hr
jaargang -23 - laatste artikel 20-4 18:00 - 74429 artikelen - nu online 26 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic


1 2 3 4 .... 31 32 33 [34] 35 36 37 300 301 302 303

SamuiAxes Off Topic shit-

10-02-13 12:36:00
pfft
Erelid


WMRindex: 647
OTindex: 1.017
Ik zal eens updaten en kijken of het daar aan ligt.

Edit: Inmiddels geupdate en het werkt bij mij nog wel gewoon.

10-02-13 12:43:03
pfft
Erelid


WMRindex: 647
OTindex: 1.017

10-02-13 12:45:39
nietmeer
@pfft: Ik heb zonet FF geherinitialiseerd maar helaas nog steeds hetzelfde probleem.. Nu ga ik jouw linkje activeren.. Wordt vervolgd :[

Ah, ik zie net dat jouw linkje verwijst nar de optie die ik zojuist gedaan heb, dat is het dus ook niet :nee Euh... Ik denk dat ik FF verijder en geheel nieuw er op zet, ik weet welke extra's ik moet installeren dus moet met een uurtje gedaan zijn.. Laters...

10-02-13 12:49:12
pfft
Erelid


WMRindex: 647
OTindex: 1.017
SamuiAxe: Backup eerst je profiel. Want je bent echt alles kwijt he. Gewoon de map profiles kopieren die op de plek staat die ik noemde. :O En dan ergens op je bureaublad ofzo even weer plakken natuurlijk. Ik ga er wat betreft de locatie wel vanauit dat je windows vista/windows 7/windows 8 hebt. :P

10-02-13 13:00:40
Sjaak
Moderator


WMRindex: 21.240
OTindex: 53.403
De kans bestaat natuurlijk dat alle ellende in je profiel ook gebackupped en na herinstallatie wordt teruggezet. :P

10-02-13 13:02:13
pfft
Erelid


WMRindex: 647
OTindex: 1.017
@Sjaak: klopt. Maar ja, je kunt ook gewoon je profiel weggooien om te kijken of dat zo is.

10-02-13 13:08:11
nietmeer
Nou, ik ben er weer. Ik heb rigoreus FF gedeinstalleerd en er een hele nieuwe opgezet. En hij doet het! Ik kan weer de geschiedenis zien bij @Jouwnaam reacties !!

Ik ben natuurlijk wel alles kwijt, maar dat is niet zo erg omdat he redelijk simpel is om de benodigde extensies en plugins te installeren. Als ik nou nog maar mijn password zou weten om mijn email te openen? Ik ben een lambal en gebruik zowat overal hetzelfde wachtwoord, behalve bij Gmail, en laat ik die nou net vergeten zijn :P Ik kan een nieuw wachtwoord aanvragen, maar dat wordt dan naar een ander account van mij gestuurd.. Die hetzelfde wachtwoord heeft! _O- Wat een lul ben ik soms toch 8O

Hoe dan ook, bedankt voor de hulp jongens, ik ben wel eventjes zoet hiermee, dus zal het even rustig zijn op WMR :D

10-02-13 13:13:42
pfft
Erelid


WMRindex: 647
OTindex: 1.017
SamuiAxe: Succes met het herstellen van alles :) En natuurlijk fijn dat het weer werkt.

10-02-13 14:56:26
ledi
Oudgediende


WMRindex: 47.811
OTindex: 23.036
S
Succes en sterkte!!!
Als je niet te hard piekert komt misschien het wachtwoord ook wel weer in je geheugen terug.

10-02-13 15:05:20
nietmeer
@ledi: Ik heb het al, ik ben er weer en alles is bijna weer zo het was ok

10-02-13 15:41:07
heraux
Oudgediende


WMRindex: 9.537
OTindex: 27.258
T S
_O_ Ook goedemorgen - en feligebeert _O_

10-02-13 19:17:20
pfft
Erelid


WMRindex: 647
OTindex: 1.017
SamuiAxe: Zeg, gebruikt de nieuwe versie van Firefox bij jou ook zo verschrikkelijk veel geheugen? Bij mij gebruikte het net 700MB. Ik ben weer snel terug gegaan naar 18.0.1. Nu is het 150 MB :)

10-02-13 19:19:09
heraux
Oudgediende


WMRindex: 9.537
OTindex: 27.258
T S
FF V 18.0.2 250Mb

10-02-13 19:26:13
pfft
Erelid


WMRindex: 647
OTindex: 1.017
@heraux: Dankjewel. Dan ligt het toch aan mij. Misschien kwam het doordat ik zo veel streams had opgestart. :P

10-02-13 20:16:15
Sto
Oudgediende


WMRindex: 6.021
OTindex: 14.071
FF V 18.0.2 186Mb hier :P

11-02-13 00:48:10
nietmeer
@Lennie: Ow, dat is bijzonder vervelend, maar ja, de gezondheid van je ouders komt op de eerste plaats, kunnen we kort in zijn. Ik begrijp dat je moeder op zich wel opgeknapt is? Mooi, volgend jaar weer een jaar, iets om naar uit te zien dan :ja Lennox' moeder is ook behoorlijk ziek geweest maar zover ik begrijp gelukkig ook weer aan de beterende hand. Oude mensen zijn mensen van een dag, daar moet je elke dag die ze hebben in dank aanvaarden.. Ben je wel naar de optocht geweest, of is Carnaval voor jou minder interessant? Ikzelf geeft er al heel lang geen fluit meer om, ik heb aan de deur gestaan, was leuke bijverdienste :ja Later lieverd (L)

