hr
jaargang -23 - laatste artikel 4-5 18:00 - 74492 artikelen - nu online 31 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic


1 2 3 4 .... 223 224 225 [226] 227 228 229 300 301 302 303

SamuiAxes Off Topic shit

08-07-14 07:52:53
omabep
Oudgediende


WMRindex: 10.708
OTindex: 3.186
@Lennie: Fijn voor dat er geen nare dingen zijn gebeurd tijdens je vakantie en dat hetgeen wel gebeurd is zich zo opgelost hebben. Ik hoop dat ze ook lang weg zullen blijven nu je terug bent. *)

12-07-14 02:23:55
nietmeer
@omabep: Bij ons mam is afgelopen woensdag een thoraxfoto gemaakt (hart en longen) dus...en er is niks geks of verontrustends aangetroffen...Ze kan dus nog lekker door blijven reutelen...:P

12-07-14 02:27:46
nietmeer
@Lennie: Dat is mooi meid, zeker op de eerbiedwaardige leeftijd van je moeder! ok

12-07-14 02:44:10
nietmeer
SamuiAxe: Ja, fijn he? Ook al gezien het feit dat ze jaaaaaaaaaren lang gerookt heeft...Ze is een jaar of 15 geleden gestopt, meteen...van de ene op de andere dag en ze heeft er nooit een meer gerookt! Terwijl dat ze altijd een pakje in huis had voor ons, verstokte rokers, als we een keertje zonder zouden komen zitten!
Maar van te voren rookte ze zeer stevig, echt de een na de andere...Ik kon haar niet bijhouden en ik heb toch ook wat afgestoomd...
Maar ik hield het nog op een pakje per dag...dat haalde mijn moeder niet hoor! Bijna twee pakjes per dag gingen er doorheen..en dan bedoel ik de ouwe pakjes van 25 stuks he?

12-07-14 07:24:47
nietmeer
@Sputtervuur: (Naar aanleiding van jouw inmiddels verwijderde reactie in 'Buurvrouwen op de vuist na het weggooien van een emmer sop', waarin je mij verweet dat ik stiekem/verbloemd Nxttrain voor klootzak uitmaak.)

In reactie op jouw verwijt dat ik op verbloemde wijze Nxttrain voor klootzak uitmaak de volgende reactie mijnerzijds:

Je zegt me te hebben leren kennen, dat is natuurlijk niet waar :nee Je kent me totaal niet, je heb geen weet van mijn achtergronden, daarom zou je eigenlijk je mening over mij dienen op te schorten totdat je écht iets meer van mij af weet... Het is opvallend dat jij de enige bent die op mijn posting reageert, zou dat komen omdat de meesten mij wél (een beetje) kennen en weten dat ik mijn hart op de tong draag en meestal gewoon zeg wat ik denk zonder er doekjes om te draaien?

Ik heb vele jaren bij Justitie gewerkt, in de gevangenis en in de TBS. Vanuit die achtergrond heb ik heel veel te maken gehad met criminelen en ken dus waarschijnlijk de psyche van de mens beter/anders dan jij. Ik heb mensen leren kennen die van zichzelf zo in en in slecht zijn dat ik met recht kan zeggen dat sommige mensen puur klootzakken zijn!

Ik heb een gedetineerde in geuren en kleuren en met een big smile op zijn porem horen vertellen dat hij samen met een paar maten ingebroken had in een woning van een oud echtpaar. Het echtpaar was zó bang dat ze bibberend van angst in bed bleven liggen. Het leek die klootzak wel een leuk idee om samen met zijn maten op het bed te schijten, terwijl de oudjes er nog in lagen! Hem, en andere gedetineerden met hem, liepen de tranen over de wangen, van het lachen!

En zo heb ik tientallen, zo niet meer 'anekdotes' over de pure slechtheid die sommigen bezitten.. En dát zijn degenen waar ik aan refereerde, niet aan Nxttrain, misschien is hij wel een prima kerel maar kunnen wij om de een of andere reden niet met elkaar opschieten?

