|
Twaggy Oudgediende
 WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
is het al middag? hmm bier  |
|
Martijn1994 Senior lid WMRindex: 287 OTindex: 1.366 Wnplts: Wnplts S |
@ Muad Haha, dus niet iedereen was er blij mee  |
|
Puck Oudgediende
 WMRindex: 277 OTindex: 12.280
|
@yakkibaMaar ik krijg ze nooit heel naar binnen (ook niet doormidden) dus dat gaat altijd vanzelf!!  |
|
tasar Senior lid WMRindex: 141 OTindex: 811 Wnplts: Den Haag S |
Ben er weer  |
|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Quote martijn1994: @ Hoskeu is het een LEUK engels boek??  Wel heel interesant...  Ben alvast maar begonnen in mijn boeken van volgend schooljaar... Het gaat over de invloed van biologische evolutie op psychologie... (volgend jaar zijn trouwens al mijn boeken in het engels...) |
|
Quote Hoskeu: Quote martijn1994: @ Hoskeu is het een LEUK engels boek??  Wel heel interesant...  Ben alvast maar begonnen in mijn boeken van volgend schooljaar... Het gaat over de invloed van biologische evolutie op psychologie... (volgend jaar zijn trouwens al mijn boeken in het engels...) Leuk alles in het engels  |
|
yakkiba Erelid
 WMRindex: 1.137 OTindex: 3.922
|
@Puckmja ik ben al vanaf dak klein ben onderhevig aan hoofdpijn dus dat in 1 keer slikken lukt wel. |
|
@ Hoskeu klikt niet geweldig  @ Twaggy  ? @ Puck dat probllem heb ik ook  @ tasar hoi  |
|
Puck Oudgediende
|
Quote martijn1994: @ Hoskeu klikt niet geweldig  @ Twaggy  ? @ Puck dat probllem heb ik ook  @ tasar hoi  Dit verdient een lintje, je zegt het een keer in 1x  |
|
@ Puck hoezo?? |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote tasar: Leuk alles in het engels  Valt wel mee... het eerste boek zit je even met je ogen te knipperen... even aan het taalgebruik wennen... maar na een paar boeken merk je al nieteens meer dat het engels is wat je leest... Op de middelbare school moet je toch ook engelse boeken lezen... geen wetenschappelijke... maartoch... |
|
nietmeer
|
ik ga er weer vandoor... m'n ouders zijn op vakantie, en alleen thuis zijn heeft zo z'n voordelen, maar ook wel wat nadelen...  |
|
ok doei  |
|
@ Hoskeu Waarom lees je dan wetenschappelijke?? |
|
Doei Muad   |
|
Twaggy Oudgediende
 WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
jah lekkr een biertje  |
|
nietmeer
|
Welke opleiding doe je eigenlijk, Hoskeu?
*Tapt nog ff snel een biertje voor Twaggy* |
|
|
|
Hoskeu Erelid
|
Quote martijn1994: @ Hoskeu Waarom lees je dan wetenschappelijke?? Studie...  Vanaf volgend jaar naar de universiteit van Tilburg...  Gaan ze me slim proberen te maken...  (wens ze veel succes  ) |
|
Puck Oudgediende
|
Quote martijn1994: @ Puck hoezo?? Dit: Quote martijn1994: @ Hoskeu Waarom lees je dan wetenschappelijke?? Quote martijn1994: Doei Muad   |
|
|
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Muaddhib: Welke opleiding doe je eigenlijk, Hoskeu?
*Tapt nog ff snel een biertje voor Twaggy* Psychologie... en tap mij ook maar een biertje!!...  |
|
lol  |
|
@ Puck Ja dat komt omdat Muad postte terwijl ik nog mij reactie aan het typen was  |
|
alweerdood
winnaar PW 06
 WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
Quote Hoskeu: Quote Muaddhib: Welke opleiding doe je eigenlijk, Hoskeu?
*Tapt nog ff snel een biertje voor Twaggy* Psychologie... en tap mij ook maar een biertje!!...  Is dat een beetje een leuke opleiding? misschien wil ik ook iets in die richting gaan doen.. |
|