|
Puck Oudgediende
 WMRindex: 277 OTindex: 12.280
|
De spatiebalk van onze laptop doet ook zo vaag, kan je alleen maar aan de linkerkant duwen  |
|
nietmeer
|
hm... 12.30....
Nu echt tijd om er vandoor te gaan... moet nog gaan bedenken wat ik m'n vriendin voor ga schotelen vanavond... |
|
alweerdood
winnaar PW 06
 WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
Quote Hoskeu: Quote alweerdood: Is dat een beetje een leuke opleiding? misschien wil ik ook iets in die richting gaan doen.. Wat is leuk??... Is leuk veel tijd om bier tedrinken tussendoor??...  (ligt aan je leer cappaciteiten en de cijfers die je wil halen...) Interessant vind ik het zeker...  Tja.. een goede voldoende zou leuk zijn  En aan mijn leercapiciteiten gaat het niet liggen  en het interesseert me zowieso al  (zoals eigenlijk heel veel in de biologie) |
|
tasar Senior lid WMRindex: 141 OTindex: 811 Wnplts: Den Haag S |
Quote Puck: De spatiebalk van onze laptop doet ook zo vaag, kan je alleen maar aan de linkerkant duwen  Misschien later links stemmen? |
|
yakkiba Erelid
 WMRindex: 1.137 OTindex: 3.922
|
Quote Muaddhib: hm... 12.30....
Nu echt tijd om er vandoor te gaan... moet nog gaan bedenken wat ik m'n vriendin voor ga schotelen vanavond... Kook ze. |
|
Puck Oudgediende
|
Quote Martijns PP: Lengte: ongeveer 1,60m Ukkie  (Ik voel me nu eindelijk even niet zo klein  ) |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
Mijn spatiebalk is een wipwap..  .. |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Later muad  |
|
Martijn1994 Senior lid WMRindex: 287 OTindex: 1.366 Wnplts: Wnplts S |
@ Puck nou zeg ik ben pas 12 hoor!  @ CNC en nu doet ie het weer?  Doei Muad  |
|
alweerdood
winnaar PW 06
|
Quote Puck: Quote Martijns PP: Lengte: ongeveer 1,60m Ukkie  (Ik voel me nu eindelijk even niet zo klein  ) Als ik langs je kom staan ben je weer kleiner  |
|
Laterz Muad  |
|
Puck Oudgediende
|
Quote alweerdood: Quote Puck: Quote Martijns PP: Lengte: ongeveer 1,60m Ukkie  (Ik voel me nu eindelijk even niet zo klein  ) Als ik langs je kom staan ben je weer kleiner  Lange pummel  (Oke, dat moet er gewoon ff uit  ) |
|
Whiteley Erelid
 WMRindex: 615 OTindex: 2.529
|
Cornflakes! |
|
Jannick
Oudgediende
Ik ga eten zoeken..  |
|
@ Puck hoe lang ben jij dan? Oke doei Jannick!  |
|
alweerdood
winnaar PW 06
|
Quote Puck: Quote alweerdood: Quote Puck: Quote Martijns PP: Lengte: ongeveer 1,60m Ukkie  (Ik voel me nu eindelijk even niet zo klein  ) Als ik langs je kom staan ben je weer kleiner  Lange pummel  (Oke, dat moet er gewoon ff uit  ) Beter dan zo'n klein opdondertje   |
|
@ Jannick je bent in het cafe hoor  |
|
@ ad had je wat tegen mij?? @ tasar in een virtueel café valt niet zoveel te eten  |
|
Whiteley Erelid
 WMRindex: 615 OTindex: 2.529
|
Quote martijn1994: @ ad had je wat tegen mij?? Wat wou je doen dan  |
|
Jannick
Oudgediende
Ben ik weer..  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Quote Whiteley: Quote martijn1994: @ ad had je wat tegen mij?? Wat wou je doen dan  Onder de riem slaan  Hoger kan niet  |
|
@ Whitely daar vraag je wat  |
|
nietmeer
|
*kicks alweerdood* tsss... klein is fijn  |
|
alweerdood
winnaar PW 06
|
Quote martijn1994: @ ad had je wat tegen mij?? Nee hoor;) Ben een beetje flauw bezig.. en ik ben pas 3 kwartier op  Heb nu al medelijden met degene die vanavond langs me zitten  |
|
Puck Oudgediende
|
Martijn, 1,70 (Jaa zeker weten, gister nog gemeten  ) Dooie, Dus jij vind mij een opdondertje?  Ohlala  |
|