|
nietmeer
|
flyingdutchy: Als student kun je toch korting krijgen op software? Bij Surfspot*zet een kopje zwarte koffie met suiker bij Bamboo neer  * |
|
flyingdutchy Oudgediende
 WMRindex: 499 OTindex: 13.432
|
@ladekast: bij jou is het toch altijd feest?  valt me wel van je tegen hoor dat je het niet voor mij wil kopen  . @MuseMatt: water genoeg buiten  . |
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
flyingdutchy: regel je eigen zaakjes maar , daar word je hard van en leer je van... hoop ik voor je  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
Yumi: ja wel wat korting, maar hoeveel dat zal zijn weet ik niet  . ik weet niet of ze op die site wel de software hebben wat ik nodig ben  , kan ook niet echt zoeken op die site, moet je voor inloggen. @ladekast: nee dat kan ik nog niet  . ik wil niet hard worden  en leren lukt ook al niet meer, daar is het te laat voor  . |
|
nietmeer
|
zijn jullie hier nog steeds?  |
|
nietmeer
|
flyingdutchy: Die korting kan hoog oplopen  Als je school in de lijst staat kun je gewoon veilig een account aanmaken. |
|
MIADIA Oudgediende
 WMRindex: 5.738 OTindex: 6.567
|
Jersan: moet jij niet autorijden  |
|
nietmeer
|
|
|
nietmeer
|
Jersan: Welkom terug  Hoe ging het? |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
Jersan: nee we zijn net terug  . en hoe ging je rijles?  nog iemand aangereden?  Yumi: hmm oké  zou wel handig zijn  . nou ja ik zit nog niet op die school  , moet eerst mijn huidige opleiding nog afmaken en daarna ga ik naar het hbo  . maar zou wel handig zijn als ik korting krijg op dat programma  , want 4000 euro + btw wat er nog bij komt is mij echt te duur en onbetaalbaar  . |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
|
|
MIADIA Oudgediende
|
Quote Jersan: @MIADIA: ik ben alweer terug  hee hoe ging het? |
|
Bamboo Erelid
 WMRindex: 42 OTindex: 3.246 T S |
flyingdutchy: Voor onderwijs gelden speciale prijzen. Adobe creative suite wat normaal ook de hoofdprijs kost is voor studenten iets van 75 euro per jaar.. @MIADIA:   hoi   Jersan: Lekker gecruised? Yumi: Dankjewel  lekker... |
|
nietmeer
|
Yumi: dank je  en zie blog  @FD: zie blog  niemand aangereden  waar zijn jullie geweest?  @Kok: goeiemorgen en doei @MIADIA en Bamboo: zie blog  |
|
Bamboo Erelid
Jersan: hoepel op met je blog.. heb je lekker gereden of niet.. |
|
nietmeer
|
@Bamboo: moet ik dat verhaal zovaak opnieuw gaan typen dan?  ja ik ehb lekker gereden  |
|
nietmeer
|
Quote @Bamboo: Jersan: hoepel op met je blog.. heb je lekker gereden of niet.. Wa's dat nou weer voor'n reactie  |
|
nietmeer
|
hoi Vàilan  ben jij vaker hier?  |
|
MIADIA Oudgediende
|
@Bamboo:  hallo  Jersan: gelezen goed zo! |
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
Jersan: ja ja, ben niet weg  anders haal ik je nooit in  |
|
nietmeer
|
@MIADIA: gezien  dank je  op naar de volgende keer @ladekast: ag je dat echt proberen?  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@Bamboo: alleen het nadeel is dat als je klaar bent met de opleiding, dat je het dan niet meer kan gebruiken helaas  . Jersan: dat is wel jammer hoor  , ik dacht komt er eindelijk nieuws op wmr over iemand van wmr zelf  . |
|
Bamboo Erelid
Quote Jersan: @Bamboo: moet ik dat verhaal zovaak opnieuw gaan typen dan?  ja ik ehb lekker gereden  Dat wilde ik alleen maar even weten. Je bent lerende in het auto rijden, dus dingen als fouten maken horen erbij. En die moet je zelf niet uitvergroten. De eerste die hier durft te beweren dat ie zonder fouten te maken door zijn rijopleidingheen is gekomen is de grootste leugenaar van WMR. Ik wil alleen maar weten of je lekker hebt gereden. Da's belangrijk Vailan: zie hierboven  |
|
nietmeer
|
Quote Jersan: hoi Vàilan  ben jij vaker hier?  Nee, ik ben voor het eerst op WMR  |
|
Bamboo Erelid
Quote flyingdutchy: @Bamboo: alleen het nadeel is dat als je klaar bent met de opleiding, dat je het dan niet meer kan gebruiken helaas  . Wat voor software is het dan? |
|