|
flyingdutchy Oudgediende
 WMRindex: 499 OTindex: 13.432
|
@WMR-kok: ik hoop voor je dat het ook uitkomt dan  dat er misschien over de 2000 bezoekers in de maand komen  , zou wel heel mooi zijn^^  . @Irthe: zo ben je ook weer wakker geworden  ;)  . |
|
Relpa
Oudgediende
 WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
|
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
|
|
Irthe Erelid
 WMRindex: 640 OTindex: 4.970 S |
@WMR-kok: dat is waar, misschien dat je daarvoor een klein submenuutje boven aan kunt maken als je naar alle recepten gaat? maarja is wel weer veel indelen lijkt me  sorry FD  k kijk flikken maastricht  |
|
WMR-kok
Oudgediende
@Irthe:  Met het nieuwe design heb ik er minder werk aan.  |
|
Sto Oudgediende
 WMRindex: 6.021 OTindex: 14.071
|
Ik was weer afgeleid, moet echt iets doen aan mijn concentratievermogen xD |
|
WMR-kok
Oudgediende
@Sto:  Ik ook, moet snel gaan bestellen.  Anders is het te laat.  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
|
|
WMR-kok
Oudgediende
Penne Gambarotta bestelt.  |
|
Irthe Erelid
 WMRindex: 640 OTindex: 4.970 S |
|
|
Sto Oudgediende
|
oei was ik het weer vergeten  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
wat een stilte hier nu  xD @Sto: ben je aan het dagdromen of zo?  xD |
|
Sto Oudgediende
|
@flyingdutchy: krijg je met mensen die in cafe zijn maar dat tot 2x toe vergeten  nee, maar dan ga ik weer naar andere site en vergeet ik het weer xD |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@Sto: haha nou ja kan gebeuren toch  , ik heb gister heel veel film trailers opnieuw moeten zien omdat ik de helft niet meekreeg van het dagdromen of zo   . aaah oké  dat kan natuurlijk ook  , ik ben ook met te veel bezig xD, dus antwoord soms ook later  . |
|
Sto Oudgediende
|
Welke filmtrailers heb je bekeken  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@Sto: Your Highness The Eagle The Rite Hereafter I Am Number Four Big Mommas: Like Father, Like Son The Hole 3D Hall Pass The Resident Scream 4 en nog een paar, maar heb meer dan de helft opnieuw moeten kijken doordat ik ineens aan het dagdromen was en steeds weer wakker schrok   . |
|
Sto Oudgediende
|
flyingdutchy: en hoe lijkt je hereafter? |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@Sto: ik weet al niet eens meer hoe die trailer ging  , heb die volgens mij 4x moeten zien voor ik eindelijk een beetje aan het opletten was zonder dat ik droomde met mijn ogen open  xD. moet straks nog maar een keer alles afgaan denk ik   . |
|
Sto Oudgediende
|
flyingdutchy: als je daar zin in hebt xD ik wil freddy en frits ook nog altijd zien, maar er is nog geen download te bekennen  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@Sto: haha ik denk dat ik het nu wel zal onthouden  , ben niet meer aan het dagdromen  . die ken ik denk ik zo niet  , misschien heb ik 'm wel gezien, maar ja onthou de namen nooit echt allemaal   . goed zoeken en je vindt 'm wel  . |
|
Sto Oudgediende
|
flyingdutchy: hij is nog neit zo heel erg lang uit, weet niet eens of ie op dvd te krijgen is  Hij is zelfs nog in de bioscoop  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@Sto: oooh oké  dan heb ik 'm vast niet gezien  , want ik download nooit cam versies  , is troep xD. maar ik denk dat als ie uit de bios is er dan na een maand wel een goeie versie te downloaden is  . |
|
nietmeer
|
Goedenavond  |
|
Sto Oudgediende
|
@NaomiCharissa: hey! als je er nog bent  |
|
nietmeer
|