Cafe De Nachtvlucht |
Bras
Erelid
 WMRindex: 162 OTindex: 2.021 S |
@ ikke jij ook trusten trouwens man... High five....  |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Ik ben een: op internet met een stelltje prettig gestoorden in een virtueel cafe zitten ouwehoeren type  |
|
Enkie
Oudgediende
 WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
Quote Ikke: Ik ben een: op internet met een stelltje prettig gestoorden in een virtueel cafe zitten ouwehoeren type  Ik ook  |
|
ToMxlr
Erelid
 WMRindex: 296 OTindex: 7.186
|
Quote Enkie: @tom, FOTO  ik heb er geen van mij full bodyshot, zal er een keer eentje maken, en dan zal ik em sturen, ok?. kan je wel een beschrijving geven: kruis tussen de knieen, oud shirt, lelijke ko, rode hanekam, en binnekort een piercing door mn kin |
|
ToMxlr
Erelid
|
Quote Ikke: Ik ben een: op internet met een stelltje prettig gestoorden in een virtueel cafe zitten ouwehoeren type  ga jij trouwens wel eens naar de kroeg? en hoe gedraag je je dan? |
|
Enkie
Oudgediende
|
@tom, oja, je zei al iets over een hanekam  Ik ben niet helemaal van de piercings, maar die denk ik wel weg  |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Enkie: Quote Ikke: Ik ben een: op internet met een stelltje prettig gestoorden in een virtueel cafe zitten ouwehoeren type  Ik ook  De vaste late vroege dienstploeg  |
|
Ikke
Oudgediende
Quote ToM_xlr: Quote Ikke: Ik ben een: op internet met een stelltje prettig gestoorden in een virtueel cafe zitten ouwehoeren type  ga jij trouwens wel eens naar de kroeg? en hoe gedraag je je dan? Ik ga nooit naar de kroeg, ben in Ierland 'n paar keer geweest, maar dan ben ik echt maar een wormvormig aanhangsel. Het zijn gewoon mijn type mensen niet |
|
ToMxlr
Erelid
|
Quote Enkie: @tom, oja, je zei al iets over een hanekam  Ik ben niet helemaal van de piercings, maar die denk ik wel weg  wordt een hele gave, een spike door het kuiltje van mn kin  en misschien later ook nog een tatoeage op mn pols  |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
Ouwehoeren! |
|
ToMxlr
Erelid
|
@ ikke misschien heb je nog geen roeg gevonden die echt bij je past. jij hebt een kroeg nodig waar ze de klassiekers draaien, niet te hardm ne waar je met een pilske/bitter lemon in de hand een leuk gesprek kunt voeren, denk ik zo  |
|
ToMxlr
Erelid
|
Quote Jannick: Ouwehoeren! ahum, de politieke term is: ouwe( dames van licht zeden)  |
|
Ikke
Oudgediende
Quote ToM_xlr: @ ikke misschien heb je nog geen roeg gevonden die echt bij je past. jij hebt een kroeg nodig waar ze de klassiekers draaien, niet te hardm ne waar je met een pilske/bitter lemon in de hand een leuk gesprek kunt voeren, denk ik zo  Ik heb 't sowieso niet op (middel)grote groepen onbekende mensen.... Ik maak gewoon niet makkelijk persoonlijk contact |
|
ToMxlr
Erelid
|
@ ikke dus het moet niet te druk zijn, maar anders kun je ook niet met elkaar praten. in eindhoven zit een kroegje war ik wel eens kom, en die hebben normaal geen hond binnen, dat is echt een leuke kroeg. als je ooit in eindhoven bent, zal ik je daar eens mee naar toe nemen |
|
Ikke
Oudgediende
Quote ToM_xlr: @ ikke dus het moet niet te druk zijn, maar anders kun je ook niet met elkaar praten. in eindhoven zit een kroegje war ik wel eens kom, en die hebben normaal geen hond binnen, dat is echt een leuke kroeg. als je ooit in eindhoven bent, zal ik je daar eens mee naar toe nemen Ik kom alleen bijna nooit in Eindhoven  |
|
ToMxlr
Erelid
|
nog 171 post te gaan  |
|
Enkie
Oudgediende
|
Ik ben nog nooit in Eindhoven geweest  Eigenlijk ben ik bijna nergens geweest  |
|
ToMxlr
Erelid
|
@ ikke je belant er vast nog wel ooit  en dan sla ik mijn slag  |
|
ToMxlr
Erelid
|
Quote Enkie: Ik ben nog nooit in Eindhoven geweest  Eigenlijk ben ik bijna nergens geweest  hierbij nodig ik je uit om een keer mee te gaan stappen in eindhoven  |
|
Enkie
Oudgediende
|
Waar ligt Eindhoven eigenlijk?  |
|
Ikke
Oudgediende
Quote ToM_xlr: @ ikke je belant er vast nog wel ooit  en dan sla ik mijn slag  Ooit ja  Zou niet weten wat ik in Eindhoven zou moeten doen  |
|
Ikke
Oudgediende
|
|
Enkie
Oudgediende
|
En Amsterdam lag in Noord-Holland, toch?  |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
Sjaliela |
|
ToMxlr
Erelid
|
Quote Ikke: @Enkie: vlakbij amsterdam ja, als je in hongkong woont wel ja  in zuid-oost brabant @ ikke wij hebben de bullit, daar kun je zo ongeveer elke cd kopen die er is..^^ |
|