|
Jovi-Mama Oudgediende
 WMRindex: 224 OTindex: 10.276 S |
@ladekast: jij kunt niet knijpen, ik heb je net neergehoekt, eikel  En nu ga ik afwassen  |
|
nietmeer
|
@ladekast: mag ik ook eens een keertje zeuren?? Da's voor jou dagelijke kost  *zeur zeur zeur zeur zeur zeur zeur zeur zeur zeur zeur zeur zeur zeur*  |
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
@Jovi-Mama: maar jij slaat als een meisje  pearlypuck: dat zei je van week ook al  |
|
nietmeer
|
@ladekast: Als een hoek van Jovi niet genoeg is, kan je van mij ook nog wel een upperkut krijgen.  Of schrijf je dat toch met een c ??   |
|
Bamboo Erelid
 WMRindex: 42 OTindex: 3.246 T S |
 Wat een zee van liefde hier... |
|
MIADIA Oudgediende
 WMRindex: 5.738 OTindex: 6.567
|
@Bamboo: je zou er bijna met de loveboat rondjes in gaan varen  |
|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Kassie, ik zou maar oppassen met Jovi, heb je die spierballen gezien?  |
|
Bamboo Erelid
@MIADIA: Zeker weten. Alleen in dit geval neem ik dan wel een oorlogsbodem mee.... een fregat ofzo.. @Pearlypuck: En hoe kom je aan dat wateroog en die snotneus? |
|
nietmeer
|
@Bamboo: Geen idee, maar 't is stronvervelend, het lijkt net of er schuurpapier of zo in zit  En trouwens: ik ben stapelgek op ladekast hoor, 't is alleen maar dollerij!!  |
|
ladekast Oudgediende
|
Kpuc: sja, ach, maar wat kan je ermee, daar gaat het om  |
|
Bamboo Erelid
 stapelgek op een ladekast  je kan ook overdrijven he.. kastjes kunnen leuk, nuttig, antiek of irritant zijn.. In dat laatste geval verdwijnt genoemde kastje ook gewoon in de open haard... Vlieg in oog? Gesprongen adertje? |
|
nietmeer
|
@Bamboo: Nee joh! Weggooien zou zonde zijn, wie weet wat ze er bij tussen Kunst & Kitsch nog voor bieden??  Kweenie, mss de zon of met "pepervingers" gewreven, al lijkt dat me raar. Zit je dan, met 30 graden boven nul met een familieverpakking zakdoekjes, een tranend oog én een snotneus  |
|
FrankB Oudgediende
 WMRindex: 179 OTindex: 13.577
|
*boe* |
|
nietmeer
|
|
|
Bamboo Erelid
pearlypuck: 5 euro als je geluk hebt  meer is die ouwe teringkast niet waard  ... Heb je al wel ff lekker gespoeld met water?? FrankB: *boink* |
|
FrankB Oudgediende
 WMRindex: 179 OTindex: 13.577
|
pearlypuck: pffrrrttttt  hoeist hier?  ben nog even eten, dan ben i kweer terug, tot zo  |
|
nietmeer
|
@Bamboo: Nja, je weet niet: mss als het "hang- en sluitwerk" nog goed is ?!?!?  Quote @Bamboo: pearlypuck: 5 euro als je geluk hebt  meer is die ouwe teringkast niet waard  ... Heb je al wel ff lekker gespoeld met water?? Al tig keer; geeft éven verlichting, maar dan gaat de kraan weer open  |
|
Bamboo Erelid
FrankB: Vol liefde... het zit hier vol liefde.. ik zou alleen beschermende kleding dragen als ik jou was. Het is namelijk liefde met gevoel hierzo.. |
|
Bamboo Erelid
Pearlypuck: Da's kapot. Je blijft het kastje dicht doen en iedere keer gaat het weer open  .. Ik zou een nat zakdoekje op mijn oog vasttapen ofzo  |
|
ladekast Oudgediende
|
pearlypuck: ik mag jou ook wel hoor  die Bamboo daarintegen ....  |
|
Bamboo Erelid
Quote @ladekast: pearlypuck: ik mag jou ook wel hoor  die Bamboo daarintegen ....  Zie je wel. Kastje gaat open en d'r komt weer allerlei bagger uitspuiten.... *schopt het kastje dicht* |
|
nietmeer
|
@ladekast: Aaawwwh, wat houwen we toch van mekaar hè??   't Is lekker weertje trouwens bij jullie hè?? Zie je nou wel? Alles komt goed!!  En laat die Bamboo maar kletsen hoor; hij heeft geen (goede) kijk op zaken @Bamboo: jah, als jij iedere keer tegen die laatjes gaat zitten schoppen...  |
|
ladekast Oudgediende
|
pearlypuck: hij kijkt er linksonderdoor  pearlypuck: naja, houden van is wel weer wat overdreven hoor  |
|
nietmeer
|
@ladekast: Hihi, 't was er uit voor ik er erg in had  Ik ga es effe de keuken in, met m'n traanoog   |
|
Bamboo Erelid
 vaart nog een rondje met zijn gepantserde kruiser in deze zee van liefde. |
|