Cafe De Nachtvlucht |
AerO Senior lid WMRindex: 33 OTindex: 359 Wnplts: Stadskanaa
|
Quote ToM_xlr: @AerO dan ben je dus heel erg muticutureel;) Je leert er echt een hele hoop van ja. Elk land is heel verschillend in de omgang met elkaar en dat kun je weer toepassen op dat (relatief gezien) koude Nederland. |
|
|
Quote ToM_xlr: @ AerO lees voor de grap mn blog eens, kun je lachen  Aiiii, wel typisch dat de dames met elkaar roddelen =) Ik ken het verhaal. Maak je maar geen zorgen, zo'n kans krijg je nog wel weer  Morgen meteen contact met haar zoeken! Maak een afspraak ergens ook al is het alleen om wat te praten  Good going! |
|
ToMxlr
Erelid
 WMRindex: 296 OTindex: 7.186
|
@AerOheb dr nummer immidels al  |
|
ToMxlr
Erelid
|
dit is echt brilliant  en dan de bovenste  |
|
|
Ik had het ook mooi vanavond. Kom ik een jongen tegen van ongeveer mijn leeftijd, en die begint mij helemaal af te kraken tegenover mijn vrienden (hij was gewoon spontaan en ik kon er wel om lachen), maar het toeval wil: - Hij was één van de vorige vriendjes van een braziliaanse uitwisselingsstudente die vorig jaar het land al had verlaten. Ik 'had' haar de laatste nacht, zeg maar. - Blijkbaar had ik de relatie tussen zijn beste vriend en een meisje verpest door met dat meisje te zoenen. Grappig feit: Ik heb maar twee (naja drie) meisjes gezoend in mijn leven en dat is die braziliaanse en dit meisje dus. Toeval?! - Zijn zusje is (was) mijn klasgenote, iemand waar ik veel mee kon lachen en op een grappige manier erg haatte. Moeilijk uit te leggen. Dus ja, da was een vreemde  |
|
ToMxlr
Erelid
|
oke, dat is wel heel veel toeval  trouwens even een vraagje voor de mannen: wie heeft er ooit met een lesbische gezoent? |
|
ToMxlr
Erelid
|
en toen stoof iedereen het cafe uit  |
|
de Mexicaan
Oudgediende
 WMRindex: 3.266 OTindex: 3.691
|
Ik niet, althans niet dat ik weet |
|
|
Helaas. Want dan zijn ze typisch toch echt biseksueel vrees ik  Ken er genoeg, kan er ook goed genoeg mee overweg  Maar what's the point?  |
|
Jeffrey Senior lid WMRindex: 127 OTindex: 74 Wnplts: Leiden T |
nog wat boeiends gerbeurt vandaag? als in echt vandaag en niet vrijdag |
|
de Mexicaan
Oudgediende
|
Niet al teveel Jeffrey. Maar de dag is nog jong. |
|
ToMxlr
Erelid
|
ik dsu 2 keer, en nu twijfel ik een beetje aan mijn mannelijkheid... de eerste keer wist ik het niet, ejn de tweede keer had ik zovan, what the hell... kortom, ik ben blijkbaar vrij vrouwelijk |
|
jup inderdaad, ik maak vanmiddag de afsluitdijk onveilig  en zowiezo de route naar woudsend maarja eerste moet die stomme backup af voor ik kan gaan slapen... |
|
de Mexicaan
Oudgediende
|
@tom, wellicht sleep je een keer een triootje uit het vuur. |
|
ToMxlr
Erelid
|
maarre, jef, succes met je backup dag AerO, dag Mexicano  ., ik ga erin, moet fit zijn morgen ^^ trusten |
|
de Mexicaan
Oudgediende
|
Jeffrey, wat ga je dan doen op de afsluitdijk? |
|
ToMxlr
Erelid
|
Quote de Mexicaan: @tom, wellicht sleep je een keer een triootje uit het vuur. je zou bijna denken  |
|
okidokie wel truste tom en ik spreek je wel over 2 weken |
|
de Mexicaan
Oudgediende
|
Truste ToM |
|
ToMxlr
Erelid
|
Quote Jeffrey: okidokie wel truste tom en ik spreek je wel over 2 weken ochja, jij gaat op vakantie.. have fun  |
|
de Mexicaan
Oudgediende
|
Hoi Henise, uitgewerkt? |
|
|
Aye ik ga ook naar bed. Lichten zijn uit, deuren vergrendeld. Welterusten Tom en Mexi, fijne nacht toegewenst! =)  |
|
aight truste slaap lekker droom zacht |
|
de Mexicaan
Oudgediende
|
Trusten AerO |
|
wmr buddys ik hou het voor gezien vannacht dut ik zeg tot morgenmiddag voor mijn vakantieblog  truste slaap lekker en het slaap gedichtje dat ik voor me vriendin heb geschreven --=-==-=-=-=-=-=-=-=-- The moon is beginning to rise the twinkling stars grace the universe Another day has descended May the Fairy of Sweet Dreams visit you May she sprinkle her fairy dust upon you promising you dreams of joy and happiness She waves her wand to chase away bad dreams Her light shines brightly to chase the monsters away She sits beside you to protect you and keep you safe Sweet Dreams |
|