Ja, ik heb wat mot met Nxttrain, maar denk je nou écht dat ik via een omweggetje hem voor klootzak zou uitmaken? Nee, als ik dat zou vinden dan zou ik dat klip en klaar zeggen, openlijk. Ik verschuil mij echt niet achter verbloemde uitspraken. Ik mag Nxttrain niet omdat ik vind dat hij mij, (en anderen), op een, (volgens hem), 'humoristische' wijze afzeikt. Ik zal hem dan ook voortaan negeren.. Misschien is hij wel een prima gozer maar kunnen we gewoon niet met elkaar overweg, dat gebeurt zo vaak.. Maar hem een amorele klootzak vinden? Ik 'ken' hem enkel van hier! You're not even close my friend!

Dit is internet, hier zijn de meeste contacten met andere internetters vluchtig en absoluut niet belangrijk in je leven, uitzonderingen daargelaten natuurlijk, met sommige mensen kun je een mooie vriendschap opbouwen, de rest is gefluister in de wind en niet de moeite waard om er jezelf écht druk om te maken...

Je kent me niet, maar staat wél erg snel klaar met je oordeel. Als ik Nxttrain niet vernoemd zou hebben, dan zou jij denkelijk alsnog gedacht hebben dat ik stiekem naar hem verwees... Dus wanneer doe je het goed?

PS. Deze reactie heb ik ook naar je email verstuurd, je kunt hier, of via PB reageren, dat is aan jou..

Laatste edit 12-07-2014 07:38

12-07-14 09:32:46
omabep
Oudgediende


WMRindex: 10.708
OTindex: 3.186
@Lennie: Fijn dat ze nog door kan reutelen, leuk woord :) Ik hoop dat het met je vader ook goed gaat na dit alles. Geniet er nog maar van meid *)

12-07-14 17:41:28
nietmeer
@omabep: Tja.....Met onze pa gaat het niet goed. Hij is vannacht zeer plotseling overleden..

12-07-14 18:16:51
omabep
Oudgediende


WMRindex: 10.708
OTindex: 3.186
@Lennie: Gecondoleerd. Veel sterkte voor jou en je familie de komende dagen, ik hoop dat je moeder het aan kan (F)
Laatste edit 12-07-2014 18:18

12-07-14 18:29:42
nietmeer
@omabep: Dank je wel....Het moet allemaal nog een beetje bezinken. We zijn de laatste weken eigenlijk zo bezig geweest met de gezondheid van ons mam....en nou piept ons Pa er zomaar in één keer tussenuit....

12-07-14 18:39:00
omabep
Oudgediende


WMRindex: 10.708
OTindex: 3.186
@Lennie: Ik begrijp wat je zegt en dat maakt het een beetje zuur. Maar verwijt jezelf niks want ik heb het vermoeden dat hij dit nooit gewild zou hebben. Ik zit nu alleen een beetje over jullie moeder in of zij dit wel aan kan.

12-07-14 18:50:48
nietmeer
@Lennie: Och mijn lieve meid, wat erg nou! Heel veel sterkte (L)(L)

12-07-14 18:56:09
Mamsie
Oudgediende


WMRindex: 45.675
OTindex: 94.699
@Lennie: Ach wat een narigheid en droefenis. Naast de zorgen om je moeder nu ook het verdriet om je vader. Ik wens jullie veel sterkte, de komende tijd! *)*)*)

12-07-14 19:56:01
nietmeer
SamuiAxe: @Mamsie: Dank jullie wel....Fijn dat ik het effe van me af kan schrijven.
@omabep: Ons mam beseft heel goed wat er aan de hand is. Op zich ging het wel goed vandaag, wel wat stilletjes, maar het ging best goed. We zijn niet alleen begonnen met de voorbereidingen van de uitvaart van ons Pa, maar ook met de opvang voor ons mam. Heel stom misschien, maar daar zijn we eigenlijk nog meer mee bezig geweest dan met die uitvaart. Omdat het zo belangrijk is dat ze goed verzorgd wordt...Andere mensen zorgen nou voor ons pa, wij moeten nou voor ons mam zorgen....

Laatste edit 12-07-2014 19:56

12-07-14 20:13:42
Mamsie
Oudgediende


WMRindex: 45.675
OTindex: 94.699
@Lennie: That's what friends are for....:):)

12-07-14 20:33:13
omabep
Oudgediende


WMRindex: 10.708
OTindex: 3.186
Fijn voor je moeder dat jullie het zo hebben kunnen regelen en dat in zo'n korte tijd. Het is niet anders dan zoals het is, je kunt niet overal tegelijk zijn. Dus stom is het niet, zolang jij en je naaste familie ook kunnen rouwen, het gaat niet om de laatste minuten die jullie nog hebben maar om de tijd die jullie ervoor (kunnen) nemen. Sterkte met je verdriet meid, ik hoop dat je toch een beetje kunt slapen.

