|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
@BrieJij brengt het slechte in mij naar boven;) Anders klets ik nooit rare dingen en/of foute gedachtens  |
|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Quote puppy: Gamma?  Karwei  Ik ga tegenwoordig naar de Praxis... (omdat die het dichtste bij is...  ) |
|
Brie Erelid
 WMRindex: 666 OTindex: 4.373
|
|
|
ikky
Oudgediende
 WMRindex: 705 OTindex: 8.854
|
Quote Blend: Anders klets ik nooit rare dingen en/of foute gedachtens  *kuch* *kuch* |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote ikky: Quote Blend: Anders klets ik nooit rare dingen en/of foute gedachtens  *kuch* *kuch* Last van een rokershoestje??...  |
|
Brie Erelid
|
Pfff, WMR is nu héél sloom bij mij  |
|
Hoskeu Erelid
|
WMRphp ver. 5.0 - 21.97558 secs - server 01 - Worden de nieuwsbrieven weer verzonden mischien??...  |
|
Blend
Oud Moderator
@ikkyWat probeer je duidelijk te maken? @BrieJa   Komt omdat we op een record aantal bezoekers zitten;) |
|
Brie Erelid
|
WMRphp ver. 5.0 - 2.74704 secs - server 01 >> zo staat ie nu bij mij, net stond ie op iets van 25 @Blend, woow ja dat zijn dr best veel  |
|
Brie Erelid
|
En toch is het hier best stil vind ik! |
|
puppy Erelid
 WMRindex: 727 OTindex: 6.557
|
Quote brie: Pfff, WMR is nu héél sloom bij mij  Bij mij ook. Duurt eeuwen voordat ik een berichtje gepost heb  |
|
Hoskeu Erelid
|
@Blend... Oei... moet er straks nog een server bij...  De pageviews per lid is toch al geregistreerd met die tags (of hoe heten die dingen)... gewoon aan het einde van de maand een rekening op de mat bij de leden... 1eurocent per pagevieuw en Voogeltje is miljonair...  |
|
ikky
Oudgediende
|
Quote Blend: @ikkyWat probeer je duidelijk te maken?   Denk maar eens goed na  Dat weet je namelijk best  |
|
puppy Erelid
|
@Hossekeu; breng niemand op ideeën  |
|
Blend
Oud Moderator
@BrieVooral niet-leden zie er zijn. Die bekijken de hele site en maken het traag  Maar het is met vlagen traag. Niks van aantrekken, kunnen we eindeljik normaal praten zonder dat we 2 pagina's moeten scrollen voor het antwoord  |
|
Brie Erelid
|
Ik zit te twijfelen of ik zal gaan leren, morgen en zaterdag heb ik geen tijd.. maar ik hoef het pas voor 22 mei te weten.. |
|
puppy Erelid
|
Hoef nu idd niet bang te zijn dat je het niet bij kan houden  |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Blend: Maar het is met vlagen traag. Niks van aantrekken, kunnen we eindeljik normaal praten zonder dat we 2 pagina's moeten scrollen voor het antwoord  Eindelijk... normaal dan tegen de tijd dat er bij mij een reactie uitrold zijn we al weer twee pagina's verder... |
|
Blend
Oud Moderator
@ikkyIk heb heel hard nagedacht. Weet niks, dus vertel maar  |
|
puppy Erelid
|
Hoeft het café ook een keer niet zo snel vernieuwd te worden  Scheelde toch al wel omdat we een lief spammertje online missen  |
|
ikky
Oudgediende
|
@Blend, dan heb je een slechte zelfkennis Denk er nog maar even over na  , want ik ga ervandoor  Fijne middag allemaal  |
|
Brie Erelid
|
Doei ikky  |
|
Hoskeu Erelid
|
Dag Ikky...  |
|
puppy Erelid