Cafe De Nachtvlucht |
Igor Erelid
 WMRindex: 724 OTindex: 2.483 S |
Quote DreamerTje: En m'n sproetjes dan?   Ja, leuk !  |
|
nietmeer
|
Quote Loek: Quote positivily: geen flauw benul;) maar ik ga niet daten met WMR leden   ik ben ook geen 46  maar ik wel   en trouwens.wat heeft daten met leeftijd te maken??? |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Quote Thommy: Ja, van Tom snap ik het nog steeds niet  Kan iemand eveuh uitleggen?  Nee, dat kan eveuh niet...  |
|
Thommy Erelid
 WMRindex: 352 OTindex: 7.127
|
Sorry dude  |
|
Regie
Erelid
 WMRindex: 892 OTindex: 2.859
|
BOE |
|
nietmeer
|
Quote Igor: Quote positivily: ach jullie negeren er wel meer  'tuurlijk  hebbie um door Igor??;) |
|
nietmeer
|
SCHRIK   |
|
Thommy Erelid
|
Quote Regie: BOE Een clown! PAK DE CLOWN! |
|
Igor Erelid
 WMRindex: 724 OTindex: 2.483 S |
Quote Regie: BOE  KIJK UIT ... een boerka met explosieven ! |
|
Thommy Erelid
|
He, de OT indexen van die van Regie en die van mij vormen samen 7500  |
|
Loek
Oudgediende
 WMRindex: 1.758 OTindex: 19.424
|
Schrik
@ posi, niets, maar het heeft iets te doen met het medium internet, en het vertrouwen ervan en bij gothic was dat we vooral wilde weten hoe we in het echt waren, en enkie had ik al een x gezien, maar dat was met wat meer erbij |
|
Regie
Erelid
|
Quote Igor:  KIJK UIT ... een burka met explosieven ! Hoezo een burka?   |
|
nietmeer
|
Quote Loek: Schrik
@ posi, niets, maar het heeft iets te doen met het medium internet, en het vertrouwen ervan en bij gothic was dat we vooral wilde weten hoe we in het echt waren, en enkie had ik al een x gezien, maar dat was met wat meer erbij en jij denkt dat ik het medium internet niet ken?? |
|
Regie
Erelid
|
Quote Thommy: He, de OT indexen van die van Regie en die van mij vormen samen 7500  Dan hebben we ieder gemiddeld 3750, mag ik er een paar lenen?   |
|
Loek
Oudgediende
|
Quote positivily: Quote Loek: Schrik
@ posi, niets, maar het heeft iets te doen met het medium internet, en het vertrouwen ervan en bij gothic was dat we vooral wilde weten hoe we in het echt waren, en enkie had ik al een x gezien, maar dat was met wat meer erbij en jij denkt dat ik het medium internet niet ken?? neej je kunt het niet schrijven.. en iets met naïviteit  |
|
Thommy Erelid
|
Quote positivily: en jij denkt dat ik het medium internet niet ken?? Dat zegtie ook niet  |
|
DreamerTje Oudgediende
 WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
Quote Thommy: Quote DreamerTje: En m'n sproetjes dan?  Dan moeten we even tijd maken   Wat is er zo leuk aan mijn sproetjes?  |
|
Loek
Oudgediende
|
Quote DreamerTje: Quote Thommy: Quote DreamerTje: En m'n sproetjes dan?  Dan moeten we even tijd maken   Wat is er zo leuk aan mijn sproetjes?  sproetjes zijn gewoon leuk  |
|
nietmeer
|
Quote Loek: Quote positivily: Quote Loek: Schrik
@ posi, niets, maar het heeft iets te doen met het medium internet, en het vertrouwen ervan en bij gothic was dat we vooral wilde weten hoe we in het echt waren, en enkie had ik al een x gezien, maar dat was met wat meer erbij en jij denkt dat ik het medium internet niet ken?? neej je kunt het niet schrijven.. en iets met naïviteit  ach.............. ik en naief......... ok jou woorden als ik maar beter weet   |
|
Thommy Erelid
|
Sproetjes zijn schattig  Ideale vrouw: brunette met sproetjes  |
|
Regie
Erelid
|
*schrik*Ik bedacht me ineens dat ik nog moest schrikken van mezelf  |
|
Loek
Oudgediende
|
@ posi ik bedoel dat ik naïef ben.. niet jij.. |
|
nietmeer
|
Quote Thommy: Quote positivily: en jij denkt dat ik het medium internet niet ken?? Dat zegtie ook niet  maar zo bedoelt ie het wel in mijn ogen;) |
|
Loek
Oudgediende
|
@ Thommy als je van bruin en sproeten houd.. waar ergens in de US zit je want ik weet dan wel een lekkere voor je  |
|
DreamerTje Oudgediende
 WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
Ojee..  Brunette ben ik dan niet  Ik ben wel donkerblond  Echt heel donker.. |
|