Cafe De Nachtvlucht |
nietmeer
|
Hier ben ik!
|
|
nietmeer
|
@ Sjaak Word je nog lid van het forum van Josephine? Doen hoor! |
|
Twaggy Oudgediende
 WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
*zuipt een bak koffie leeg en gaat het cafe weer uit* |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
 Josephine?? Morgen Twaggy  |
|
Roselien Erelid
 WMRindex: 342 OTindex: 2.737
|
Ik had een witte parkiet met rode ogen ik noemde hem Pipo. Toen kocht ik er 1 bij (erwtje een groene) en toen werd Pipo ziek. Zat maar op de grond van zijn kooi  Bij nadere inspectie had Pipo een ei gelegd  Dat verwacht je toch niet bij de naam Pipo  |
|
Igor Erelid
 WMRindex: 724 OTindex: 2.483 S |
 ... Sjaak ?! * ... die was toch weg ? ...*  Twaggy  |
|
Roselien Erelid
|
Quote Igor:  ... Sjaak ?! Twaggy  Igor wel wakker blijven hoor * Roos kust de schone slaper wakker* Sjaak is gaan werken  |
|
nietmeer
|
Quote Igor:  ... Sjaak ?! * ... die was toch weg ? ...*  Twaggy  Hij was weer even terug. |
|
Igor Erelid
Quote Tistochwat: @ Sjaak Word je nog lid van het forum van Josephine? Doen hoor! Quote Roselien: Quote Igor:  ... Sjaak ?!* ... die was toch weg ? ...* Igor wel wakker blijven hoor * Roos kust de schone slaper wakker* Sjaak is gaan werken   ... snap je ?  |
|
Roselien Erelid
|
Hee Roselien je blog is gister 8 keer bezocht/bekeken. Joepie mijn blog is gisteren 8 keer bezocht, niet slecht voor de opening van een nieuw cafe  |
|
Roselien Erelid
|
Quote Igor: Quote Tistochwat: @ Sjaak Word je nog lid van het forum van Josephine? Doen hoor! Quote Roselien: Quote Igor:  ... Sjaak ?!* ... die was toch weg ? ...* Igor wel wakker blijven hoor * Roos kust de schone slaper wakker* Sjaak is gaan werken   ... snap je ?  Die was toch weg heb je er later bij gezet Maar ik houd toch wel van je hoor Igor  |
|
WMR-kok
Oudgediende
Eergisteren 182 bezocht/bekeken  gisteren 1 bezocht/bekeken  |
|
Igor Erelid
|
|
WMR-kok
Oudgediende
Er klopt geen hol van  |
|
Roselien Erelid
|
Quote Igor: ;) @Roselien. Ik ben er geweest, hoor  Had een reaktie achter gelaten??  |
|
WMR-kok
Oudgediende
Quote Roselien: Hee Roselien je blog is gister 8 keer bezocht/bekeken. Joepie mijn blog is gisteren 8 keer bezocht, niet slecht voor de opening van een nieuw cafe  was er twee keer  |
|
Igor Erelid
Quote Peter Willemse: Eergisteren 182 bezocht/bekeken  gisteren 1 bezocht/bekeken  Dat ben ik dan geweest ! P.S. Een beetje script telt jouw IP-adres niet mee  Quote Roselien: Quote Igor: ;) @Roselien. Ik ben er geweest, hoor  Had een reaktie achter gelaten??   ... volgende keer  |
|
Roselien Erelid
|
Quote Peter Willemse: Quote Roselien: Hee Roselien je blog is gister 8 keer bezocht/bekeken. Joepie mijn blog is gisteren 8 keer bezocht, niet slecht voor de opening van een nieuw cafe  was er twee keer  Ik heb jullie gemist, ik ben s'middags in slaap gevallen  |
|
WMR-kok
Oudgediende
Igor...Er waren volgens mij meer mensen daar geweest |
|
Roselien Erelid
|
Quote Peter Willemse: Igor...Er waren volgens mij meer mensen daar geweest Ik bedoel op mijn blog  Ik maar bloggen en bloggen  |
|
Igor Erelid
 ... nou ... ik zal ook eens een BLog maken ... maar wat ga ik erop zetten ?!  |
|
WMR-kok
Oudgediende
|
|
nietmeer
|
Jullie en je blogs!  |
|
Roselien Erelid
|
@ Tis Jij hebt liever een zeewier blog zeker?  |
|
Igor Erelid
Quote Tistochwat: Jullie en je blogs!   ... ja !  Peet ... wat is ONZE tussenstand ?;) Moet je opletten, Tistochwat ...  |
|