Cafe De Nachtvlucht |
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Quote Luna: Ik was zo erg vroeger, gelukkig ben ik nu weer beschaafd ^^ Ondertussen heb je heel wat schade aangericht  Mijn beschaving is om zeep geholpen door jou  Gelukkig kan ik 't altijd nog op de puberteit gooien  |
|
ToMxlr
Erelid
 WMRindex: 296 OTindex: 7.186
|
pff..prrrf, proest.  lekker luna, dit is echt leuk  |
|
Enkie
Oudgediende
 WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
Quote Luna: Ik was zo erg vroeger, gelukkig ben ik nu weer beschaafd ^^ Ik heb ook nog een screentje met 'Enkie wous', na een meningsverschil over de spelling, met Mmore  Maargoed, echt brb nu  |
|
de Mexicaan
Oudgediende
 WMRindex: 3.266 OTindex: 3.691
|
Haha, toen hadden ze Luna's wmr titel aangepast! |
|
ToMxlr
Erelid
|
Quote Ikke: Quote Luna: Ik was zo erg vroeger, gelukkig ben ik nu weer beschaafd ^^ Ondertussen heb je heel wat schade aangericht  Mijn beschaving is om zeep geholpen door jou  Gelukkig kan ik 't altijd nog op de puberteit gooien  ja jij nog wel ^^ |
|
Ikke
Oudgediende
Quote de Mexicaan: Haha, toen hadden ze Luna's wmr titel aangepast! Ja, stond er Luna (dronken)  |
|
Enkie
Oudgediende
|
En ik heb ook een screen van toen Mmore mij een OTindex van 5000 gaf, wat toen nog heel hoog was  Maar brb  |
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Ik zit in mijn tweede puberteit  Zegt mijn ma tegenwoordig ^^ |
|
Ikke
Oudgediende
Quote ToM_xlr: ja jij nog wel ^^ Nog 2 jaartjes en dan wordt er ongeveer van mij verwacht dat ik me beschaafd weet te gedragen... Ik denk dat ik Luna ga opvolgen als eeuwige puber  |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Luna: Ik zit in mijn tweede puberteit  Volgens mij is je eerste nooit afgelopen  |
|
ToMxlr
Erelid
|
ik ben al aan het puberen sinds m'n 4e levendsjaar, zegt ons mam dan  |
|
Ikke
Oudgediende
Ik maakte nooit 'n foute opmerking vroeger.... WAS heel beschaafd... En toen kwam Luna  |
|
Luna
Moderator
Jaja  |
|
Luna
Moderator
Ik ga Carlito's way kijken  Tot morgen  Slaap lekker iedereen   |
|
Ikke
Oudgediende
Weer lekker een nachtje ouderwets spammen  If only Loempia were here  |
|
Ikke
Oudgediende
Oke, tot zover het nachtje ouderwets spammen  |
|
ToMxlr
Erelid
|
mnaare ikke als je dat geinte van die condoom echt wilt doen, hier is het recept: men neme een condoom en hang het met de randje in een buis. mn giet er: 2 eieren in een liter bier 2 lepels koude tomatensoep. alle yoghurt die je hebt en alle andere levenmiddelen die je niet meer kunt gebruiken men knopen het dicht en zoeke de eertse de beste duiters om uit de bosjes bij te springen en een stvige bitchlap met je voedseldildo te geven  |
|
ToMxlr
Erelid
|
Quote Ikke: Oke, tot zover het nachtje ouderwets spammen  ik ben er nog  |
|
Ikke
Oudgediende
Lol.... Ik heb er wel al twee opgeblazen  eentje met water en de ander met lucht... Nu ben ik gerustgesteld, er past meer in dan ik in een jaar kan produceren  |
|
Enkie
Oudgediende
|
Quote ToM_xlr: Quote Ikke: Oke, tot zover het nachtje ouderwets spammen  ik ben er nog  Jij bent niet ouderwets  |
|
ToMxlr
Erelid
|
Quote Ikke: Lol.... Ik heb er wel al twee opgeblazen  eentje met water en de ander met lucht... Nu ben ik gerustgesteld, er past meer in dan ik in een jaar kan produceren  wacht jij maar totdat je een weekje met LQ alleen bent;) |
|
Ikke
Oudgediende
Quote ToM_xlr: wacht jij maar totdat je een weekje met LQ alleen bent;) Dat ben ik al 2 keer geweest  |
|
ToMxlr
Erelid
|
@ enkie ik ben niet lang genoeg lid, dat is denk ik wat je bedoelt.. |
|
Enkie
Oudgediende
|
@tom, ja, maar het was een grapje  Je bent veel gezelliger dan een paar leden van toen  |
|
Ikke
Oudgediende
Quote ToM_xlr: @ enkie ik ben niet lang genoeg lid, dat is denk ik wat je bedoelt.. Vroeger, toen het gras nog groen was, waren we meestal met 'n vast groepje in de Nachtvlucht... Maar dat groepje kreeg langzaamaan een leven.....  Dat bedoelen we met ouderwets spammen  |
|