|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
Quote Lisbeth-Salander: Banaal: kun je verslaafd zijn aan chips? jij wel  |
|
Lisbeth-Salander Erelid
 WMRindex: 240 OTindex: 9.062
|
haha  |
|
ladekast Oudgediende
|
Lisbeth-Salander: jij moet het hebben elke dag  |
|
nietmeer
|
Ik raak snel verslaafd, als ik dat wil... Ben f-ing verslaafd aan Rainbows, niet normaal xD Verslaafd aan Coke is af en toe wel eens geinig... (Krijg je gratis Coke van mensen  ) Verslaafd aan meloenen ook wel op een hete dag  Ben ook wel verslaafd aan water, maar dat komt door m'n droge mond. |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
Yumi:  Dat is gemaakt vrolijk. Teen begint aardig hard op te spelen, heb net een Naproxen 500 ingenomen. En ik zit al aan een tweede joint binnen het uur. |
|
nietmeer
|
|
|
Lisbeth-Salander Erelid
|
omg.. |
|
nietmeer
|
Alev: verslaafd als in.. Je komt de dag niet door als je dat niet krijgt en je gaat je ontiegelijk rot voelen en koud zweet etc. Of vind je het gewoon erg lekker |
|
nietmeer
|
Ik ben bijna 24/7 vrolijk van mijn eigen  KUT, ook nog verslaafd aan vrolijk zijn... Lol  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Whatsup Lisbeth? |
|
ladekast Oudgediende
|
@WMR-kok: wor jij nie gek van die troep joh ?  |
|
nietmeer
|
Banaal: Ik kom de dag niet door zonder water en Rainbows. Lukt wel zonder Coke en ander voedsel enzo, maar is natuurlijk wel enorm fijn om het te hebben  ` Kom de dag trouwens ook niet door zonder geluk  |
|
Lisbeth-Salander Erelid
|
nevermind, ik snap de lol op t moment niet.. |
|
WMR-kok
Oudgediende
@ladekast: Nee, ik rook het voornamelijk tegen de pijn.  |
|
ladekast Oudgediende
|
@WMR-kok: daar zijn dokters voor, ik snap het niet hoor  |
|
ladekast Oudgediende
|
Quote Lisbeth-Salander: nevermind, ik snap de lol op t moment niet.. ik ook niet  |
|
Lisbeth-Salander Erelid
|
Quote @ladekast: Quote Lisbeth-Salander: nevermind, ik snap de lol op t moment niet.. ik ook niet  amen  |
|
nietmeer
|
@ladekast: In die sigaretten enzo zit nicotine in, en dat was pijnverzachtend ofzo. Voor eventjes. Of ander spul was dat... Geen idee. Maar ik hoor vaak dat bijv. maar 3 van de 20 sigaretten op een dag "lekker" zijn. |
|
nietmeer
|
bij joints is het vooral THC waar je een relaxt gevoel van krijgt en minder pijn voelt |
|
WMR-kok
Oudgediende
@ladekast: Dan zou ik steeds zwaardere medicijnen moeten gebruiken die erger zijn.  |
|
ladekast Oudgediende
|
Lisbeth-Salander: wat schaft de pot ?  Alev: muwah, geen last van, alle 20 smaken prima hoor  |
|
Lisbeth-Salander Erelid
|
@ladekast: stamppot andijvie lust je t niet rot je maar op naar de buren eten wat de pot schaft jongen |
|
ladekast Oudgediende
|
Quote @WMR-kok: @ladekast: Dan zou ik steeds zwaardere medicijnen moeten gebruiken die erger zijn.  ja nee, steeds meer blowen, dat is de oplossing .... |
|
ladekast Oudgediende
|
Quote Lisbeth-Salander: @ladekast: stamppot andijvie lust je t niet rot je maar op naar de buren eten wat de pot schaft jongen ben benieuwd wat de buren hebben dan  |
|
WMR-kok
Oudgediende
Banaal: Het is de combinatie van THC en de andere canabinoïden samen die de uitwerking bepalen. THC is het grootste gedeelte. |
|