Cafe De Nachtvlucht |
Mmore
Administrator
 WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Fijn, server 2 is eruit geknalt.. Joey gaat nog geen NCIS kijken.. *huilt* |
|
Enkie
Oudgediende
 WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
Ik kan niet eens normaal meer WMR-en  |
|
Enkie
Oudgediende
|
woohoo  |
|
AerO Senior lid WMRindex: 33 OTindex: 359 Wnplts: Stadskanaa
|
Quote Mmore: Fijn, server 2 is eruit geknalt.. Joey gaat nog geen NCIS kijken.. *huilt* Rennen voor je zakgeld! |
|
Mmore
Administrator
|
Valt wel mee, ik word automatisch op server1 gezet dus eigenlijk kan wél naar bed  |
|
ToMxlr
Erelid
 WMRindex: 296 OTindex: 7.186
|
heerlijk, he Mjoey, nachtdienst..  ken het probleem bij Ilze is het ook altijd gezeik |
|
Enkie
Oudgediende
|
Quote Mmore: Valt wel mee, ik word automatisch op server1 gezet dus eigenlijk kan wél naar bed  Jij wel ja  |
|
ToMxlr
Erelid
|
hhmm ligt het aan mijn pc, of kon niemandnet inloggen, werdxt de hele tijd gekickt...  |
|
Mmore
Administrator
|
Quote ToM_xlr: heerlijk, he Mjoey, nachtdienst..  ken het probleem bij Ilze is het ook altijd gezeik Geweldig.. Ik kan helaas niet veel doen. Database's werken prima, er is iets vastgelopen bij het gelijklaten lopen van beide servers en ik zie het probleem zo niet  |
|
Mmore
Administrator
|
Quote ToM_xlr: hhmm ligt het aan mijn pc, of kon niemandnet inloggen, werdxt de hele tijd gekickt...  Als je server01 ipv 'www' intikt moet het werken! |
|
ToMxlr
Erelid
|
cinc errors, dat zijn gemenberikken, t hoeft maar een foutje te zijn en boem, weg cinc, ik haat dieb dingen en ben blij dat ik nooit meer die zooi hoef te doen |
|
ToMxlr
Erelid
|
Quote Mmore: Quote ToM_xlr: hhmm ligt het aan mijn pc, of kon niemandnet inloggen, werdxt de hele tijd gekickt...  Als je server01 ipv 'www' intikt moet het werken! t werkt al, anders kon ik nier reageren  |
|
|
Ik had in ieder geval gezien dat de 'Wie is er online' en de berichten zelf niet zichtbaar zijn op server 2. Ik betwijfel dat beide functies samen in één module zitten...
Input werkt wel gewoon. |
|
Mmore
Administrator
|
Wie is online etc worden om de zoveel minuten geupdate dmv cronjob's. Server2 update zichzelf met de gegevens van server1, maar server2 is ermee gestopt en ik kan schoppen wat ik wil maar ik krijg m niet meer aan de gang  Als je input invoert op server2 wordt deze alsnog via 1 verwerkt, vandaar dat het wel werkt. |
|
|
Stekker erin?  Naja, host uit zijn nest bellen en hopen op het beste =) Nu ga ik toch maar naar bed denk ik. Welterusten luitjes!  |
|
ToMxlr
Erelid
|
misschien zwaardere laarzen nodig?  wat? is de fout? weet je dat precies? |
|
Mmore
Administrator
|
Stekker zit erin, ftp en db access van server 2 werken wel.. Puur sync problemen. Ik haat het Ik haat het Ik haat het  |
|
|
Er draait een programma op server 2 dat om de zoveel tijd gegevens van server 1 naar zichzelf kopieërt om dat te weergeven. Server 2 is als het ware een 'slaaf' van server 1 en doet niets anders dan de stress van server 1 af halen.
Server 2 ligt dus plat maar het verkeer word alsnog verspreid over beide servers waardoor de helft dus problemen heeft met het zien van nieuwe inhoud. |
|
Mmore
Administrator
|
De andere helft kan server01 ipv www. intikken. Ik zou tijdelijk het probleem kunnen veranderen door iedereen op server1 te gooien maar ik durf bepaalde acties even niet te doen omdat de sync nogal ingewikkeld in elkaar zit. Net Voogeltje (hopelijk) wakker ge sms't  |
|
Enkie
Oudgediende
|
Aag, wel zielig hoor  |
|
ToMxlr
Erelid
|
nog steed sproblemen, kan wel server01 intypen, maar als ik iets wil posten, was ik were uitgegooigt, misschien even alles overgooien naar server01 in de nacht is het toch niet duk, dat kan hij wel aan |
|
|
Server 2 draait weer, lijkt het. Staat in ieder geval onderaan mijn pagina en alles werkt  |
|
ToMxlr
Erelid
|
Quote AerO: Server 2 draait weer, lijkt het. Staat in ieder geval onderaan mijn pagina en alles werkt  laten w het hopen, xdatdeze crisis is bezweerd, dan kan voogeltje weer gaan slapen en Mmore weer NCIS kijken |
|
|
En ik mijn nest in  |
|
Enkie
Oudgediende
|
Mooi  Dankjewel Voogeltje  |
|