12-07-14 21:23:13
allone
Oudgediende


WMRindex: 50.899
OTindex: 90.806
@Lennie: och, wat lees ik nou :(
gecondeleerd.
en sterkte er mee (L)

12-07-14 22:25:08
nietmeer
@allone: Dank je wel..

12-07-14 22:30:00
benja34
Erelid


WMRindex: 161
OTindex: 1.832
@Lennie: sterkte (L)
altijd vervelend als een naaste het leven laat...

12-07-14 22:56:51
nietmeer
@benja34: Ja....ik ben niet bepaald een ervaringsdeskundige...Echt naaste verwanten heb ik nog niet af hoeven geven, behalve dan mijn oma en opa, maar toen was ik pas 12...
Uiteraard wel de nodige ooms en tantes, goeie kennissen... maar dat is toch anders dan je eigen vader, broer, zus of, God verhoede, je eigen kind....
Ik ken veel mensen die veel jonger zijn dan ik en die al veel meer meegemaakt hebben in dit opzicht! Wat dat betreft zijn mijn broer, zus en ik behoorlijke zondagskinderen geweest...
Bedankt voor je lieve reactie...:)

Laatste edit 12-07-2014 22:57

12-07-14 23:01:06
nietmeer
Lennie ik wens jullie heel veel sterkte met dit verlies, en je moeder mag zich rijk noemen met zoveel lieve mensen om haar heen *)


12-07-14 23:22:11
nietmeer

12-07-14 23:38:52
nietmeer
@Lennie: In reactie op jouw reactie aan @benja34:

Inderdaad, natuurlijk is het verlies van je vader verschrikkelijk, maar je hebt 'm gelukkig vele lange, mooie jaren bij je mogen hebben. Ik heb het enige tijd geleden al eens gezegd, ik zeg het nogeens, je bent gezegend, nog steeds lieverd. Je hebt een prachtige, hechte familie! Je vader is plotseling overleden, hem is een ziekbed bespaard gebleven, na een mooi, lang leven is hij rustig gegaan. Jou kennende, je bent een nuchter mens, zul je daar, nadat het eerste rauwe verdriet weg is, dankbaar voor zijn *)

13-07-14 00:06:43
nietmeer
SamuiAxe: Oh, maar daar waren we het voor dat de voormiddag achter de rug was het met elkaar al over eens...
Het is snel gegaan, hij heeft niet geweten wat hem overkwam, dat is heel duidelijk geweest. Hij had een wondje op zijn hoofd van het vallen, hij had bloedverdunners, maar het heeft eigenlijk niet gebloed. Dus het was echt in één keer over en uit!
Daar zijn we dankbaar voor en daar had pa meteen zelf ook voor getekend!
Zijn grootste schrik was om een beroerte of zoiets te krijgen en nog een hele tijd in een rolstoel te moeten zitten, zonder nog eigenlijk het besef te hebben dat hij nog leefde..Zijn commentaar was dan altijd, als hij het daar over had: "Dan trek je de stekkers eruit, hoor je?? Zo wil ik niet gaan, ik wil waardig afscheid van het leven nemen!"
Hij is gegaan zoals hij wilde, wij weten dat hij persé vanuit zijn huis wilde gaan...Hij heeft altijd gezegd: Ik wil niet naar een bejaardenhuis of zoiets, hier heb ik geleefd met ons moeder en hier wil ik sterven...Ook daarin heeft hij zijn zin gekregen...We hebben buiten gestaan om hem uit te zwaaien toen hij aan zijn laatste ritje vanuit zijn huis begon...Zoals hij het wilde...
Axe, we hebben er vrede mee...Natuurlijk doet het pijn, maar het is gegaan alsof hij het zelf geregisseerd had...

13-07-14 00:21:41
tierelier
Senior lid


WMRindex: 248
OTindex: 1.376
@Lennie: gecondoleerd en sterkte met het verlies van je vader.(F)

13-07-14 00:33:32
nietmeer
@tierelier: Dank je wel!(L)

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

1 2 3 4 .... 223 224 225 [226] 227 228 229 300 301 302 303

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven