|
Caster Oudgediende
 WMRindex: 2.086 OTindex: 16.129
|
@Puck, wat ook leuk is, is dat je je Desktop totaal kunt verbouwen. Kijk hier maar eens. |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Quote Caster: PS, muziekfan, he? Ik zag in het menu staan: DJ Tiesto, Chemical Brothers... Jep  Ik luister eigenlijk Altijd muziek, behalve als het echt niet kan  Je moet mijn muzieklijst in WMP eens zien, en dan met de afspeelteller van max naar min aftellend, op de eerste pagina komt ie amper onder de 90, beginnend bij 301  |
|
Caster Oudgediende
|
CnC, ik luister wel eens wat in Amarok, maar ik ben nog aan het sparen voor een IPod. |
|
Puck Oudgediende
 WMRindex: 277 OTindex: 12.280
|
Quote Caster: @Puck, wat ook leuk is, is dat je je Desktop totaal kunt verbouwen. Kijk hier maar eens. Je kan Vistao ok in een ander kleurjte doen  Ik vind het allemaal wel goed zo;) Het werkt, en ik kan op internet/msn. Wat wil je nog meer?  Mailen doe ik ook via internet, voor de rest alleen maar office nodig  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
@Caster, ik heb wel een Ipod gehad, maar dat is nu een Kapod... Blegh, sindsdien luister ik muziek via pc of discman  Die discman werkt al 6 jaar prima dus waarom iets anders kopen  |
|
Puck Oudgediende
|
Caster, ik vind trouwens wel dat je vader die plaatjes een beetje mag vervormen hoor, er staat gewoon een emailadres  Misschien wil diegene dat wel helemaal niet. En een plaatje van je opa (?)! |
|
Caster Oudgediende
|
Ja, dat is zo... Ik heb een oude discman die draadloos is, met een ontvanger die je op de stereo kunt aansluiten... Dat was toendertijd helemaal hip @Puck, met Linux kun je meer verbouwen, dat weet ik zeker, maar ja, als alles goed is moet je natuurlijk niet voor iets anders gaan... |
|
Caster Oudgediende
|
Quote Puck: Caster, ik vind trouwens wel dat je vader die plaatjes een beetje mag vervormen hoor, er staat gewoon een emailadres  Misschien wil diegene dat wel helemaal niet. En een plaatje van je opa (?)! Die e-mailadressen wel, dat zal ik wel eens vragen, maar mijn opa is al overleden, dus dat maakt toch niets uit. (Sorry als dat bot klinkt, maar het is wel zo  ) |
|
Puck Oudgediende
|
Caster, misschien maakt het dan juist uit. |
|
Caster Oudgediende
|
Puck, hoezo dan? |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Ik ben gestopt met mensen te overtuigen Linux te gebruiken... Het heeft toch weinig zin  Mensen die XP gebruiken help ik, mensen die Vista gebruiken adviseer ik om XP te gebruiken en mensen die Linux willen proberen help ik  Verder niet.... |
|
Caster Oudgediende
|
Quote Ikke: Ik ben gestopt met mensen te overtuigen Linux te gebruiken... Het heeft toch weinig zin  Mensen die XP gebruiken help ik, mensen die Vista gebruiken adviseer ik om XP te gebruiken en mensen die Linux willen proberen help ik  Verder niet.... Ja, je hebt gelijk, windhoos is al zo ver ingeburgerd... Maar toch, als Linux meer mogelijkheden biedt, kun je dat beter gebruiken. En als iemand het probeert, je helpt hem, en hij blijft het gebruiken, geeft dat wel een kick.  |
|
Puck Oudgediende
|
Quote Ikke: Ik ben gestopt met mensen te overtuigen Linux te gebruiken... Het heeft toch weinig zin  Mensen die XP gebruiken help ik, mensen die Vista gebruiken adviseer ik om XP te gebruiken en mensen die Linux willen proberen help ik  Verder niet.... Als er al vista opstaat, ga ik echt niet vragen of hij er XP van wil maken hoor, ik ben er nu net aan gewend  |
|
Giovanni
Oudgediende
 WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Dat zei ik al, als Firefox het maar doet. De rest interesseert me niet. |
|
Caster Oudgediende
|
Quote Giovanni: Dat zei ik al, als Firefox het maar doet. De rest interesseert me niet. Dan maakt het toch niets uit? Laat ons maar lekker bekvechten @Puck, maar i.p.v. aan vista te wennen, kun je toch ook gewoon XP laten installeren?  |
|
Puck Oudgediende
|
Quote Caster: @Puck, maar i.p.v. aan vista te wennen, kun je toch ook gewoon XP laten installeren?  Maar die XP is dan niet legaal  We hebben wel een cdrom.. Maar als ik zonodig XP wil, ga ik maar op de laptop (zit ik nu ook op trouwens  ) En nu genoeg tijd verspilt aan onnodigheden  |
|
Giovanni
Oudgediende
 WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Bekvechten jullie maar hoor, leuk.  |
|
Caster Oudgediende
|
@Puck, *diep beledigd* hoezo onnodigheden?  |
|
Ikke
Oudgediende
Ik doe niet meer mee aan flamewars... Veel te slecht voor m'n bloeddruk  |
|
Puck Oudgediende
|
Caster, het werkt allemaal, laat me lekker  |
|
Caster Oudgediende
|
Puck, doe ik ook.
Iemand wat drinken, om de cafe-sfeer weer op te pakken? |
|
Puck Oudgediende
|
*Trekt nog net haar broek uit  * Waah, *** wat zit die broek strak om m'n pijnlijke knieholtes  Ik ga de dodenzwaai niet meer doen  Of iig niet meer met een korte broek  |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Caster: Puck, doe ik ook.
Iemand wat drinken, om de cafe-sfeer weer op te pakken? En de cybercafe-sfeer weer los te laten  Doe mij maar 'n bakkie pleur  |
|
Caster Oudgediende
|
Was je een dodenzwaai aan het doen met je laptop??   |
|
nietmeer
|
@Puck, s niet zo verstandig.. best pijnlijk lijkt me dat! |
|