|
nietmeer
|
@Cootje: zat te denken aan zo'n lijssie à Jannick, maar dan ietwat minder uitgebreid.... |
|
Loek
Oudgediende
 WMRindex: 1.758 OTindex: 19.432
|
life's treating me well, ben ff me kamer aan het schoonmaken, en zo ff me zus ophalen uit utrecht |
|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Quote Muaddhib: .....mijn hersens werken vraaggestuurd..... Wat wil iedereen weten over Muaddhib??... |
|
nietmeer
|
hm... kamer schoonmaken... moet ik ook wel doen eigenlijk.... morgen ofzo... of overmorgen... of.... |
|
Loek
Oudgediende
|
@ muad, ik heb gewoon verhaaltje geschreven, hoeft geen vragenlijst te zijn, als mensen meer van je willen weten, kunnen ze een berichtje sturen  |
|
nietmeer
|
@Loek: true.... maar ja... dan loopt m'n inbox meteen natuurlijk weer over  Quote Hoskeu: Wat wil iedereen weten over Muaddhib??... Je kan alles vragen, je krijgt alleen niet altijd antwoord  |
|
nietmeer
|
Muad: Check de mijne maar eens... is korter als die van Jannick  Je kunt alijd aanvullen met wat persoonlijke items  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
wow  ik schrijf even een mail(tje) en jullie zijn alweer bijna een pagina verder...  |
|
Puck Oudgediende
 WMRindex: 277 OTindex: 12.280
|
Je hebt ook zo'n standaard vragenlijst die iedereen doet, bij google de eerste geloof ik  |
|
nietmeer
|
@TheE: mja... ach... leven op WMR gaat hard heh  |
|
Puck Oudgediende
|
Heeft iemand enig idee waar ik de bas harder kan zetten?  Er zit namelijk geen knopjeding op  |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Loek: ....... als mensen meer van je willen weten, kunnen ze een berichtje sturen  Een soort van... "Heb je problemen??... of rare jeuk tussen je benen??... Muaddhib helpt...  " |
|
Theetje
Oudgediende
ja. moet je nagaan dat het mail was naar een wmr lid..   Naja, goed voor mijn whatpulse  |
|
Loek
Oudgediende
|
bas van je computer? via eigenschappen |
|
nietmeer
|
@Puck: zoiets ja  mijn whatpulse staat momenteel een beetje zichzelf te vervelen...ik typ een beetje weinig de laatste tijd... Ik ga ff m'n pp'tje bouwen.... |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Muaddhib: Ik ga ff m'n pp'tje bouwen.... Muaddhib de bouwer... kan hij het maken??... Muaddhib de bouwer... nou en of...  |
|
Theetje
Oudgediende
Quote Hoskeu: Quote Muaddhib: Ik ga ff m'n pp'tje bouwen.... Muaddhib de bouwer... kan hij het maken??... Muaddhib de bouwer... nou en of...  Wat fout dat jij dat kent!  |
|
Loek
Oudgediende
|
ik typ ook erg weinig, stond ooit op een 8ste plaats bij whatpusle.. had laatst wel 300 meter muizen op 1000 clicks  |
|
Theetje
Oudgediende
ik sta 6de  |
|
Puck Oudgediende
|
Quote Theemonster: ik sta 6de  Link?  |
|
Theetje
Oudgediende
|
|
Lananq Erelid WMRindex: 465 OTindex: 4.018 S |
Wacht even, ik puls nog een keer, weer 11000 erbij. |
|
Loek
Oudgediende
|
bij m'n volgende pulse sta ik weer 10de  |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Theemonster: Quote Hoskeu: Muaddhib de bouwer... kan hij het maken??... Muaddhib de bouwer... nou en of...  Wat fout dat jij dat kent!  Hoezo??...  Mag een 24jarige jonge man geen Bob de bouwer kijken??...  |
|
Puck Oudgediende
|
En waar kan je het downloaden, of wat moet je doen? |
|