Cafe De Nachtvlucht |
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
|
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
*Zet een kraotach's Duvel voor heraux* |
|
Igor Erelid
 WMRindex: 724 OTindex: 2.483 S |
|
|
Igor Erelid
 *... die kater moet echt de deur uit  ... straks is Kareltje het zaadje ...*  Ja Roselien, 24 uur minstens @Peet, doe er mij nog maar een biertje bij  |
|
WMR-kok
Oudgediende
*tap een grote pint voor Igor* |
|
nietmeer
|
Hahaha, die ekster loopt die kat gewoon te 'mobben'! Dat doen kraaiachtigen bij roofvogels ook: 'mobbing'. Die raven en uilen van mij konden niet samen door één deur! |
|
Roselien Erelid
 WMRindex: 342 OTindex: 2.737
|
Zo lang alweer Igor wil je dat nooit meer doen  |
|
WMR-kok
Oudgediende
*schenk een choco+ in voor Roselien* |
|
Roselien Erelid
|
Quote Peter Willemse: *schenk een choco+ in voor Roselien* NEEE  gewoon koffie hoor ik ga zo weer aan de slag. |
|
nietmeer
|
|
|
Roselien Erelid
|
Quote Tistochwat: Roselien, laat je me even weten wanneer je weer kunt kijken?  Heel even maar?  Als ik hier hier wegga oke?  |
|
nietmeer
|
OK, dan ga ik mee.  |
|
Igor Erelid
Tistochwat ... 'Raven en uilen' ? ...  ... en jij reist apart van Heraux, zeker ? Hij neemt UFO 22 en jij de bezem ?! ...   Ik probeer het, Roselien  |
|
WMR-kok
Oudgediende
Wat was het ook alweer, die opdracht Roselien?  |
|
Roselien Erelid
|
Quote Peter Willemse: Wat was het ook alweer, die opdracht Roselien?  Ik ben bezig een school van binnen aan te kleden ik maak oa het logo en wegbewijzering, plaatjes bij kapstokken etc. iIk bepaal de kleuren per lokaal en van de deuren etc. |
|
nietmeer
|
Quote Igor: Tistochwat ... 'Raven en uilen' ? ...  ... en jij reist apart van Heraux, zeker ? Hij neemt UFO 22 en jij de bezem ?! ...  Echt waar: ik heb ze met de hand opgefokt toen ik nog in een natuurgebied woonde. Een lang verhaal. |
|
Roselien Erelid
|
Igor kijk even naar mijn blog als het je boos maakt haal ik het zo weer weg  |
|
Igor Erelid
 Roselien, waarom zou je dat moeten weghalen ?  Het is toch een leuk nummer ?  Ik ben wellicht vereerd |
|
nietmeer
|
Jongens, ik kon net niet op de site komen, roselien ook niet. |
|
Roselien Erelid
|
Quote Igor:  Roselien, waarom zou je dat moeten weghalen ?  Het is toch een leuk nummer ?  Ik ben wellicht vereerd Ik lag van het net af. Maar ik moet nu ook door ik spreek jullie tussen door nog even dus ik ben niet cht helemaal weg  |
|
nietmeer
|
dubbel |
|
nietmeer
|
Roselien en ik konden net niet op de site komen. Ze vroeg mij jullie te zeggen dat ze straks weer terugkomt. |
|
nietmeer
|
?????? |
|
WMR-kok
Oudgediende
Hoi Igor, bijna iedereen is er af. De servers waren weer an het updaten volgens mij. |
|
nietmeer
|
Het werkt niet meer. |
|