|
nietmeer
|
Heb me verbrand... Het doet PIJN nu  |
|
Bamboo Erelid
 WMRindex: 42 OTindex: 3.246 T S |
LQ: Oh... dat valt wel mee dan...  @Laatje: uhu.. en de uren erna  |
|
Bamboo Erelid
Quote Alev: Heb me verbrand... Het doet PIJN nu  Wathebbiegedaan??? hebbie al gekoeld met water?? minimaal 10 minuten.. |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
@Bamboo: Ja, alleen ik heb er al 2 avonden op zitten dus ik ben het nu een beetje zat   |
|
nietmeer
|
@Bamboo: Verbrand door de zon  Werd gedwongen naar een bruiloft te gaan dat BUITEN in de hete zon werd gehouden... Heel m'n nek is verbrand. Doet pijn...  |
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
@Bamboo: de uren erna ... duh ben ruim 3 uur bezig geweest met zoldertje ...  |
|
Bamboo Erelid
Quote Alev: @Bamboo: Verbrand door de zon  Werd gedwongen naar een bruiloft te gaan dat BUITEN in de hete zon werd gehouden... Heel m'n nek is verbrand. Doet pijn...  Uh oh.. after sun spullenboel in je nek smeren... Quote @ladekast: @Bamboo: de uren erna ... duh ben ruim 3 uur bezig geweest met zoldertje ...  3 uur voor een stukje van 10m2???  zeker tukkie gedaan tussendoor.. |
|
nietmeer
|
@Bamboo: Dat heb ik niet en ik ga niet in m'n eentje in de hete zon ronddwalen opzoek naar een winkel die het heeft... @ladekast: Ging je niet F1 kijken?  |
|
Bamboo Erelid
Alev: Hmmm stuur je je broertje erop uit  En uh.. ladekast heeft hier gezeten gedurende de gehele F1.. maar of ie het allemaal ook gezien heeft??  , de binnenkant van zijn ogen wel  |
|
ladekast Oudgediende
|
Alev: ja voordat ik de zolder ging doen @Bamboo: lullo  |
|
nietmeer
|
M'n broertje is wel de laatste persoon die wat voor mij gaat doen  Ik zeur wel bij m'n vader als ie weer thuis is. Hij heeft ook antibiotica pillen voor me gehaald. Weet jij hoe F1 was?  Vettel wéér #1?  |
|
nietmeer
|
Vettel is geen eerste geworden  |
|
Bamboo Erelid
 NEEEEEE.... Hamilton 1, Alonso 2, en Webber 3... Vettel kwam er niet aan te pas.. |
|
nietmeer
|
Sow sow... *Shock* Wie dan wel? Webber?  |
|
nietmeer
|
WHUTT?! Hamilton nummer 1?  Ik ben blij  Maar hoe heeft Alonso de tweede plaats gekregen..? |
|
Bamboo Erelid
Quote Alev: WHUTT?! Hamilton nummer 1?  Ik ben blij  Maar hoe heeft Alonso de tweede plaats gekregen..? Door gewoon goed te rijden.. Even bijlezen dus. |
|
ladekast Oudgediende
|
Alev: Alonso gooide net als mario bommetje uit zijn achterkant om de tegenstand uit te schakelen  |
|
Bamboo Erelid
Quote @ladekast: Alev: Alonso gooide net als mario bommetje uit zijn achterkant om de tegenstand uit te schakelen  Zie je wel dat je hebt zitten snurken..  |
|
ladekast Oudgediende
|
|
|
MIADIA Oudgediende
 WMRindex: 5.738 OTindex: 6.567
|
Alev: au van de zon? goed smeren met aftersun, komkommerspul
|
|
Bamboo Erelid
@ladekast: Ik deed mijn best om jou bij te houden hoor.. Alev: Je kan ook een komkommer in plakjes hakken en in je nek leggen  |
|
nietmeer
|
Helluw piepeltjes!!  Mag ik erbij komen, of willen jullie liever dat ik weer gelijk opsodemieter??  |
|
Bamboo Erelid
pearlypuck:   nee.. net Albert Heijn hier he... lekker blijven plakken.... alleen geen zimmer frei... |
|
nietmeer
|
@Bamboo: Oh, wrom niet? Is ladekassie bij je aan het logeren??  Waar issie trouwens?  |
|
Bamboo Erelid
rommel, zooi en andere bende op de logeerkamer  .. kassie slaapt maar lekker in zijn eigen hutje.. En waar ie is? Geen idee.. misschien eindelijk wel eens wat werk aan het doen. |
|