Cafe De Nachtvlucht |
Igor Erelid
 WMRindex: 724 OTindex: 2.483 S |
 ... zullen we paddestoelen gaan zoeken en een stoofpot maken, Tistochwat ?   EDIT : Zwaar verboden, maar dat is alles tegenwoordig  |
|
nietmeer
|
Quote Igor:  ... zullen we paddestoelen gaan zoeken en een stoofpot maken, Tistochwat ?  Ja, die wil ik in mijn eigen bos zoeken. |
|
nietmeer
|
Quote Roselien: Wacht maar tot je alle duiffies op de dam ziet  Die ken ik al; ze sch***** je helemaal onder.  |
|
Roselien Erelid
 WMRindex: 342 OTindex: 2.737
|
Quote Tistochwat: Quote Roselien: Wacht maar tot je alle duiffies op de dam ziet  Die ken ik al; ze sch***** je helemaal onder.  Maar jij laat je toch niet op je kop sch*ten?  |
|
Igor Erelid
Quote Tistochwat: Ja, die wil ik in mijn eigen bos zoeken.  ... lekker @Tistochwat ... eekhoorntjesbrood, cantharellen  ... |
|
Roselien Erelid
|
Quote Igor:  ... zullen we paddestoelen gaan zoeken en een stoofpot maken, Tistochwat ?   EDIT : Zwaar verboden, maar dat is alles tegenwoordig  doen we ut int gniep!?.... |
|
nietmeer
|
Quote Roselien: Maar jij laat je toch niet op je kop sch*ten?  NEEEEEE, helaas heb ik me wèl veel te vaak in mijn zak laten sch*****!  |
|
nietmeer
|
Quote Igor: Quote Tistochwat: Ja, die wil ik in mijn eigen bos zoeken.  ... lekker Tistochwat ... eekhoorntjesbrood, cantharellen  ... De groene knolamaniet!  |
|
Igor Erelid
Quote Roselien: doen we ut int gniep!?....  ... in Oss en omgeving  komen ze ook voor  |
|
nietmeer
|
Quote Igor: Quote Roselien: doen we ut int gniep!?....  ... in Oss en omgeving  komen ze ook voor  Ga dan gezellig met Roselien zoeken?????  |
|
Igor Erelid
Quote Tistochwat: De groene knolamaniet!  Lafaard !  ...  Je denk toch niet, dat ik een onbekende paddestoel zou eten ?  |
|
Roselien Erelid
|
Kent 1 van jullie dat liedje van wat ben ik blij dat ik je niet vergeten ben, dat ik nog alle kleine dingen van je ken?... Hoe heet dat en van wie is het?  |
|
Igor Erelid
Quote Tistochwat: Ga dan gezellig met Roselien zoeken?????   ...  |
|
Roselien Erelid
|
Quote Igor: Quote Tistochwat: Ga dan gezellig met Roselien zoeken?????   ...   Ga niet lopen zoeken met Igor in een bos hoor!!  Weet wel leukere dingen, maar Igor kijk nou ff in je blog van gisteren want ik sta daar maar  |
|
nietmeer
|
Quote Roselien: Kent 1 van jullie dat liedje van wat ben ik blij dat ik je niet vergeten ben, dat ik nog alle kleine dingen van je ken?... Hoe heet dat en van wie is het?  Van HEM , dacht ik. |
|
nietmeer
|
Als de dag van toen hou ik van jou Misschien oprechter en bewuster trouw Want toch steeds weer is een dag zonder haar Een verloren dag met stil verlangen naar Weer een dag als toen waarop ze zei "jij bent mijn leven, sta aan mijn zij" EN WAT, WAT ER OOK GEBEUREN MAG IK HOU MEER VAN JOU ALS TOEN DIE DAG.
Ik heb zo vaak geprobeerd je te door gonden Zoals je in ieder boek lezen kan waardoor En zag na al die lessen toch 't doel versomberen Want vandaag weet ik nog minder dan ooit tevoor Ik heb honderd maal gezien zonder te begrijpen wat jij nu werkelijk wilde en ook elke keer Als ik verwacht alles met je te bereiken kwam weer de wind en blies me weg als een veer.
Als de dag van toen hou ik van jou..............
tekst van REINHARD MEY |
|
Roselien Erelid
|
Quote Tistochwat: Quote Roselien: Kent 1 van jullie dat liedje van wat ben ik blij dat ik je niet vergeten ben, dat ik nog alle kleine dingen van je ken?... Hoe heet dat en van wie is het?  Van HEM , dacht ik. Wauw ff op you tupe kijken  |
|
nietmeer
|
Of zit ik er helemaal naast? |
|
nietmeer
|
|
|
Casboy Erelid WMRindex: 286 OTindex: 1.765 Wnplts: Aalten S |
goh zitten we nog aan de nachtvlucht  'tis al ochtend hoor  |
|