Cafe De Nachtvlucht |
Enkie
Oudgediende
 WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
@Loek, ik vind het wel wat hebben  misschien iets voor Suggesties?  |
|
Loek
Oudgediende
 WMRindex: 1.758 OTindex: 19.424
|
@ enkie, lol, zal wel dat scherm losknippen en posten  |
|
ToMxlr
Erelid
 WMRindex: 296 OTindex: 7.186
|
wel heel basic-style loek... doet me denken aan mn eerste site  |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Misschien 'n sneltoets geraakt waardoor stylesheets uitgeschakeld werden? |
|
iLike Senior lid WMRindex: 115 OTindex: 76 Wnplts: iHuis =] S |
Noujaa..  ! Hou het maar gwoon by de oude look dan  |
|
ToMxlr
Erelid
|
Quote Loek: @ enkie, lol, zal wel dat scherm losknippen en posten   *ziet een plaatje voor hem van Loek die met een schaar de verbinding tussen z'n pc en z'n scherm te lijf gaat* |
|
nietmeer
|
ow ben ik al verhuisd naart goeie cafe  |
|
Loek
Oudgediende
|
weet niet wat er mis ging, deed heel lang over laden en toen kwam dat in beeld  dan maar niet posten bij sug? |
|
ToMxlr
Erelid
|
hmm misschien is het zoiso een ideetje voor een lightversie van WmR, met alleen de artikelen.. soms is mijn pc zo traag, en dan zeg ik maar niks van de kastjes bij ons op school  |
|
nietmeer
|
Quote ToM_xlr: hmm misschien is het zoiso een ideetje voor een lightversie van WmR, met alleen de artikelen.. soms is mijn pc zo traag, en dan zeg ik maar niks van de kastjes bij ons op school  je pc eens opruimen en scannen op zooi is ook weleens goed;) |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Quote Loek: weet niet wat er mis ging, deed heel lang over laden en toen kwam dat in beeld  dan maar niet posten bij sug? Dan kreeg IE waarschijnlijk een timeout bij 't opvragen van 't stylesheet, kan gebeuren |
|
Loek
Oudgediende
|
@ ikke, al 2de keer dat het gebeurd, maar 1ste x was ik vergeten screenshot te maken |
|
nietmeer
|
ook al een demente Loek  |
|
ToMxlr
Erelid
|
@ posi ik heb een heel oud beestje, (voor de liefhebbers: pent III, 550 mHz, 128 RAM) en vanwege de goede beveiling die ik hierop heb draaien, is hij wel eens traag, ook de supersnellen internet verbinding doet hier geen goed aan..  |
|
Loek
Oudgediende
|
@ tom heb wel een p3 800 processor hier |
|
nietmeer
|
 Ik ga nog ff MSN-nen en dan er vandoor! Veel plezier hier en tot morgen  |
|
Loek
Oudgediende
|
en m'n pa heeft op z'n werk een pII 450 met 192 ram |
|
nietmeer
|
nu moet je niet tegen me gaan vloeken ToM  ik heb er echt geen verstand van....................;) |
|
nietmeer
|
|
|
Loek
Oudgediende
|
@ posi, geen verstand van voetbal, niet van computers, waar wel van  slaap lekker Cootje 68!!! |
|
ToMxlr
Erelid
|
Quote positivily: nu moet je niet tegen me gaan vloeken ToM  ik heb er echt geen verstand van....................;) ik zei toch, voor de liefhebbers;) trustenm Cootje, of zal ik ook ff online komen  |
|
ToMxlr
Erelid
|
@ loek. ik hier een oude phillips-pc staan met 350 Mhz, en 256 RAM  was even lachen toen ik daar achter kwam  |
|
Loek
Oudgediende
|
slaap lekker cootje68 |
|
nietmeer
|
@Loek van   heb ik altijd verstand  , k sta ook niet anders op de foto dan met  uit de mond  |
|
Loek
Oudgediende
|
@ tom, zeur niet op mijn programma's alles heeft een bedoeling  lees reactie |
|