|
puppy Erelid
 WMRindex: 727 OTindex: 6.557
|
kan me er iets bij voorstellen  Hoe is het met den H.? |
|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
@puppy... Met mij??...  Nouja... alle vitale functies functioneren nog enzo...  Hoe is het nu met onze puppy??... |
|
puppy Erelid
|
Fijn dat alles t nog doet  Met mij gaat het al weer een stukje beter. |
|
puppy Erelid
|
Maar ik kwam hier een bakkie troost halen  |
|
Hoskeu Erelid
|
@puppy... Gelukkig gaat het beter met je!!...  Hoe kan iemand je dan zo diep raken??  ... kwam meneer puppy met de verkeerde puppy de trap af ofzo??...  |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote puppy: Maar ik kwam hier een bakkie troost halen  Oow sorry... ander onderwerp dan... Koffie!!...  |
|
Brie Erelid
 WMRindex: 666 OTindex: 4.373
|
Huh, ik dacht net dat ik een berichtje had achtergelaten in 't Café, maar ik bleek toch even helemaal verkeerd te zitten. Waar ik zat weet ik niet, maar goed  , hoii allemaal  ! |
|
puppy Erelid
|
@den H.;Als je al een poos zo goed met iemand bevriend bent, kan die persoon je diep raken... Maar zullen we er over ophouden?
Wil je ook een bakkie koffie? |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
@BrieDus je was weer lekker bezig  Geen idee wat je zelf aan het doen was?  |
|
Brie Erelid
|
@Blend, geen flauw benul...  hoe gaat het met je foute gedachtes  ? |
|
Hoskeu Erelid
|
@Brie... Hooi...  Ik heb dat ook al een paar keer gehad... dan soms in andere topics gaat het gesprek zo offtopic dat ik niet meer door heb dat ik niet in het cafe reageer... |
|
puppy Erelid
|
@Brie; hoi hoi, ik dacht al zoiets  Kan de beste overkomen  |
|
Brie Erelid
|
@puppy, in welk topic zat ik dan  ? @Hoskeu, gelukkig dan ben ik iig niet de enige  |
|
ikky
Oudgediende
 WMRindex: 705 OTindex: 8.854
|
Hallo allemaal Is de wijk Surrey in Londen een beetje een nette wijk? Of staan daar alleen maar krotten  |
|
Blend
Oud Moderator
@BrieJij bent er weer, dus zal wel weer snel afzwakken naar bedenkelijk niveau  |
|
puppy Erelid
|
@Brie; eh..."Ik voel me nu" Zoiets? |
|
Brie Erelid
|
haai ikky  geen flauw benul! -alweer niet- |
|
Hoskeu Erelid
|
AAAHHH...  Koffie over me heen...  Het is zelfs al zo erg dat ik net een slok koffie probeer te nemen... en dat ik het gewoon naast mijn mond kiep...  Het word echt tijd dat ik hier weg ga... ik wordt hier nog eens serieus gek... |
|
Brie Erelid
|
@puppy, ahaah oke.. zou best kunne.. iig zat hoskeu heel slap te lullen over koffiekopjes @Blend, danku  . Jij bent degene met de foute gedachtes en uitspraken hea  |
|
ikky
Oudgediende
 WMRindex: 705 OTindex: 8.854
|
Quote brie: geen flauw benul! -alweer niet- Ik ook niet hoor Maar ik wil het wel even weten  want volgende week zit ik 3 dagen in een gastgezin, en dat is blijkbaar in surrey  |
|
Blend
Oud Moderator
Hoskeu slap onzin kletsen??? Neeee, dat kan niet @Brie Ja, maar.... Nou vooruit dan  |
|
Brie Erelid
|
@Blend.. goedzo, geen ge'ja-maar' @ikky.. oke, nou hoop dat het een beetje te doen is  |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote brie: @puppy, ahaah oke.. zou best kunne.. iig zat hoskeu heel slap te lullen over koffiekopjes  Het ging niet alleen over koffiekopjes... maar ook over theekopjes... Want kopjeskoffie hoeven geen koffiekopjes tezijn... en andersom hoeven koffiekopjes weer geen kopjeskoffie te zijn... |
|
Brie Erelid
|
Quote Hoskeu: Quote brie: @puppy, ahaah oke.. zou best kunne.. iig zat hoskeu heel slap te lullen over koffiekopjes  Het ging niet alleen over koffiekopjes... maar ook over theekopjes... Want kopjeskoffie hoeven geen koffiekopjes tezijn... en andersom hoeven koffiekopjes weer geen kopjeskoffie te zijn... Gamma; slap gelul! |
|
puppy Erelid
|
Gamma?  Karwei  |
|