|
nietmeer
|
Overleven..? Hoe ga ik het overleven..?! Zo f-ing goor om te horen hoe je ouders.....  |
|
Bamboo Erelid
 WMRindex: 42 OTindex: 3.246 T S |
*zet de witte wijn maar even terug in de koeling*  |
|
Lisbeth-Salander Erelid
 WMRindex: 240 OTindex: 9.062
|
LessienElensar: haha ja I know  |
|
nietmeer
|
Alev: Ik heb het ook overleeft  ik heb het ook gehoord vroeger en een lamp heen en weer zien slingeren...ik ben er ook nog hoor  |
|
Bamboo Erelid
Quote Alev: Overleven..? Hoe ga ik het overleven..?! Zo f-ing goor om te horen hoe je ouders.....  Draai het eens om. Wat zullen je ouders denken als jij uh...aan het bamzaaien bent. |
|
Lisbeth-Salander Erelid
|
Quote Alev: Overleven..? Hoe ga ik het overleven..?! Zo f-ing goor om te horen hoe je ouders.....  misschien zijn ze wel aan het rummikuppen  |
|
nietmeer
|
@Bamboo: Die worden dan gek... Wooow... Gaat niet goed komen met me xD LessienElensar: Maar nu ga ik door het leven als een fantasieloze geest...  |
|
Lisbeth-Salander Erelid
|
oh dus jij noemt lessien een fantasieloze geest uhuh.. niet netjes.. foei foei |
|
Bamboo Erelid
Quote Lisbeth-Salander: Quote Alev: Overleven..? Hoe ga ik het overleven..?! Zo f-ing goor om te horen hoe je ouders.....  misschien zijn ze wel aan het rummikuppen  Of pimpampetten... Alev: komt allemaal wel weer goed..zet de muziek nog maar een tandje harder. |
|
nietmeer
|
 Ik ben een fantasieloze geest  |
|
Bamboo Erelid
Quote LessienElensar:  Ik ben een fantasieloze geest  Mwah.......   ik zeg niks   |
|
Lisbeth-Salander Erelid
|
LessienElensar: dat is niet waar..  jij bent een fantasierijke levende  |
|
nietmeer
|
Lisbeth-Salander: Ik heb dat nog nooit gezegd. Maar nu verlies ik al mijn Rainbow mentaliteit enzo... @Bamboo: Kan niet, dan krijg ik een waarschuwing van Berry "U wilt nu de boost inschakelen. Het wordt zeer afgeraden dat te doen door doktoren. BIJ GEHOORSUIZEN ONMIDDELIJK STOPPEN EN NAAR DE ARTS." of iets dergelijks. |
|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Alsjeblieft, geef me de kogel en verlos me van die hik  |
|
nietmeer
|
|
|
Lisbeth-Salander Erelid
|
Quote Kpuc: Alsjeblieft, geef me de kogel en verlos me van die hik  kegel ook goed?   |
|
Kpuc Oudgediende
Nee, kogel, dan ist klaar... |
|
nietmeer
|
Kpuc: Het is maar een hik hoor...er zijn ergere dingen op de wereld  |
|
nietmeer
|
Kpuc: Das wel heul rigoreus Kpuccie  Misschien wil de slotvrouwe je even laten schrikken  |
|
Kpuc Oudgediende
Lessien, ik kan veel hebben, maar de ganse dag hikken? Als dat voor t leven is, schiet me liever af  |
|
nietmeer
|
Het gebonk komt boven m'n muziek uit... |
|
nietmeer
|
Kpuc: Wie zegt, dat dat voor het leven is...vanavond, aankomende nacht of morgen weer over hoor  |
|
Bamboo Erelid
Quote Alev: Het gebonk komt boven m'n muziek uit... Toch maar harder die blackberry.. ignore alert  |
|
Bamboo Erelid
Quote Kpuc: Lessien, ik kan veel hebben, maar de ganse dag hikken? Als dat voor t leven is, schiet me liever af  En na een dag of 4 heb je d'r geen erg meer in... |
|
Kpuc Oudgediende
Dan nog, ik ben t echt zo zat allemaal, de tering met leven  |
|