|
Naaoomii
Oudgediende
 WMRindex: 1.876 OTindex: 26.721 S |
Hey wat tof  ik kan met 2 accounts op 1 pc inloggen  Om verwarring te voorkomen log ik deze nu meteen weer uit  |
|
Irripirr Senior lid
 WMRindex: 718 OTindex: 516
|
Irripirr, je hebt als het goed is drie poorten. Zo niet. dan moet moet er als het goed is op de versterker van je audio set een AUX stekker zitten, die kun je dan op de de ene geluidspoort van de pc aansluiten dan dan heb je je geluid. Het is minder mooi, maar ja. Mmz, oke. Heb die 3e poort niet gevonden. Ja wel een USB poort  Maar een AUX stekker? hihi. |
|
Chocolate Erelid
 WMRindex: 30 OTindex: 2.414
|
@ CnC en Naomi Dat zorgt voor veel verwarring! |
|
Twaggy Oudgediende
 WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
danke voor die spa  *gooit hem weg  puur water verlaag ik me niet toe* |
|
Thommy Erelid
 WMRindex: 352 OTindex: 7.127
|
Mijn Internet valt continu weg  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
@Irripirr; je geluidskaart moet het natuurlijk ook nog aankunnen volgens mij... |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Quote Chocolate: @ CnC en Naomi Dat zorgt voor veel verwarring! wij waren beide CNC  |
|
Thommy Erelid
|
Quote Twaggy: danke voor die spa  *gooit hem weg  puur water verlaag ik me niet toe* Ja, neem dan cola  |
|
Irripirr Senior lid
|
Quote Theemonster: @Irripirr; je geluidskaart moet het natuurlijk ook nog aankunnen volgens mij... Ja dat zei me paps ook al..  Haha, laat hem wel checken. Heb hier niet zoveel verstand van :L |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Irripirr: Irripirr, je hebt als het goed is drie poorten. Zo niet. dan moet moet er als het goed is op de versterker van je audio set een AUX stekker zitten, die kun je dan op de de ene geluidspoort van de pc aansluiten dan dan heb je je geluid. Het is minder mooi, maar ja. Mmz, oke. Heb die 3e poort niet gevonden. Ja wel een USB poort  Maar een AUX stekker? hihi. Je weet de poort waar je je koptelefoon in moet doen? daar moet je nu de stekker op aansluiten die naar de versterker gaat. |
|
Thommy Erelid
|
Pff, wat een gezwam hiero  |
|
Chocolate Erelid
|
@ CnC Zie je dan voor hoeveel verwarring het zorgt! |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Wordt hier ooit dan normaal gepraat??  Maar wat is normaal? |
|
Chocolate Erelid
|
@ Blend Dat is een hele goede vraag |
|
Irripirr Senior lid
|
Quote Cee-N-Cee:
Je weet de poort waar je je koptelefoon in moet doen? daar moet je nu de stekker op aansluiten die naar de versterker gaat. Oh die, had ik al gedaan maar helpt niet. |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
@ChocoDie eerste of die tweede?  Maar goed, ik heb nog een veel betere vraag   Biertje? |
|
ikky
Oudgediende
 WMRindex: 705 OTindex: 8.854
|
Quote Blend: Maar wat is normaal? Normaal bestaat niet, want als je normaal bent, ben je raar  Hoor ik daar bier??  |
|
Twaggy Oudgediende
 WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
stekker in het stopcontact steken wil ook wel eens werken  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Blend: Wordt hier ooit dan normaal gepraat??  Maar wat is normaal? Hey swa heb jij die lekkere zwasi daar al getjekt. Ik had veel doekoe in mn broekoe maar door die roller zijn mn zakken leeg. Is dat normaal of zal ik even doorgaan  |
|
Chocolate Erelid
|
@ Blend De laatste, wat is normaal... Ik weet het zelf ook niet !  En een biertje is altijd een goed idee  |
|
Puck Oudgediende
 WMRindex: 277 OTindex: 12.280
|
Het is nu 2:50 in Hong Kong  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Irripirr: Quote Cee-N-Cee:
Je weet de poort waar je je koptelefoon in moet doen? daar moet je nu de stekker op aansluiten die naar de versterker gaat. Oh die, had ik al gedaan maar helpt niet. Jij hebt wel een versterker bij je boxen toch? Je probeert toch niet de boxen direct op je pc aan te sluiten of wel  |
|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Quote Blend:
Biertje? Huh wat??... Ja lekker!!... schenk maar bij... Doe de volgende maar van mij... |
|
Irripirr Senior lid
|
@ CNC Zie me blog ff  |
|
Chocolate Erelid
|
@ Puck Wat ontzettend fijn om te weten  |
|