Cafe De Nachtvlucht |
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
Ik zit in de overgang.. |
|
Twaggy Oudgediende
 WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
Quote Loek: @ twaggie, zo goed vind ik epica nou ook weer niet.. poepen gelukt? of krijg je tarreltjes? was beetje sappig deze keer  |
|
ToMxlr
Erelid
 WMRindex: 296 OTindex: 7.186
|
Quote Twaggy: Quote Loek: @ twaggie, zo goed vind ik epica nou ook weer niet.. poepen gelukt? of krijg je tarreltjes? was beetje sappig deze keer  *heeft buikpijn van het lachen* |
|
nietmeer
|
|
|
Twaggy Oudgediende
|
och luister eens naar de tekst zou ik zeggen  achja je word oud  |
|
ToMxlr
Erelid
|
Quote positivily: en dit noemen ze muziek  nou geef mij Jantje Smit dan maar   en laat die heropvoering maar zitten dan  nou, t kan nog erger hoor  ... |
|
ToMxlr
Erelid
|
@ posi je weet toch wel dat wags een relatie heeft met een van de modjes hier?    |
|
nietmeer
|
Quote Twaggy: och luister eens naar de tekst zou ik zeggen  achja je word oud  die tekst is niet eens te verstaan  zelf niet met mijn superdeluxe gehoorapparaat   |
|
Loek
Oudgediende
 WMRindex: 1.758 OTindex: 19.424
|
|
|
nietmeer
|
Quote ToM_xlr: je weet toch dat hij een realtie heeft met een modje he   moet ik nu bang worden of zo   |
|
Loek
Oudgediende
|
Quote positivily: Quote ToM_xlr: je weet toch dat hij een realtie heeft met een modje he   moet ik nu bang worden of zo   dat wordt een Posi-ban  |
|
nietmeer
|
Quote Loek: Quote positivily: Quote ToM_xlr: je weet toch dat hij een realtie heeft met een modje he   moet ik nu bang worden of zo   dat wordt een Posi-ban  we shall see   maar zal wel meevallen  |
|
stormzoeker Erelid
 WMRindex: 2.784 OTindex: 1.845
|
Pos een ban?  * Gaat dan meteen een handtekeningenaktie starten  |
|
ToMxlr
Erelid
|
ik dacht eerder aan wat cencuur hier pos  en ging jij niet naar bed? |
|
Twaggy Oudgediende
|
heerlijk dat modden op je blog  |
|
nietmeer
|
Quote Twaggy: heerlijk dat modden op je blog  k hou je wel bezig twag  Quote stormzoeker: Pos een ban?  * Gaat dan meteen een handtekeningenaktie starten  1 handtekening heb je al.......de mijne  Quote ToM_xlr: ik dacht eerder aan wat cencuur hier pos  en ging jij niet naar bed? owja ik ging slapen...en censuur doe ik niet aan   |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
... Gaat het hier überhaupt nog wel ergens over?  |
|
stormzoeker Erelid
 WMRindex: 2.784 OTindex: 1.845
|
Hier niet, in de afdeling politiek wel Jannick  |
|
Loek
Oudgediende
|
ik heb geen zin in poitiek..  |
|
nietmeer
|
JSJSJSJS  dit ff voor twag   |
|
ToMxlr
Erelid
|
Quote Jannick: ... Gaat het hier überhaupt nog wel ergens over?  nope, er zijn nog teveel mensen, (dat zie je omdat enkie nog niet meedoet aan het gesprek;)) |
|
nietmeer
|
moet het dan persee ergens overgaan???? beetje dollen is ook weleens lekker   |
|
Twaggy Oudgediende
|
ik heb een boertje gelaten uit mijn kont  |
|
nietmeer
|
Quote Twaggy: ik heb een boertje gelaten uit mijn kont  das onweer in je broek........ broekhoest........... wil je dr nog meer???  |
|
ToMxlr
Erelid
|
Quote positivily: moet het dan persee ergens overgaan???? beetje dollen is ook weleens lekker   dat hoor je me niet zeggen  @twaggie: jij deelt wel alles mee hier he?   |
|