|
Twaggy Oudgediende
 WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
@ Hoskeu die van jou ook al  maar voordeel was wel altijd dat je gewoon kon zeggen er staat dit en dit niet dat |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
@Hoskeuik kreeg wel eens de opmerking dat ik niet meer met mijn linkervoet moest schrijven  |
|
nietmeer
|
@Hoskeu: dat hebben ze bij mij ook geprobeerd, sindsdien schrijf ik nog slechter  (en dat is ook geen grap) Maar dan heb je dus een dokters handschrift, en ben je dus een dokter  |
|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Quote Twaggy: @ Hoskeu die van jou ook al  maar voordeel was wel altijd dat je gewoon kon zeggen er staat dit en dit niet dat Nou... mij hebben ze een beetje leesbaar leren schrijven door te zeggen... alles wat we niet kunnen lezen is fout...  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
ik vind het altijd knap dat ze bij de apotheek vroeger konden lezen wat mijn dokter schreef... tegenwoordig maakt hij zijn recepten met de computer  |
|
nietmeer
|
@TheE: daar krijgen ze volgens mij speciaal les in... ah, alweer tijd voor pauze, was weer eens kort... spreek jullie later  |
|
hugo456 Senior lid
 WMRindex: 115 OTindex: 1.326
|
denk het ook ja |
|
Hoskeu Erelid
|
@TheE... Ach... daar moet je niet intrappen... dat is doorgestoken kaart... Die dockter die belt gewoon die apotheker op als je de deur uit bent... en dan doetie apotheker net of hij het leest...  |
|
Hoskeu Erelid
|
Nog 50 minuten... en dan mag ik weer even thuis een paar boterhammetjes gaan smeren... |
|
hugo456 Senior lid
|
ik nog 15 min voordat ik naar huis ga  |
|
Blend
Oud Moderator
Wat een tijden voor jullie, ik zit hier nog wel een 2 uur  |
|
Theetje
Oudgediende
Quote Blend: Wat een tijden voor jullie, ik zit hier nog wel een 2 uur  dan zal ik maar niet zeggen dat ik morgen van half 10 tot half 11 les heb he? |
|
nietmeer Oudgediende WMRindex: 1.656 OTindex: 9.237
|
|
|
nietmeer
|
@Blend: Tja, je hebt raspaarden en werkpaarden...  |
|
Blend
Oud Moderator
@TheEMag wel hoor, want dan geef ik als antwoord dat ik nog maar 4 keer in mijn hele leven naar school ga;) |
|
hugo456 Senior lid
|
ach ja al die ambtenaren hier zijn naar afspraken of naar huis dus blijf ook niet langer, maar werk af en ga dan  |
|
Theetje
Oudgediende
Quote Blend: @TheEMag wel hoor, want dan geef ik als antwoord dat ik nog maar 4 keer in mijn hele leven naar school ga;) maaar ik hoef niet van 9 tot 6 te werken iedere dag  In iedergeval de komende 4 jaar niet  |
|
Blend
Oud Moderator
Ik verdien geld krijg niet zoveel, maar ik krijg wel wat  Ik hoef niet meer met mijn neus in de boeken, heerlijk   |
|
hugo456 Senior lid
|
9-6 is best lang 9-5 is al 8 uur op een dag  edit, @Blend, geef mij boeken maar weer hoor, ben werken wel weer zat |
|
|
@Blend: als je niet zoveel krijgt doe je iets niet goed  |
|
Theetje
Oudgediende
Quote Blend: Ik verdien geld krijg niet zoveel, maar ik krijg wel wat  Ik hoef niet meer met mijn neus in de boeken, heerlijk   ik hoef de komende maanden ook niet met mijn neus in de boeken.. ik kan opzich nu wel heel fanatiek gaan leren voor mijn examens, maar daar leer ik niets meer van.... 6 jaar kennis opgedaan, daar zal ik het mee moeten doen... het hoogste cijfer wat ik moet halen is een 5,2  |
|
Blend
Oud Moderator
LM Ach diplomaloos werken kan je ook niet veel eisen stellen.
In juli als het goed is mijn diploma (werk nu bij het bedrijf waar ik stage gelopen heb) |
|
|
ik heb ook geen diploma's. Soms gewoon kennis opdoen en vertrouwen uitstralen! |
|
Blend
Oud Moderator
LM Komt vanzelf  Tenminste ik heb er alle vertrouwen in  |
|
Theetje
Oudgediende
argggg, ik zou eigenlijk morgen een nieuwe broek gaan kopen, maar nu komt kriebeltje naar mij toe... hmm... dan maar volgende week... |
|