|
FrankB Oudgediende
 WMRindex: 179 OTindex: 13.577
|
t is rustig en stil  |
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
pearlypuck: nope, valt erg tegen, zo slecht weer joh @Bamboo: dat moest ik toch van jou zeggen ?  |
|
Bamboo Erelid
 WMRindex: 42 OTindex: 3.246 T S |
|
|
ladekast Oudgediende
|
|
|
nietmeer
|
@ladekast: Aah, en dan zitten jullie midden in de zomer- èn bouwvak-vakantie...toch??  Tja, die hitte in april en mei had ook wel een beetje minder gekund  En trouwens, zegt Bamboo tegen jou, wat jij hier moet zeggen??  |
|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
|
|
Bamboo Erelid
pearlypuck: Als ik het hem niet vertel komt er helemaal niks zinnigs meer uit @ladekast is een soort buikspreekpopje  |
|
ladekast Oudgediende
|
pearlypuck: tuurlijk, bamboo heeft wel 4 of 5 accounts hier  |
|
FrankB Oudgediende
|
@ladekast, maar ook 4 of 5 browsers, hij kan maar neit genoeg krijgen van WMR  |
|
ladekast Oudgediende
|
@Bamboo: jij bent me er ook 1tje  op je PP , wie heb je leren kennen de afgelopen 2 jaar of zoiets, STA ik NIET eens BIJ  |
|
nietmeer
|
Kpuc: moet je wel eerst naar Urk verhuizen, mopsko @Bamboo: @ladekast: en nu moet ik gaan raden wie de buikspreker is, en wie het popje ?? @ladekast: maar wel dat je 'm steeds belt!!  |
|
ladekast Oudgediende
|
pearlypuck: bamboo is de oudste gek van het stel  |
|
Kpuc Oudgediende
Kassie, en jij de zotste gek van het stel  |
|
FrankB Oudgediende
|
Kpuc: zegt de idioot  |
|
nietmeer
|
Ik ben eigenlijk de enige normale persoon aanwezig hier  |
|
FrankB Oudgediende
|
pearlypuck: dank je, schat <3   |
|
ladekast Oudgediende
|
pearlypuck: juist ja, uitkleden in een bar is niet echt normaal of zo hoor  |
|
Kpuc Oudgediende
Wie een vergiet als regenjas draagt mag zo worden genoemd. Pearly, uhrmm, billentikken en normaal zijn?  |
|
Bamboo Erelid
@ladekast: Klopt, ken je ook al langer dan 2 jaar... @Pearlypuck: Mwoah...  |
|
nietmeer
|
FrankB: Graag gedaan lieverd!  Een Bamboo en een Ladekast en een vent met een vergiet op z'n kop in een café... is dat normaal? @ladekast: ik heb me niet uitgekleed, ik heb de hele dag al een bikini aan; straks ga ik me aankleden voor het schapjes doen  Kpuc: billentikken is goed voor je en voor je bilspiertjes  |
|
Kpuc Oudgediende
Kassie, vraag Luna eens naar een voorval met een poolbiljart  |
|
FrankB Oudgediende
|
pearlypuck: ja, maar je vergeet mij, ik ben ook best normaal hoor  |
|
Kpuc Oudgediende
pearlypuck: *pats*  |
|
ladekast Oudgediende
|
@Bamboo: echt waar ?  pearlypuck: ja ja, zo ik ook zeggen  Kpuc: dat vergeet ik, zeker weten  |
|
Bamboo Erelid
Quote pearlypuck: FrankB: Graag gedaan lieverd!  Een Bamboo en een Ladekast en een vent met een vergiet op z'n kop in een café... is dat normaal? @ladekast: ik heb me niet uitgekleed, ik heb de hele dag al een bikini aan; straks ga ik me aankleden voor het schapjes doen  Kpuc: billentikken is goed voor je en voor je bilspiertjes  Een bambootje staat altijd wel gezellig in een cafe, in de ladekast kan je troep opbergen (de prut uit de espressomachine bijvoorbeeld). Wat echt uit de toon valt is die mafkees met zijn vergiet op de kop  maarja, in Amsterdam zou dat ook weer niet uit de toon vallen. |
|