Cafe De Nachtvlucht |
Roselien Erelid
 WMRindex: 342 OTindex: 2.737
|
(((Hallo))) fluister... **zou ik in beeld zijn?** TEST..TEST..TESTSchrijf ff kus als ik in beeld ben |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
KUS |
|
Roselien Erelid
|
Wha wha haha lol Kusje terug  |
|
Igor Erelid
 WMRindex: 724 OTindex: 2.483 S |
 Ik WAS er, maar kon zeker vier keer niet inloggen, danwel, ik werd elke keer weer uitgelogged  P.S. Ik heb FireFox ook ... en NetScape en Opera  |
|
WMR-kok
Oudgediende
IE duurt een tijdje langer voordat het weer goed loopt  |
|
Roselien Erelid
|
Quote Igor:  Ik WAS er, maar kon zeker vier keer niet inloggen, danwel, ik werd elke keer weer uitgelogged  P.S. Ik heb FireFox ook ... en NetScape en Opera  aaaaw  |
|
Roselien Erelid
|
Is Tis al terecht?  |
|
Roselien Erelid
|
Jongens zullen we msn maar nemen? Dit is hopeloos  |
|
Igor Erelid
Quote Roselien: Is Tis al terecht?  ;) ... vast en zeker  : Nu online -- Igor, Roselien, Peter Willemse, Tistochwat, Mmore en nog 22 anderen. |
|
nietmeer
|
Quote Roselien: Is Tis al terecht?  Ja, ik lag er net ook uit en heb nu een plaatje in mijn blog gezet. Helaas: het is met het blote oog niet te zien. |
|
Roselien Erelid
|
Ooo ooo dan is ze natuurlijk bij die 22 andere LOL  |
|
nietmeer
|
Laten we ook Skype nemen! Dat heb ik ook! |
|
Roselien Erelid
|
Quote Tistochwat: Quote Roselien: Is Tis al terecht?  Ja, ik lag er net ook uit en heb nu een plaatje in mijn blog gezet. Helaas: het is met het blote oog niet te zien. Ja wat doe je toch niet goed? Bij mij lukt het wel gewoon  |
|
nietmeer
|
Ik ga nog een poging wagen met een andere foto.  |
|
Roselien Erelid
|
Jullie mogen me toevoegen roselienn@hotmail.com |
|
Igor Erelid
Quote Tistochwat:
Ja, ik lag er net ook uit en heb nu een plaatje in mijn blog gezet. Helaas: het is met het blote oog niet te zien. @Tistochwat ... hij IS gewoon zo klein, kijk maar < - Click  |
|
Roselien Erelid
|
Dat is klein zeggggg  |
|
WMR-kok
Oudgediende
Maar ja, als je bij mij kijkt, zijn ze ook vrij klein. Maar in FF kan ik de foto aanklikken en heeft het het orginele formaat. Hoe kan dat dan!  |
|
Roselien Erelid
|
lieve luitjes ik ga naar bed om 9.00 uur moet ik weer aanwezig zijn tot morgen  |
|
Igor Erelid
 Ik heb Tistochwat gisteren uitgelegd, welke link ze moet nemen op ImageShack.us  Die site verkleint namelijk 'alles'  Uiteraard moeten de plaatjes wel groot genoeg zijn  |
|
WMR-kok
Oudgediende
|
|
nietmeer
|
Nu had ik een grote foto en moet je zien, weer zo klein ..... Ik heb gedaan wat Igor zei, maar snik snik .... Het lukt me niet. Dat vorige plaatje heb ik groot in mijn bestand; het komt tenminste groot in beeld .... |
|
WMR-kok
Oudgediende
@Igor maar mijn plaatjes komen van mijn eigen site af!  |
|
nietmeer
|
@ Dag Roselien.  |
|
Igor Erelid
@Peet ... ik zit NU op FireFox ... maar ik kan die plaatjes van Tistochwat ECHT NIET klikken   Roselien  |
|