|
FrankB Oudgediende
 WMRindex: 179 OTindex: 13.577
|
|
|
nietmeer
|
Howwie a toettie!!  |
|
Bamboo Erelid
 WMRindex: 42 OTindex: 3.246 T S |
Pearly   |
|
Bamboo Erelid
hoeishetmetjeoogjeophetmoment? |
|
nietmeer
|
@Bamboo: Doet nog steeds huiliehuilie  je zou d'r haast aan gewend raken  So, what's new over here? |
|
Bamboo Erelid
Quote pearlypuck: @Bamboo: Doet nog steeds huiliehuilie  je zou d'r haast aan gewend raken  So, what's new over here? Hier?? sja, net zoveel als daar denk ik.. Ook daar zou je aan kunnen wennen. We gaan hier even in het zonnetje lopen met 2 hondjes... |
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
* schopt Bamboo * |
|
nietmeer
|
*geeft ladekast een fleer*  wrom nou toch weer, snotverdikke @Bamboo: hier komt na de zomervakantie wss ook weer een trouwe viervoeter  Weet alleen nog niet wat voor "soort" ... |
|
ladekast Oudgediende
|
moest ff  * geeft pearlypuck een tik op den kont * |
|
FrankB Oudgediende
|
zo,.. er is weer leven hier  |
|
ladekast Oudgediende
|
FrankB: de vieze dvdtjes zijn afgelopen ?  |
|
nietmeer
|
FrankB: Ja, ben je uitgecopuleerd? @ladekast: geeft ladekast een kusje op linker oorlelletje  Heb je lekker gelunst?  |
|
FrankB Oudgediende
|
@ladekast: t waren geen vieze DVD's  pearlypuck: uitgewattest? |
|
nietmeer
|
FrankB: Lamaar  |
|
ladekast Oudgediende
|
pearlypuck: ik eet niet tussendoor  geen tijd voor en geen geld voor  FrankB: jokkebrok  |
|
FrankB Oudgediende
|
@ladekast: moet ik jou er ook een paar sturen?  |
|
nietmeer
|
pearlypuck: een Rhodesian Ridgeback  daar is Max van ons mee gekruist  |
|
nietmeer
|
@ladekast: Onze dag bestaat uit 3 maaltijden: ontbijt, lunch en avondeten ... lunchen is niet "tussendoor" toch?? Een broodje kan er toch wel vanaf??  @LessoenElensar: The Fab heeft zich vastgepind op een Labrador retriever, maar ik ben nog niet overtuigd  Kan maar zo zijn, dat we tòch die enge stap naar het asiel doen, en een vullusbakkurassie uit gaat zoeken  |
|
FrankB Oudgediende
|
pearlypuck: tussendoor is bij ons iets wat je eet tussen de 3 maaltijden door  dus tussen ontbij en lunch een koekje is bijv. een tussendoortje  |
|
Bamboo Erelid
pearlypuck: Ik zou voor een beproefd modelletje gaan. En eigenlijk altijd eerst in het asiel kijken  dat zowiezo |
|
nietmeer
|
pearlypuck: Max van ons hebben we ook uit het asiel gehaald  super opvoeding gehad van de vorige baas, echt een super lief beest en luistert ook goed  |
|
Bamboo Erelid
Quote LessienElensar: pearlypuck: Max van ons hebben we ook uit het asiel gehaald  super opvoeding gehad van de vorige baas, echt een super lief beest en luistert ook goed   Hij heeft alleen een hekel aan ladekastjes   |
|
ladekast Oudgediende
|
pearlypuck: muwah, valt ff flink tegen  FrankB: nee hoor, stuur maar niks meer joh, heb er zoveel  |
|
nietmeer
|
LessienElensar: Ik schreef Lessoen ?!?!  Sorry ... Dat is ook mijn grootste wens; ben alleen bang dat we dan niet met maar 1 hond thuiskomen  FrankB: ik ga maar eens koekjes bakken voor ladekast dan, denk ik... da's toch sneu dattie daar geen centjes voor heeft @Bamboo: ik zou ook depri worden, als je altijd zo over mij schreef in het café  |
|
FrankB Oudgediende
|
pearlypuck: ik heb er ook geen geld voor, mag ik nu ook koekies?  |
|