
|
Maar hij heeft nu wel een heel lekker mokkel gescoord. Yolanthe..... zucht |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
@yakkibaJa  Alleen daarom heb ik al respect voor hem  |
|
yakkiba Erelid
|
|
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Hij is een rare kwast, kan niet zingen, rare muziek. Nare vent, maar door die vriendin van hem...  |
|