|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
ze noemen niet eens de Normaal van natuurkunde, bij lenzen..  |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
@CootjeDank je;) Zijn al die glibberige dingen weg nu  |
|
hugo456 Senior lid
 WMRindex: 115 OTindex: 1.326
|
@Hoskeu, help me even, wat moet ik heirmee, ben niet helemaal helder, heb chronisch suiker en vet tekort  edit, laat maar snap hem nu  |
|
nietmeer
|
Quote Blend: @CootjeDank je;) Zijn al die glibberige dingen weg nu  Bijna allemaal...  |
|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Quote hugo456: @Hoskeu, help me even, wat moet ik heirmee, ben niet helemaal helder, heb chronisch suiker en vet tekort  Zie ik er uit als een dockter??...  |
|
Theetje
Oudgediende
Quote Hoskeu: Quote hugo456: @Hoskeu, help me even, wat moet ik heirmee, ben niet helemaal helder, heb chronisch suiker en vet tekort  Zie ik er uit als een dockter??...  dat weten wij toch niet, we hebben nooit een foto van jou gezien  |
|
Twaggy Oudgediende
 WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
bier en friet en een biefstuk  |
|
hugo456 Senior lid
|
@Hoskeu, nej snapte eerst niet waarom je mij ging uitleggen wat normaal was, was vergeten wat ik had gezegd.... zoals ik al zei, ben niet helder  |
|
Blend
Oud Moderator
@Hoskeuje hebt er wel trekjes van  Je kan ook uren praten, lappen tekst neerkalken en eigenlijk niks zeggen  |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Theemonster: Quote Hoskeu: Quote hugo456: @Hoskeu, help me even, wat moet ik heirmee, ben niet helemaal helder, heb chronisch suiker en vet tekort  Zie ik er uit als een dockter??...  dat weten wij toch niet, we hebben nooit een foto van jou gezien  Weetje hoe een dockter er uit ziet dan??... |
|
hugo456 Senior lid
|
@Blend, nice one 1-0 voor jou;) |
|
Theetje
Oudgediende
Quote Hoskeu: Quote Theemonster: Quote Hoskeu: Quote hugo456: @Hoskeu, help me even, wat moet ik heirmee, ben niet helemaal helder, heb chronisch suiker en vet tekort  Zie ik er uit als een dockter??...  dat weten wij toch niet, we hebben nooit een foto van jou gezien  Weetje hoe een dockter er uit ziet dan??... geleerd, oud, verimpeld, grijs, slim, etc... |
|
Twaggy Oudgediende
 WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
geleerd en slim yups hoskeu valt af  |
|
Blend
Oud Moderator
|
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Blend: @Hoskeuje hebt er wel trekjes van  Je kan ook uren praten, lappen tekst neerkalken en eigenlijk niks zeggen  Met dure woorden om de hete brij heendraaien...  Een hoop praten... veel woorden... niets zeggen... Maar dat is ook zo ongeveer de profielschets van een politicus of manager... toch??... |
|
Blend
Oud Moderator
|
|
Theetje
Oudgediende
Quote Blend: @TheEhoezo vooroordelen?  niet dat mijn dokter er zo uit ziet hoor   Die is best jong, zwarte haren, grappig, etc... |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Theemonster:
geleerd, oud, verimpeld, grijs, slim, etc... Nou... zo zie ik er dus niet uit...  |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Twaggy: geleerd en slim yups hoskeu valt af  En bedankt Twaggy... daar drinken we er ene op...  |
|
Theetje
Oudgediende
Quote Hoskeu: Quote Theemonster:
geleerd, oud, verimpeld, grijs, slim, etc... Nou... zo zie ik er dus niet uit...  gelukkig maar  |
|
nietmeer
|
@Hoskeu: hoe is je handschrift? onleesbaar? |
|
Blend
Oud Moderator
@TheEEn ze rijden allemaal hierin, om de vooroordelen een beetje af te maken  |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Muaddhib: @Hoskeu: hoe is je handschrift? onleesbaar? Nou ik zal je zeggen... in de derde klas van de middelbare school... was er een klasse leraares die mij op een cursus schoonschrijven wilde sturen omdat mijn handgeschreven toetsen niet te lezen en dus niet natekijken waren...  En dat is nou voor de verandering eens geen grap...  |
|
ikky
Oudgediende
 WMRindex: 705 OTindex: 8.854
|
Hallooo allemaal Het word eindelijk weer wat warmer buiten  |
|
nietmeer
|
 Hoi Ikky  |
|