Cafe De Nachtvlucht |
Enkie
Oudgediende
 WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
Haha niehiet  Kijk eens op m'n PP, helemaal onderaan bij 'test', en geef dan eens je mening  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
 Enkie is kleurenstom, Enkie is kleurenstom  stom = het niet kunnen benoemen van kleuren.  Het kleurenblind neem ik terug.  Nou hoop ik dat ze niet als eerste turqoise gezegd hebt, anders moet ik dat kleurenstom ook al weer terugnemen. Damn, dadelijk kan ze nog beter tekenen als ik.  |
|
Enkie
Oudgediende
|
Quote Peter Willemse: Nou hoop ik dat je niet als eerste turqoise gezegd hebt Ik zei niet turqoise, ik zei turquoise  Peter kan niet typen, Peter kan niet typen  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Damn, dan hoop ik dat ik nog beter kan tekenen dan jij.  |
|
Enkie
Oudgediende
|
Oh vast wel, dat is ook niet zo moeilijk  |
|
WMR-kok
Oudgediende
Heb je een paar tekeningen in mijn blog al gezien, Enkie? |
|
Enkie
Oudgediende
|
Nee, nu wel  |
|
WMR-kok
Oudgediende
en, wat vindt je ervan?  |
|
Enkie
Oudgediende
|
Haha, heel mooi natuurlijk  |
|
WMR-kok
Oudgediende
volgende week vrijdag hoop ik dat mijn fotocd klaar is. Staat de complete muurschildering erop (uit de boeken van Storm) |
|
Enkie
Oudgediende
|
Oh gaaf! Ik wou dat ik het kon  |
|
WMR-kok
Oudgediende
Het is altijd te leren, als je maar interesse erin hebt. Je moet het met liefde doen.  Vergeten het kleurenstom terug te nemen, bij deze neem ik het terug.  |
|
Mmore
Administrator
 WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Ik als kleurenblinde zal nogal wat problemen hebben bij dat soort dingen, dus zeg nooit altijd  Ik kan trouwens voor geen meter tekenen  |
|
WMR-kok
Oudgediende
Hoezo, Mmore. Van Gogh was ook kleurenblind. Mozart was geloof ik doof, als ik het goed heb. En toch een briljant compossor. |
|
Mmore
Administrator
 WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Mwa, voor schilderen moet je toch in elk geval kleurenonderscheid hebben.. Ik zie het verschil tussen rood en blauw maar paars zie ik als blauw of rood  Muziek is juist handig als je blind bent denk ik, "ze zeggen" dat je dan de rest van je zintuigen beter gebruikt. |
|
WMR-kok
Oudgediende
Houtskooltekeningen, potlood, etsen, graveren er zijn vele mogelijkheden. |
|
Roselien Erelid
 WMRindex: 342 OTindex: 2.737
|
Goede morgen Ik ben zo blij dat het hier iedere morgen zo vroeg open is! Alleen 1 nadeel..... ik moet hier ook gewoon mijn eigen koffie zetten   |
|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
en nachtvlucht is weer geopend! doei  |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Is het normaal dat 'n draadloze muis 't nog doet als de computer is uitgeschakeld  |
|
stormzoeker Erelid
 WMRindex: 2.784 OTindex: 1.845
|
Ligt aan de instellingen van je computer of het normaal is of niet  |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Hee Storm *boink* SSH is gaaf  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Maar normaal is dat ding uit.. nu staat ie ineens aan, terwijl 't zender ding uit is  |
|
stormzoeker Erelid
|
@IkkeOok een goejensmörgens  @LQ De muis zelf zal altijd aan blijven staan zolang de batterijen nog spanning hebben. Dat heeft weinig te maken met het 'zenderding' |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Maar ik vind dat dus vet vatsig  want normaal doet ie dat niet.. aangezien ik in 't donker de kamer verlaat en dan zie ik dat *ppieeepp* rooie lampje niet als 'n idioot knipperen  |
|
stormzoeker Erelid
|
LQ Ach, als je de deur dichtdoet dan zie je het rode lampje ook niet meer knipperen  .... Verhip hier doet ie het ook af en toe  Heeft zo zijn voordelen: kan ik in het donker mijn muis terugvinden in de rotzooi  |
|