Cafe De Nachtvlucht |
de Mexicaan
Oudgediende
 WMRindex: 3.266 OTindex: 3.691
|
Tim, dat is helemaal waar ja.... |
|
Thommy Erelid
 WMRindex: 352 OTindex: 7.127
|
Sake is warm het allerbest  Wordt het uberhaupt wel is koud gedronken? Edit: Sake kan zowel koud, op kamertemperatuur, warm als heet gedronken worden. Dit is afhankelijk van de soort sake en het doel dat de brouwer heeft met zijn sake. |
|
de Mexicaan
Oudgediende
|
Enigszins warm is het wel lekker vind ik. Het probleem is misschien wel dat het tè makkelijk wegdrinkt. |
|
Tim-kun Erelid
 WMRindex: 238 OTindex: 1.981
|
uhm ja, best wel vaak eigenlijk. het is echt totaal niet bitter, maar je hebt ook veel verschillende sterktes, van weinig tot veel alcohol, ieder zn eigen smaak, maar door die speciale smaak die het heeft, drinkt het vaak te gemakkelijk weg |
|
Thommy Erelid
|
Ja, dan ben je best snel weg.. Ik durf echt nooit meer in dat restaurant terug te komen..  |
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Ik ga liggen...hoofd wil niet meer  Slaap lekker en tot vanmiddag  |
|
Thommy Erelid
|
Veel succes Luna  |
|
de Mexicaan
Oudgediende
|
Truste Luna! Latersz |
|
Thommy Erelid
|
Neemt een aspirientje, dat helpt bij mij altijd.. Nadat ik alles eruit heb gegooid dan..   |
|
de Mexicaan
Oudgediende
|
Tja, een mens moet toch eten... |
|
Thommy Erelid
|
Ja, das waar.. Hopelijk komt-ie wel terug  Maar MeneerMeer (Mmore) kennende komtie over een klein half uurtje aan  |
|
de Mexicaan
Oudgediende
|
Da's waar, die slaapt ook niet al teveel geloof ik. Maar da's mooi, ik moet zo nog ff shoppen  en bovendien nog mijn aanstaande bellen in Mexico (het is daar nog eens 2 uur vroeger dan hier) |
|
Thommy Erelid
|
Naah, ik vermaak mezelf maar weer met het maken van een paar widgets  Leuk dat je eigenlijk Moderator bent geworden! Hoe kwam dat zo? |
|
de Mexicaan
Oudgediende
|
Tja, hoe komt dat. Ik ben op deze site sinds mei vorig jaar en ben toen eigenlijk ook meteen begonnen met af en toe artikeltjes insturen. Ik heb me begin dit jaar eens opgegeven om hier mod te worden om een beetje in contact te blijven met het Nederlands en omdat ik het hier wel leuk vind. Bovendien is het tijdsverschil af en toe wel handig... zodoende dus. |
|
Thommy Erelid
|
Leuk! Een soort Nachtmoderator dus  |
|
de Mexicaan
Oudgediende
|
Min of meer ja, maar het gaat natuurlijk niet altijd op. Bovendien: als het bij jullie winter is (en hier dus zomer) draaien de klokken tegen elkaar in en is het verschil maar 3 uur. En het blijft vrijwilligen, dus ik ben er echt niet elke avond. Nu relatief vaak omdat mijn vriendin toch in Mexico zit. |
|
de Mexicaan
Oudgediende
|
moet nu ff vriendin bellen, tot zo |
|
Thommy Erelid
|
Sowieso had ik altijd al het gevoel dat je een soort Moderator was.. Door je eerste titel: Buitenland Redacteur. Geen idee waarom, maar ik vond het vanzelfspreken dat je toen al een soort modje was.. Erg raar eigenlijk  |
|
Thommy Erelid
|
Veel belplezier  |
|
Thommy Erelid
|
MMORE  |
|
Mmore
Administrator
 WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
lol.. Wat moet ik hiernou van zeggen, moet ik nou al die reacties gaan doorlezen?   |
|
Thommy Erelid
|
Uhmm  Sorry  Gevolg van intense verveling, waarom is er niemand online..  |
|
Mmore
Administrator
|
weet ik niet, misschien door dit belachelijke tijdstip waarop wij leven  Ik ga weer verder met 24 kijken  nog 4 afleveringen (4x43) en dan ga ik naar bed  Alvast weltrusten  |
|
Thommy Erelid
|
Naja zeg, is ie net 3 minuten online  |
|
Mmore
Administrator
|
ik kwam alleen maar jou even laten weten dat je in de gaten gehouden wordt voordat spamalarm dalijk afgaat  |
|