|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Rondje van het huis dan maar  Hoskeu Wil je een glaasje bier? of drink gewoon uit de flesjes? |
|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Quote Blend: Maar wat is normaal? Gedrag volgens normen en waarden... Omdat iedereen andere normen en waarden hanteerd kan wat voor de ene normaal is... abnormaal zijn voor de ander...  amen...  |
|
Puck Oudgediende
 WMRindex: 277 OTindex: 12.280
|
|
|
Irripirr Senior lid
 WMRindex: 718 OTindex: 516
|
Quote Blend: Rondje van het huis dan maar  Hoskeu Wil je een glaasje bier? of drink gewoon uit de flesjes? Uh dat is geen Hertog Jan he. En ik maar denken dat dit een goed café was! |
|
Chocolate Erelid
 WMRindex: 30 OTindex: 2.414
|
@ Blend Dank je! Lekker  |
|
ikky
Oudgediende
 WMRindex: 705 OTindex: 8.854
|
Quote Blend: Rondje van het huis dan maar   Altijd leuk Doe mij maar een colatje ofzo  |
|
Chocolate Erelid
 WMRindex: 30 OTindex: 2.414
|
@ Puck Dat kan hoor, heb ik ook wel eens last van |
|
hugo456 Senior lid
 WMRindex: 115 OTindex: 1.326
|
Quote Irripirr: Quote Blend: Rondje van het huis dan maar  Hoskeu Wil je een glaasje bier? of drink gewoon uit de flesjes? Uh dat is geen Hertog Jan he. En ik maar denken dat dit een goed café was! dat was het ooit ook, buurt gaat achteruit  |
|
Blend
Oud Moderator
|
|
Twaggy Oudgediende
 WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
 Hertog Jan @ Irripirri download het nummer van band zonder banaan maar eens dat gaat over de ouder schuimerd(nummer heet natuurlijk Hertog Jan) |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Blend: Rondje van het huis dan maar  Hoskeu Wil je een glaasje bier? of drink gewoon uit de flesjes? Is dit bier ook goed??... |
|
Irripirr Senior lid
|
Is nog best licht daar? Waar zitten we eigenlijk met dit café? Of heb ik alweer zoveel bier op.. ?  |
|
Blend
Oud Moderator
@Irri Als je goed kijkt moet je het herkennen, is het cafe tegenover de HJ brouwerij. Met een pijpleiding bier ernaartoe  |
|
Irripirr Senior lid
|
Quote Twaggy:  Hertog Jan @ Irripirri download het nummer van band zonder banaan maar eens dat gaat over de ouder schuimerd(nummer heet natuurlijk Hertog Jan) Kan niet downen atm. Ja met Filepipe. Die andere rotszooi neemt teveel bandbreedte in beslag..  hehe. En ja Blend, ik zag dat het de HJ brouwerij was  Maar die pijpleiding.. where?  |
|
Twaggy Oudgediende
|
@ Irripirr moet je me maar eens toevoegen op msn me naam is me hotmail account dan stuur ik hem door |
|
nietmeer
|
Ik zie het alweer, ik kan weer aan het werk
*stroopt mouwen alvast op, en gaat klaar staan met glas in de hand, en hand op de tap* |
|
Blend
Oud Moderator
@Muad Laat het feest beginnen  |
|
Thommy Erelid
 WMRindex: 352 OTindex: 7.127
|
*Pakt een kratje, gaat op de bank zitten.* Krat onder de voeten en chillen maar  |
|
Irripirr Senior lid
|
Quote Twaggy: @ Irripirr moet je me maar eens toevoegen op msn me naam is me hotmail account dan stuur ik hem door Zal het ff noteren in me tellie. Ben nu offline. Voeg je morgen wel eventjes toe! Toedels mensen!  Of Twaggy, voeg mij anders ff toe. Mijn nickname is ook me html. Anders vergeet ik het misschien (censored) |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Mag ik een cola  |
|
Twaggy Oudgediende
|
slaapze Irripirr |
|
Hoskeu Erelid
|
Truste Irri...  |
|
nietmeer
|
*begint als een bezetene biertjes te tappen* ok... wie wilt er allemaal? *geeft aan Blend de eerste* *En schenkt een Cola in voor LQ* truste Irripirr  |
|
Hoskeu Erelid
|
@Muaddhib... moet ik nog wat zeggen of tap je gewoon voor me??...  (oowja... geen leeg glas over de kraan zetten van de lege tap... heb ik slechte ervaringen mee...  ) |
|
Twaggy Oudgediende
|
cola met sinas graag  |
|