|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Firefox  |
|
Twaggy Oudgediende
 WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
pff veiligheids lekken zijn er alleen omdat de meeste mensen niets weten ik heb nergens last van  ow en firefox gedownload vanaf de homesite en gelijk allemaal troep op me comp |
|
Caster Oudgediende
 WMRindex: 2.086 OTindex: 16.129
|
Quote Little Queen: Ik heb nog wel windhoos  Mijn vader heeft windhoos en Linux naast elkaar gezet, dus als je opstart krijg je een keuze-menu  De Linux-partitie op de harde schijf is overigens veel groter dan die van windhoos  |
|
Caster Oudgediende
|
Quote Twaggy: pff veiligheids lekken zijn er alleen omdat de meeste mensen niets weten ik heb nergens last van  ow en firefox gedownload vanaf de homesite en gelijk allemaal troep op me comp Wat voor troep dan? Ik heb nergens last van  |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Gamen is niet voor iedereen het belangrijste Twaggy...
Windows is eigenlijk niet eens een echt besturingssysteem, maar alleen maar software om andere software te installeren.
Een OS verzorgt de communicatie tussen hardware en software. Door middel van drivers. In Linux heb je alle drivers die je nodig hebt in 1 klap geinstalleerd, in Windows moet je 3d-party drivers gebruiken. Dus Windows voert niet eens z'n enige taak uit.... |
|
Twaggy Oudgediende
|
malware en allerlei skins terwijl ik die troep niet mot en nee ik heb het niet aangevinkt |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
FF heeft ook beveiligingslekken Het is alleen zo dat de meeste mensen gebruik maken van IE waardoor die een aantrekkelijker doelwit is.
Je gaat mij niet vertellen dat Windows het enige systeem is met fouten, Linux en alle andere OS'en hebben daar ook last van. Alleen hackers en virussen richting zich voornamelijk op Windows...
Al dat gezeik dat FF geen lekken heeft, be real. Niets is perfect |
|
Twaggy Oudgediende
|
maarum ik ga douchen en shag halen laters
C&C yups thats right |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Twaggy: malware en allerlei skins terwijl ik die troep niet mot en nee ik heb het niet aangevinkt Dan heb je niet van de Firefox-site gedownload want ik heb firefox op minstens 20 computers geinstalleerd (windows) en nooit ergens last van gehad.. |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Cee-N-Cee: FF heeft ook beveiligingslekken Het is alleen zo dat de meeste mensen gebruik maken van IE waardoor die een aantrekkelijker doelwit is.
Je gaat mij niet vertellen dat Windows het enige systeem is met fouten, Linux en alle andere OS'en hebben daar ook last van. Alleen hackers en virussen richting zich voornamelijk op Windows...
Al dat gezeik dat FF geen lekken heeft, be real. Niets is perfect Ik zeg ook niet dat FF en Linux geen beveiligingslekken hebben. Niemand schrijft perfecte code.... Maar Linux heeft wel een betere architectuur dan windows om virussen en andere attacks onschadelijk te maken |
|
Twaggy Oudgediende
|
|
|
Ikke
Oudgediende
Weet je zeker dat je geen last hebt gehad van 'n man-in-the-middle attack? Ik vind wel dat Mozilla checksums moet geven die 't firefoxpakket kunnen verfiëren |
|
Caster Oudgediende
|
Quote Cee-N-Cee: FF heeft ook beveiligingslekken Het is alleen zo dat de meeste mensen gebruik maken van IE waardoor die een aantrekkelijker doelwit is.
