Cafe De Nachtvlucht |
Enkie
Oudgediende
 WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
Quote Loek: sorry hoor, maar je hebt weer liever msn dan irc..  Jawel dat ook, maar IRC is dan een speciale groep gericht op WMR  |
|
Loek
Oudgediende
 WMRindex: 1.758 OTindex: 19.424
|
en vind het wel wat hebben zo spammen, gaat niet zo snel als een chatbox, ook beter te controleren denk ik |
|
Enkie
Oudgediende
|
@Loek, dat is natuurlijk waar, maar ik denk dat IRC buiten de verantwoordelijkheid van mods valt.. MSN is ook niet te controleren. Ik vind het spammen niks hebben  |
|
Twaggy Oudgediende
 WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
@Loek klopt chatboxen zijn soms echt chaotisch daarom ben ik er al lang mee gekapt  |
|
Loek
Oudgediende
|
msn, is op personen apart, maar je kan wel zorgen dat deze site netjes blijft, ok, je kan makkelijk aan e-mails van anderen komen, maar hier is wel overzicht |
|
AerO Senior lid WMRindex: 33 OTindex: 359 Wnplts: Stadskanaa
|
IRC valt ook redelijk te controleren hoor  De reden waarom ik er over begon had eigenlijk meer te maken met het feit dat ik vaak een programma gebruik om op die kanalen te komen waardoor het gewoon een oversized MSN word. Lekker makkelijk, net zo gezellig  |
|
Enkie
Oudgediende
|
Quote Loek: msn, is op personen apart, maar je kan wel zorgen dat deze site netjes blijft, ok, je kan makkelijk aan e-mails van anderen komen, maar hier is wel overzicht Ja, maar toch vind ik Café de Voogelvlucht geen goed idee. Café de Nachtvlucht was beter. Beperkter, gewoon af en toe een paar uurtjes gezelligheid en overdag de andere topics veel actiever  |
|
Loek
Oudgediende
|
en zijn goede dingen aan maar ook mindergoede, |
|
Twaggy Oudgediende
|
mwha vond teamspeak een beter idee. alleen jammer dat ik nog geen inet op mijn kamer had toen |
|
Enkie
Oudgediende
|
Teamspeak was goed te doen, afgezien van het feit dat ik er niet van hou om te praten via internet  |
|
|
Denk dat er te weinig mensen zijn met een mic, dat en het feit dat ik continu muziek draai  P.S. IRC is goed te modden. Operators op IRC staan gelijk aan de moderators hier op het forum. Bots kun je programmeren om schelden tegen te gaan, and so on. |
|
Loek
Oudgediende
|
@ enkie  |
|
Twaggy Oudgediende
|
@Enkie tjah ik bent het gewend met de clan waar ik inzit ook altijd via ventrilo(soort teamspeak maar dan beter  ) |
|
Enkie
Oudgediende
|
Hee, daar heeft AerO wel een goed punt. @Loek,  ? |
|
Twaggy Oudgediende
|
peuk is op dus ik ga slapen morgen weer drukke dag  |
|
Loek
Oudgediende
|
@ enkie dat je er niet van houd om over internet te praten, maar begreep het niet helemaal goed maar begrijp je nu wel |
|
Loek
Oudgediende
|
@ twaggy, truste, spreek je later |
|
Enkie
Oudgediende
|
Slaap lekker Twaggs  |
|
|
Trusten.  |
|
Enkie
Oudgediende
|
Pff ik ga ook zo, heb dan wel de eerste 2 uur vrij maar die heb ik er inmiddels ook alweer uitge-WMR-d  |
|
Loek
Oudgediende
|
ik hoef gelukkig pas om half 9 m'n nest uit  |
|
Enkie
Oudgediende
|
Ik ook  |