|
FrankB Oudgediende
 WMRindex: 179 OTindex: 13.577
|
|
|
Bamboo Erelid
 WMRindex: 42 OTindex: 3.246 T S |
|
|
nietmeer
|
Jeeej, Singapore Airlines  enne... 't is Struik wat ik gebruik  *moet nog verder lezen*  |
|
MIADIA Oudgediende
 WMRindex: 5.738 OTindex: 6.567
|
pearlypuck: goedemorgen! @Bamboo: overhoor me maar  |
|
Bamboo Erelid
pearlypuck: Nooit mee gevlogen hoor  maar toen ik op Schiphol werkte hadden zij de mooiste stewardessen @MIADIA: hmm... wat is de derde fles whisky op de plank in de keuken???  |
|
nietmeer
|
@MIADIA: Hoi!! Hoeissie vandaag??  FrankB: ciao!! Alles goed? @Bamboo: Klopt! Maar ze kunnen ook heel goed vliegen: de enige maatschappij waarbij ik me op mijn gemak voel(de)  Oeh, ik wisnie towwe ook nog een S.O. kregen over die PP  |
|
Bamboo Erelid
pearlypuck: ok  als ik ooit weer ga vliegen zal ik het onthouden  Dat wilde Miadia zelf  maar volgens mij is ze zoekende...  |
|
FrankB Oudgediende
|
pearlypuck: met my wel, met jou ook?  Turkish Airlines deed het goed, van dusseldorf tot ankara.. maar ankara tot gaziantep, instabiel kutvliegtuig..  |
|
Lisbeth-Salander Erelid
 WMRindex: 240 OTindex: 9.062
|
me is back again.. druk ochtendje op werk  |
|
Bamboo Erelid
Quote Lisbeth-Salander: me is back again.. druk ochtendje op werk  Sja, dat hoort er ook bij op zijn tijd  |
|
nietmeer
|
@Bamboo: Mwah, ik heb je PP dichtgeklikt toen ik las "bij voorkeur Portugal"  FrankB: Geloof het of niet, ik heb vannacht 5 uur kunnen slapen... het was iets koeler, namelijk!!  Buongiorno Lisbeth, trouwens!!  *wedden dat er een gapende Kameleon aankomt?*  |
|
Kameleon Oudgediende
 WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
Goeiemorgen  |
|
Bamboo Erelid
pearlypuck: Grhinnik... wat is er mis met portugal? Dat ken ik een beetje. Italie ben ik nog nooit geweest.. @Kameleon: Mogge hagedisje |
|
MIADIA Oudgediende
 WMRindex: 5.738 OTindex: 6.567
|
pearlypuck: gaat goed hoor, niet al te best geslapen, maar dat haal ik vanavond thuis wel weer in @Bamboo: Balvenie ik was ff thee halen vandaar @Kameleon: jo sluit dat gaapgat eens jongen! |
|
Lisbeth-Salander Erelid
|
pearlypuck: Buongiorno  nog 2 weken en 2 dagen   |
|
nietmeer
|
@Kameleon: @MIADIA: 't joch moet goed bijslapen... morgen is D-DAY!!!  Lisbeth-Salander:  begint al lekker op te schieten... hoest met de bilspieren nou??  |
|
Kameleon Oudgediende
Bamboo: Mogguh  MIADIA: Excusez-moi  Pearly: D-DAY?  |
|
Bamboo Erelid
 jij kan nie tel nie? Glenmorangie van boven naar onderen geteld of Oban van onder naar boven geteld. |
|
nietmeer
|
|
|
Bamboo Erelid
pearlypuck: Die worden met regelmaat getrained alhier... *tets*....Lisbeth-Salander |
|
FrankB Oudgediende
|
pearlypuck: jep D-Day en Vrijdag.. beide dagen waren en zijn we bijna vrij  hoi kamstertje  |
|
Lisbeth-Salander Erelid
|
pearlypuck: Haha, we doen ons best, vanmiddag weer sporten  Quote @Bamboo: pearlypuck: Die worden met regelmaat getrained alhier... *tets*....Lisbeth-Salander ziehier mijn dagelijks trainig  |
|
nietmeer
|
FrankB: Ik zal wel helemaal in de war zijn, maar ik dacht toch écht dat Kammie en DEvH elkaar morgen gingen zien  Of heb ik dat gedroomd??  Lisbeth-Salander: elke dag Bamboo die tegen je billen zit te kletsen... tja, 't is ook een oefening  |
|
Kameleon Oudgediende
Ooooh, zo D-Day.  Dat klopt, PP.  |
|
Bamboo Erelid
Gaat ff een laat ontbijtje versieren.. tozzo  |
|