Al dat gezeik dat FF geen lekken heeft, be real. Niets is perfect Nee, maar bij Linux kun je bij de broncode, dus heel makkelijk dingen aanpassen, wat bij windhoos niet kan. Verder is zo dat bijv. XP meer "beveiligingsupdates" heeft dan Linux!  |
|
Twaggy Oudgediende
|
Ikke ik ben geen comp newb |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
@Ikke, ik blijf Windows XP en IE 6 gebruiken totdat er een beter systeem op de markt komt die ook nog eens redelijk simpel is in structuur. Ik voel er niks voor om me te hoeven verdiepen in het besturingssysteem zelf. IE 7 en Vista zijn overigens ook bagger, vind ik. Geef mij maar een mooi simpel systeem, ik hoef al die animaties niet. Ik heb toch mijn eigen skin over XP gegoten, veel mooier, en het vreet geen vermogen.. |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Ik wordt de laatste tijd behoorlijk gek van die updates van windhoos.. soms wel elke dag.. laatst had ik er 5 op 'n dag en de dag erna had ik er alweer 1  |
|
Caster Oudgediende
|
Quote Twaggy: Ikke ik ben geen comp newb Ik ook niet, maar veel dingen kun je makkelijk leren (ik van mijn vader) en desnoods vraag je het gewoon aan figuren als Ikke.  |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Twaggy: Ikke ik ben geen comp newb Zelfs guru's zijn niet 100% veilig |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Little Queen: Ik wordt de laatste tijd behoorlijk gek van die updates van windhoos.. soms wel elke dag.. laatst had ik er 5 op 'n dag en de dag erna had ik er alweer 1  Heb ik geen last van, weekje geleden 5 stuks in 1 klap.. ze installeren zich toch automatisch voordat hij afsluit, dus ik heb daar geen moeite mee |
|
Caster Oudgediende
|
Quote Cee-N-Cee: IE 7 en Vista zijn overigens ook bagger, vind ik. Geef mij maar een mooi simpel systeem, ik hoef al die animaties niet. Ik heb toch mijn eigen skin over XP gegoten, veel mooier, en het vreet geen vermogen..  Hebben wij ook gedaan! Quote Little Queen: Ik wordt de laatste tijd behoorlijk gek van die updates van windhoos.. soms wel elke dag.. laatst had ik er 5 op 'n dag en de dag erna had ik er alweer 1  Je kunt die updates toch uitzetten? |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
@Caster, die automatische updates kun je uitzetten, maar omdat het vaak updates zijn die het systeem sterker maken raad ik het niet aan |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Cee-N-Cee: @Ikke, ik blijf Windows XP en IE 6 gebruiken totdat er een beter systeem op de markt komt die ook nog eens redelijk simpel is in structuur. Ik voel er niks voor om me te hoeven verdiepen in het besturingssysteem zelf. IE 7 en Vista zijn overigens ook bagger, vind ik. Geef mij maar een mooi simpel systeem, ik hoef al die animaties niet. Ik heb toch mijn eigen skin over XP gegoten, veel mooier, en het vreet geen vermogen.. Ik ben het met je eens dat Linux op een aantal gebieden te moeilijk is voor nieuwe gebruikers (alhoewel Ubuntu en PCLinuxOS hun best doen om daar verbetering in te brengen), maar Windows is gewoon te ver versimpeld.... Foolproof, meet Idiot v2.0! |
|
Little Queen
Oudgediende
|
het automatisch updaten heb ik ook wel uitgeschakeld staan  |
|
Caster Oudgediende
|
Quote Cee-N-Cee: @Caster, die automatische updates kun je uitzetten, maar omdat het vaak updates zijn die het systeem sterker maken raad ik het niet aan Sterker? Laat me niet lachen! Als je zelf goed oplet op virussen e.d. en niet zomaar alles download, heb je die updates niet nodig  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
@Ikke, Weet je wat voor verademing de simpelheid van Windows is? Ik vind het heerlijk, bovendien kunnen heel veel mensen (ook pc noobs) er mee uit de voeten. Het is allemaal redelijk toegankelijk.. Overigens ziet Vista er wel netjes en mooi uit hoor, maar ik zie de meerwaarde ten opzichte van XP niet echt.. |
|