|
nietmeer
|
@ladekast: Je kunt beter een gek voor dan achter je hebben  |
|
flyingdutchy Oudgediende
 WMRindex: 499 OTindex: 13.432
|
@ladekast: haha maar stiekem bedoel je haar wel  . Yumi: of er zelf 1 zijn  . |
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
ja dat zeker  Hij vloekt veel, zuipt zich een breuk, loopt mank en is gewoon echt gek  Hij loopt rustig door rotterdam en roept dan dingen zoals, hey AAP ja jij zwarte, wat kijk je naar me ?  En niemand doet hem wat, wat een mafketel, gewoon triest ... |
|
nietmeer
|
|
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@ladekast: zulke mensen lopen er hier ook genoeg  , maar die hebben te veel aan de drugs gezetten  . hier zie je dus een paar die altijd tegen hunzelf praten of helemaal doordraaien en vreemde dingen doen zoals midden op straat gaan dansen  . er is zelfs 1 die loopt met een konijn met een halsband om door de stad XD. Yumi: prettig gestoord dan?  ooh je maakt dus net zo'n geluid als mijn pc  . ja gaat nu weer prima  ^^ inderdaad erg lang niet meer gezien  , maar ik ben ook voor een lange tijd niet echt meer op wmr geweest  . en hoe is het daar?   |
|
nietmeer
|
flyingdutchy: Niet zo geweldig op dit moment  Sinds vrijdag staat op ons leven behoorlijk op de kop  Wat mijn gezondheid betreft gaat het veel beter, ik ben 33 kg afgevallen en kan beter uit de weg. |
|
ladekast Oudgediende
|
Yumi: naja, hij is de wegkwijt geraakt toen zijn vrouw is overleden. Sindsdien is ie helemaal doorgedraait. Hij is zelf leraar geweest in 4 vakken dus dom is niet. Het is gewoon zielig om te zien  |
|
Violetje Oudgediende
 WMRindex: 182 OTindex: 12.511
|
|
|
flyingdutchy Oudgediende
|
Yumi: awww oké  dat klinkt niet goed  , wat is er dan?  toch niks ernstigs?  dat is dan wel weer geweldig nieuws  gefeli  . zijn de laatste tijd best veel mensen heel wat kilo's aan het afvallen  , ken 1 die is nu al volgens mij een 70kilo afgevallen, je herkent haar amper nog zo erg is ze veranderd  . |
|
ladekast Oudgediende
|
@Violetje: ja klopt  hij loopt nu met een enorm blauw oog, zegt dat ie is aangereden maar ik denk dat ie gewoon een beuk heeft gehad  |
|
nietmeer
|
@ladekast: Die man heeft niks meer te verliezen, alles wat hem dierbaar was is hij al kwijtgeraakt  Triest eigenlijk, daarbij lijken je eigen problemen kleiner  |
|
Violetje Oudgediende
|
@ladekast: zal wel weer een beuk hebben gehad.. net als eerst.. hij is ok wel vervelend.. |
|
ladekast Oudgediende
|
Yumi: sja, tis maar net hoe je ermee omgaat denk ik ... @Violetje: hij was wel nuchter, dat scheelt  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
 komt me vader online op msn en zegt wat en zeg ik wat terug en vraagt ie dan nog even of ik wakker ben  |
|
nietmeer
|
flyingdutchy: Voor ons op dit moment wel  Ik heb er al sinds vrijdag amper van geslapen zie hierIk ben nog steeds bezig met afvallen, maar ben al ontzettend blij met dit resultaat tot nu  Ik had altijd pijn sinds 19 jaar en hele vervelende spastische darmen. Nu kan ik gewoon de deur uit zonder problemen  |
|
ladekast Oudgediende
|
flyingdutchy: kan je beter aan hem vragen dus  |
|
Violetje Oudgediende
|
ladekast.. hij nuchter ?? heb iknooit gezien  |
|
ladekast Oudgediende
|
ja echt hoor, en dan kan je redelijk met hem praten  maar ja, tis dat het slecht weer is anders zat hij al op het bankje met zijn bier, iedereen verrot te schelden  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
Yumi: awww oké  dat klinkt dan inderdaad niet erg goed  , ik hoop voor jullie dat het niet te lang duurt dan  . sterkte    ja daar mag je zeker blij mee zijn  en ook erg trots   , dat krijgt niet iedereen zomaar voor elkaar, daar moet je wel doorzettingsvermogen voor hebben   en gelukkig heb jij dat^^. dat is wel mooi om te horen  , ik ben heel erg blij voor je  . @ladekast: haha ja eigenlijk wel  . |
|
ladekast Oudgediende
|
ik gaat nog maar eens bakkie zetten, verveel me kapot  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@ladekast: doe dat  . tja dan moet je wat gaan doen hé  , ga maar stofzuigen  . |
|
nietmeer
|
flyingdutchy: Dank je wel    Op dit moment is het allemaal heel spannend hoe het zal worden opgelost. Het kwam voor ons als een donderslag bij heldere hemel  Hoe dan ook, gaan we er flink in inkomen op achteruit terwijl onze jongens in september gaan studeren... Ik kwam deze vacature tegen op internet! Wat denken jullie, zou dat iets voor mijn kunnen zijn? Het lijkt me best leuk  |
|
MIADIA Oudgediende
 WMRindex: 5.738 OTindex: 6.567
|
|
|
ladekast Oudgediende
|
zo, komt er hier 1 binnen met een turkse pizza  ik heb meteen trek  |
|
Violetje Oudgediende
|
@ladekast: o ja bankje zal hij wel misen ja.. haha nu al turkse pizza  de rest ok hoi trouwens  |
|