11-02-13 00:52:50
Sto
Oudgediende


WMRindex: 6.021
OTindex: 14.071
SamuiAxe: huh waar kwam dat vandaan :P

11-02-13 00:54:50
nietmeer
@Sto: Dat is een Off Topic berichtje aan een goede vriendin van me, was effe vergeten haar nick te gebruiken :)

11-02-13 00:57:12
Sto
Oudgediende


WMRindex: 6.021
OTindex: 14.071
SamuiAxe: ah dan snap ik het weer, ik zag namelijk niemand op deze pagina naar wie je het richtte ;) hopelijk komt alles goed :D

11-02-13 01:02:26
nietmeer
SamuiAxe: Ja, mijn moeder is in zoverre opgeknapt dat ze haar longontsteking achter de rug heeft. Ze is COPD-patiente, dus problemen van die aard liggen nogal op de loer. Vandaag gaan we wel naar de Kempen-optocht..das de optocht met de hoogste kwaliteit van Nederland en dat is niet mijn uitspraak! Hier komt de Creme de la creme van optochten uit de regio bij elkaar....en de kwaliteit is zeer hoog! Het neusje van de zalm dus...wat optochten betreft!

11-02-13 01:10:13
nietmeer
@Lennie: Mooi, ik geloof je onmiddellijk op je woord :) Nou, wat doe je hier dan nog zo laat? Hup, naar bed, morgen drukdrukdruk :D Veel plezier!

11-02-13 01:13:58
nietmeer
SamuiAxe: Ik ga al, ik ga al....Truste jochie! (l)

11-02-13 01:16:37
nietmeer
@Lennie: Truste meisje (L)

11-02-13 08:32:23
nietmeer
WAAROM?

Why do people order double cheeseburgers, large fries, and a diet coke?

Why do we leave cars worth thousands of dollars in our driveways and put our useless junk in the garage?

Why can't women put on mascara with their mouth closed?

Why don't you ever see the headline 'Psychic Wins Lottery'?

Why is lemon juice made with artificial flavoring, and dish washing liquid made with real lemons?

Why is the time of day with the slowest traffic called rush hour?

Why isn't there mouse-flavored cat food?

Why didn't Noah swat those two mosquitoes?

Why do they sterilize the needle for lethal injections?

You know that indestructible black box that is used on airplanes? Why don't they make the whole plane out of that stuff??

Why don't sheep shrink when it rains?

Why are they called apartments when they are all stuck together?

If flying is so safe,why do they call the airport the terminal?



11-02-13 11:01:41
heraux
Oudgediende


WMRindex: 9.537
OTindex: 27.258
T S
moeten/mogen we daar antwoord opgeven?

1. Wat zit er niet in een Diet Coke - dat invloed heeft op het honger gevoel?
(denkt men?)

2. Het ziet er goed uit een dure auto - waarom deze verstoppen?

3. Vrouwen, velen, trekken hun mond open om hun oogleden op te spannen.. zodat ze die beter in de spiegel kunnen zien.

4. Omdat vele al voorzien wat er zou gebeuren als dat wel zouden melden.

5. Heeft te maken met de houdbaarheid van de substantie - een product dat veel onderweg is - moet langer houdbaar zijn voor consumptie - bij afwasmiddel is dat niet nodig.

6. Omdat het verkeer aanzweld op het moment dat die begint, rond 5-6 uur s'avonds als veel mensen hun werkzaamheden beeindigen.
Rush omdat het dan opschieten is om niet in de file terecht te komen.

7. Katten vinden muizen helemaal niet lekker.

8. Dat moet je Noach vragen - en ja - dit geeft aan welke positie elk leven heeft op deze bol.

9. Tja, paradoxen, das een goede vraag - nou, als de naald er in zit en de executie gaat toch niet door - zit de veroordeelde niet met een infectie opgescheept.

10. Niet te betalen en dan wordt die veel te zwaar - als je de constructie kent van een Oranje "blackbox".

11. Schapen krimpen ook hoor - alleen ze weten het goed te verbergen - waarschijnlijk omdat bij regen veel water wordt afgevoerd ipv opgenomen door de huid.

12. Ja, bij een appartementen complex gaat het om een verzameling apartementen - maar een appartement is geen complete woning.
De benaming heeft niet veel betekenis meer.

kijk

"Als een gebouw juridisch is gesplitst in appartementen, wordt de combinatie van het aandeel in de in de splitsing betrokken goederen, het uitsluitend gebruiksrecht op een privé-gedeelte en het verplichte lidmaatschap van een Vereniging van Eigenaars (VvE) tezamen 'appartementsrecht' genoemd. "

13. Bah, niet echt grappig - maar een terminal is het eindpunt aan een schakeling
van gebouwen - dat is meestal de ingang of de uitgang. Een toesenbord-met beeldscherm in een server-client systeem noemt men ook een terminal - een verbindingsstuk aan het einde van een kabel noemt men een terminator.
(afsluiter)


Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

1 2 3 4 .... 31 32 33 [34] 35 36 37 300 301 302 303

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven