Cafe De Nachtvlucht |
Mier Oudgediende
 WMRindex: 385 OTindex: 10.596 S |
@ pos ik bedoel de naam van zijn site da tis me toch een hele geval hoor een hele lange naam en die wee tik niet meer  |
|
nietmeer
|
|
|
Mier Oudgediende
Peter nietes Bras is niet sloom Pos als ik dat doe kom ik op jan smit uit aangezien zijn achternaam ook smit is  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
Mier, niet sloom,.. traag van reactie.  |
|
nietmeer
|
hahahahahahaha nah anders ff eens vragen aan um';) misschien is ie wel familie van jansmitje   |
|
nietmeer
|
Quote Peter Willemse: Mier, niet sloom,.. traag van reactie.  ach Peter................dat zijn er meer die traag zijn   |
|
WMR-kok
Oudgediende
Ik weet het posi, ik weet het...  |
|
Mier Oudgediende
Posi nee hij is geen familie van jan smit  en ik zie hem niet zovaak tenzij ik even naar de politiebureau ga  Peter kom niet aan Bras of anders  |
|
nietmeer
|
Quote Peter Willemse: Ik weet het posi, ik weet het...  ik hoef niet eens een naam te noemen en hij weet ut al    |
|
WMR-kok
Oudgediende
Maak maar geintjes Mier  posi, ik ken mijzelf.  |
|
nietmeer
|
Quote Mier: Posi nee hij is geen familie van jan smit  en ik zie hem niet zovaak tenzij ik even naar de politiebureau ga  ist ie politieagent dan   |
|
Mier Oudgediende
 weet ik Peter  |
|
nietmeer
|
Quote Peter Willemse: posi, ik ken mijzelf.  gelukkig   hoef ik je niet te leren kennen als je jezelf al kent   |
|
WMR-kok
Oudgediende
stille wateren, diepe gronden.  |
|
Mier Oudgediende
pos ja hij is politieagent  en ik heb de site gevonden  na heel wat gezoek  |
|
nietmeer
|
Quote Peter Willemse: stille wateren, diepe gronden.  he gatver verzuipen we ook nog  |
|
WMR-kok
Oudgediende
nee posi, hoe dieper de zee, hoe meer er verborgen is.  |
|
nietmeer
|
Quote Peter Willemse: nee posi, hoe dieper de zee, hoe meer er verborgen is.  hoe meer ik verzuip dus   |
|
WMR-kok
Oudgediende
Quote positivily: Quote Peter Willemse: nee posi, hoe dieper de zee, hoe meer er verborgen is.  hoe meer ik verzuip dus   Nee posi, metaforisch gesproken!  |
|
nietmeer
|
Quote Peter Willemse: Nee posi, metaforisch gesproken!  jah zo spreek ik ook   hoe dieper de zee hoe meer kans om te verzuipen    |
|
Mier Oudgediende
*gaat heel stiekem naar het terras ze zien me toch niet staan* |
|
nietmeer
|
maar deze dame is moe deze dame gaat naar dr bedje toe ik zou zeggen oant moarn maar weer   en tot de volgende keer    |
|
WMR-kok
Oudgediende
|
|
nietmeer
|
Quote Mier: *gaat heel stiekem naar het terras ze zien me toch niet staan* hier blijven jij   slaap lekker mier   |
|
nietmeer
|
Quote Peter Willemse: Behalve als je een zeemeermin bent.  nu ben ik zeemeermeer mag dat ook??     |
|