Chatbox de Babbelvlucht 109 |
nietmeer
|
Quote @Toasty: *Volgt het allemaal niet meer* *snapt er ook niets meer van* Zal wel komen omdat ik geen eenhoorn ben...  in mijn spijkerbroek zit kaarsvet probeer het eruit te krijgen  |
|
MIADIA Oudgediende
 WMRindex: 5.545 OTindex: 6.525
|
@Toasty: ja is mijn probleem ook een beetje.... |
|
DoccieDraaiorgel Erelid
 WMRindex: 151 OTindex: 5.767 S |
@Toasty: And I am trying to stop him |
|
MIADIA Oudgediende
|
|
|
nietmeer
|
daarom zocht ik ook al een strijkijzer  |
|
Supermeid01 Erelid
 WMRindex: 172 OTindex: 7.021 T |
Ik ga er vandoor, de fitnesszaal roept me.  |
|
MIADIA Oudgediende
|
nosphoenix: misschien een vlammenwerper op standje heel zachtjes  |
|
nietmeer
|
mja moet nu toch wachten totdat mijn broek droog is  |
|
MIADIA Oudgediende
|
|
|
DoccieDraaiorgel Erelid
@Supermeid01:  Okee, ik wil iemand aftuigen met een ketting  Zijn er vrijwilligers   |
|
nietmeer
|
*geeft klein puppeke aan DoccieDraaiorgel* |
|
Toasty Senior lid
 WMRindex: 514 OTindex: 580
|
@MIADIA: Zitten wij op een lijn iig nosphoenix: Dat verklaart iig een heleboel @DoccieDraaiorgel: Snap ik nog steeds niets van, maar dat komt dus door eerdergenoemde reden... |
|
DoccieDraaiorgel Erelid
Alev: Die ga ik NIET aftuigen  |
|
MIADIA Oudgediende
|
|
|
beste-spellen Senior lid WMRindex: 11 OTindex: 270 S |
@Supermeid01: met dit weer ga je toch niet fitnessen  Ben allang blij als er eens een zuchtje wind door de tuin heen waait. Laptop blaast ook wel maar dat is helaas allemaal warme lucht @DoccieDraaiorgel: waarom wil je iemand aftuigen met een ketting?  |
|
Toasty Senior lid
|
Kan iemand me trouwens uitleggen hoe dat zit met al die paarden/pony's en eenhoorns die ik langs zie en hoor komen? Dan snap ik de achtergrond even, mag overigens ook met een bericchhie als het oud nieuws is voor de andere WMR'ers.  (als je wil leg ik mijn boterham dan ook ff uit!) |
|
nietmeer
|
@Toasty: De kern is hier te vinden, maar het komt vaak voor dat ook het café te maken krijgt met bronies  |
|
DoccieDraaiorgel Erelid
|
|
nietmeer
|
@Doccie: ik was lekker eerder  |
|
Toasty Senior lid
|
|
|
DoccieDraaiorgel Erelid
*Begint Vàilan af te tuigen* |
|
nietmeer
|
I feel no pain. I AM pain. |
|
DoccieDraaiorgel Erelid
*Verwijdert post Vàilan* |
|
nietmeer
|
Nee hoor, mijn post staat er nog. Sinds wanneer doe je alsof je een mod bent?  |
|
nietmeer
|
@Toasty: Vroeger woonden eenhoorns samen het het kaasvolk op een planeet. Maar die kregen ruzie, dus ging mijn Unicorn Lord samen met mij en Skippy opzoek naar een nieuw leefomgeving voor ons volk. We hadden de aarde gevonden. Die zat vol met primitieve mensen. Die leerden wij een taal te spreken en zich te vestigen. We werden geëerd en bewonderd door de mensen. Maar het kaasvolk vergiftigde de mensen en nu moeten de eenhoorns met behulp van hun magie een ander gedaante aannemen. Vandaar die eenhoorns en paarden in 't café. @beste-spellen: *blaast* |
|