|
Jasjee
Oudgediende
 WMRindex: 358 OTindex: 13.547
|
@WMR-kok: Rare prijs voor die broodjes  Hoezo heb je er 1 wel op en was de 2e dan niet meer te vreten  ? Is het nog gelukt met die olie? @Ulestroate: Hoihoi  Ja hoor, daar ook?  |
|
Ulestroate Erelid
 WMRindex: 470 OTindex: 2.130
|
Heej Kokkiee  hoe is t?  Ik ben op stage nu haha  Nog maar 5 en half uurtje en ben weer klaar haha  Vanavond zaalvoetbalwedstrijd  En morgen lekker uitslapen(eindelijk) @Jasjee: Haaaaaaaj  Ja wel gezellig alleen beetje druk   |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
@Jasjee: De eerste smaakte al een beetje raar, maar bij het tweede ging ik bijna over mijn nek.  Ik ga dadelijk tussen 12 en half 1 richting Breda, eerst naar het UWV en van daaruit de binnenstad in.  |
|
Jasjee
Oudgediende
|
@Ulestroate: Oke, dan ben je lekker bezig  Succes dan met de drukte! Oeh zaalvoetballen  Cool, zit zelf ook nog de laatste tijd te twijfelen of ik op veld zal zou willen of zaal  @WMR-kok: Ah oke, wel balen hoor, geld terugvragen  Hmm succes straks dan  |
|
WMR-kok
Oudgediende
Het is de laatste keer dat ik iets gekocht heb bij die warme bakker.  Ik ga daar niet meer naartoe, behalve om een klacht in te dienen. |
|
Ulestroate Erelid
|
@Jasjee: zaal is super leuk alleen zwaar. Veld is met warm weer erg vermoeiend, maar als het geregend heeft juist weer super leuk omdat je dan kunt doorglijden  hahaha Hoe is t bij jou op je stage of zit je lekker thuis?  Was er trouwens nog iets uitgekomen?(Als je wilt mag je ook even pb-en)    |
|
Jasjee
Oudgediende
|
@WMR-kok: Oke @Ulestroate: Hmm ellek voordeel hep dus zn nadeel  Hmm lastig  Ik zit op stage  Ben iedere dag gewoon gegaan  Eh... Er is niks uitgekomen  Ze zeiden dat er niks aan de hand was en niks gevonden was..(Geen breuken/scheuren/w/e)  Snap er geen bal van waarom ze me dan 48 uur in onzekerheid hebben gelaten  Het moet gewoon rusten en nja als ik over 3 weken nog last heb moet ik terug komen   |
|
Ulestroate Erelid
|
|
|
Jasjee
Oudgediende
|
@Ulestroate: Yeah, beetje lang. Maargoed, het is niet anders... Ze laten mensen blijkbaar graag wachten  Positief bekijken is beter ja  Maar gek genoeg vermoed ik zelf miss iets in de richting van RSI  Hoop het niet natuurlijk  |
|
WMR-kok
Oudgediende
|
|
Jasjee
Oudgediende
|
|
|
Ulestroate Erelid
|
|
|
Jasjee
Oudgediende
|
|
|
Ulestroate Erelid
|
|
|
Jasjee
Oudgediende
|
|
|
Ulestroate Erelid
|
@Jasjee: Geen idee  nog nooit tegen gespeeld, vanavond wordt de eerste keer dus zien het vanzelf wel  beter als mij zijn ze tog niet (ahum   )  |
|
Jasjee
Oudgediende
|
@Ulestroate: Haha, dat word spannend dus Hahaha! Arrogantie, ah joh, dat mag op het veld (Nja.. in de zaal xD)  Speel je nog steeds in dezelfde positie?  |
|
Ulestroate Erelid
|
@Jasjee: Ja in de zaal is in principe alle posities spelen  In principe is het iedereen verdedigen en iedereen aanvallen  |
|
Jasjee
Oudgediende
|
@Ulestroate: Ah oke  Da's wel beter dan op het veld.. Hmm  Maar ik ga weer verder op stage, succes nog daar en alvast een prettige wedstrijd en goed weekend   |
|
jackjanjanus Oudgediende
 WMRindex: 1.028 OTindex: 12.798
|
goede middag  |
|
MIADIA Oudgediende
 WMRindex: 5.738 OTindex: 6.567
|
|
|
Sophiesticated Oudgediende