|
Irthe Erelid
 WMRindex: 640 OTindex: 4.970 S |
@WMR-kok: aah oke over zo  verschilde die zoveel van je nederlandse dan?   |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
|
|
flyingdutchy Oudgediende
 WMRindex: 499 OTindex: 13.432
|
Quote @WMR-kok:  Afgelopen zondag begonnen en nu zijn er 52 recepten al overgezet naar het nieuwe design.   Als alles klaar is bestaat de site uit ongeveer 100 pagina's.  zozo goed bezig hoor  , 100pagina's al  . dus nog even en dan zit alles in het nieuwe design  . heel veel suc6 er nog mee @Irthe: nou ja volgens mij heb jij al mijn snelheid gejat muts  ene kokkies engelse site bestaat al langer  , je loopt achter   . ene hoi   (alweer)     |
|
WMR-kok
Oudgediende
Ik had de recepten in ongeveer 7 categorieën verdeelt. Het oude design bestaat uit bijna 80 pagina's.  Nu krijgt het dezelfde indeling als op de 1ste site.  Alles onderverdeelt in landen + ongeveer 7 categorieën voor recepten die ik niet onder de landen verdeel. Voor elk continent komt er ook een pagina bij, en 1 pagina waar alles op vermeld is.   Elk land heeft dus ook een hoofdpagina.  Een flink aantal foto's zijn her bewerkt waardoor ze iets groter geworden zijn. Elke afbeelding is een gif ipv jpg.  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@WMR-kok: aaah oké dus het wordt zeg maar van dat je een land kan kiezen en daaronder staan weer sub categorieën van tot welk soort gerecht het behoord en daaronder staan dan weer de recepten  op zo'n manier heb je het gemaakt?  dat is ook wel handig   dat de foto's beter te bekijken zijn  |
|
WMR-kok
Oudgediende
voorbeeld  De site wordt maar 2 lagen diep.  de homepagina en de sitemap zitten in dezelfde laag, en de rest 1 laag dieper.  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
aaah oké  je hebt het zo  , ik dacht dat je bijv alles ook nog gesorteerd had op voorgerecht/hoofdgerecht/nagerecht  . of net zoals je op je site hebt staan vegetarisch en rund dat je het daarop ook nog had gezet  . maar zo kan het natuurlijk ook  is ook goed te overzien   |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Op deze manier bereik ik het maximum voor de PageRank om deze naar 3 te verkrijgen. Momenteel heeft de Engelstalige site een PG van 2. |
|
nietmeer
|
Ik ga er weer vandoor  verder met mijn boek schrijven |
|
WMR-kok
Oudgediende
Laters Naomi  |
|
nietmeer
|
Doei WMR-kok  |
|
WMR-kok
Oudgediende
|
|
flyingdutchy Oudgediende
|
dat zou wel mooi zijn ja  dat je nog heel veel meer bezoekers krijgt op je sites  , laten we hopen dat het toch over een paar maanden wel al verdubbelt is  ^^ en het liefst nog veel meer  . |
|
WMR-kok
Oudgediende
Ik moet wel eerst alle resultaten in Google laten verwijderen, zodat er weinig 404's zullen ontstaan.   Ik heb al een aankondiging weggezet op de home-pagina van die site dat alles binnenkort gaat veranderen.  Dat ze de home-pagina bij hun favorieten moeten zetten om weer terug te kunnen komen op de site.  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
haha ja dat lijkt me een goed idee ja  anders zullen veel mensen raar opkijken dat ze steeds maar die 404's krijgen  , maar ja dat komt wel goed toch   . |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Als het goed is moeten de resultaten binnen een maand compleet verwijderd zijn.  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
dus je kan het beter alvast aanvragen dan, zodat als je klaar bent het niet meer lang duurt voor alles weg is  . |
|
Sto Oudgediende
 WMRindex: 6.021 OTindex: 14.071
|
Avond |
|
WMR-kok
Oudgediende
|
|
Sto Oudgediende
|
Hoe is ie kok  en flying dutchy! |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Gaat goed Sto, heb me afgelopen week goed bezig kunnen houden.  |
|
Sto Oudgediende
|
@WMR-kok: ik heb even terug gelezen, en ik geloof dat best  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@WMR-kok: aaah oké  maar ja als het nog een maand duurt, dan zou dat toch niks uitmaken?  maar ja als het niet zo kan moet je idd eerst maar even wachten en als je klaar bent maar alles laten verwijderen  . hey sto    |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Met een beetje geluk zit ik op het einde van het jaar met ongeveer 1.500 bezoekers per maand.  Maar ik verwacht dat het er meer zullen zijn.  |
|
Irthe Erelid
 WMRindex: 640 OTindex: 4.970 S |
@Kokkie: je engelstalige site vind k wat overzichtelijker  met die afbeeldingen zo voor de namen van de recepten  iets meer rust er in  maak oke  mooi dat zo goed opschiet  |
|