Cafe De Nachtvlucht |
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
Bovenaan het logo schuine vlakken met rood wit blauw met daarop een koksmuts met daarnaast de tekst Happy Chief Cook.com en daarnaast weer een koksmuts. |
|
nietmeer
|
WOW! Ik kan er niet meer bij!  |
|
WMR-kok
Oudgediende
daaronder een stukje reclame daar weer onder de eerste navigatiebalk |
|
nietmeer
|
Pfffff... Ik heb je een mailtje gestuurd.  |
|
WMR-kok
Oudgediende
gelezen.
Maar dit is voor de nieuwe Als je over de navigatiebalk heen gaat, verschijnt de tweede voor 25% zichtbaar |
|
nietmeer
|
OK, maar ik dacht: ik zal het even tegen Peter zeggen.  |
|
WMR-kok
Oudgediende
Het is ook een beetje Monty Python achtig.  mijn eerste site. _______________________ als je de link aanklikt moet het volledig verschijnen. als je dan daar weer overheen gaat, verschijnt de 3e navigatiebalk voor 25%. klik je de link aan, verschijnt de 3e helemaal.  De advertenties en de navigatiebalken staan op een zwart veld. |
|
nietmeer
|
Het lijkt hier wel een rusthuis!  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Héé, zo oud ben ik nog niet.  |
|
nietmeer
|
Tis stil hier! *Kareltje en Sjakie zitten verveeld op hun krukjes te wiebelen*  |
|
WMR-kok
Oudgediende
*hoor zachtjes* prrrrrrfffffffffff
De linken komen er als tabbladen in de huidige stand blauw met zwarte letters, als je eroverheen gaat rood met zwarte letters, en als je het aanklikt groen met zwarte letters. |
|
nietmeer
|
Kan de bartender ook over simpele dingen praten?  |
|
WMR-kok
Oudgediende
Hùùù`,kweet nie   Maar wie heeft die scheet gelaten??? |
|
nietmeer
|
*Kareltje en Sjakie grinniken en wijzen naar Peter*  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Ik heb er geen gelaten. als die site erop staat geef ik wel een gilletje.  Maar dat gaat nog even duren. |
|
nietmeer
|
Ik snap geen z** van dat invoegen van een plaatje bij het aftellen enzo. Ik heb nl. geen jpg adres geplakt. Maar dit : http://www.keesn.nl/vlaard/ Met die tags ervoor en erachter.  |
|
WMR-kok
Oudgediende
ik heb al meer uitleg erop gezet.  bovenaan zie je nog een klein plaatje. Dit moet je aanklikken om de orginele afbeelding te kunnen zien. |
|
nietmeer
|
Nou, ik zie dat plaatje niet. Ligt het aan mij? Of aan Vista? Of voor mijn part aan Sinterklaas....? Heb je al gekeken op die link? En zo ja, waar staat dat plaatje dan in dit geval?  |
|
WMR-kok
Oudgediende
Tis zoeken op Google afbeeldingen, toets 1018 in. klik dan op het tweede plaatje dat je ziet. kom daarna hier terug.  |
|
nietmeer
|
afbeeldingwww.nobelantik.dk/dj_bib/1018.jpg Hiervoor en hierachter heb ik die img tags gezet.  |
|
WMR-kok
Oudgediende
okee, dan die daaronder staat, die doet het wel (is een soort van grindtegel) Nog 108 Tis, dan ben je een plaatsje hoger.  |
|
nietmeer
|
afbeeldingDeze dus: www.marktmedia.nl/osc/images/1018%20ZWA4.jpg Met die tags |
|
nietmeer
|
*&^%$#@  |
|
WMR-kok
Oudgediende
http://www.strandzand.nl/1018.jpg net als deze, het hele http-adres, tussen de tags |
|
nietmeer
|
Als ik nog even doorga met experimenteren, zit ik zo aan die 108 posts!  |
|