hr
jaargang -25 - laatste artikel 22-6 18:00 - 77964 artikelen -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic


1 2 3 4 .... 347 348 349 [350] 351 352 353 497 498 499 500

21-02-11 21:17:14
nietmeer
Jollie :jeej die is mooi :ja (L)

21-02-11 21:17:41
yes_my_dear
Oudgediende


WMRindex: 1.205
OTindex: 17.061
S
Dit zijn de vrouwen:

1

2

3

4

Dat zijn de mannen

1

2

3

Moeilijke keuze (vooral de mannen)

21-02-11 21:17:48
Sto
Oudgediende


WMRindex: 6.021
OTindex: 14.071
Vin diesel, jullie gaan gewoon voor zijn super mannelijkheid xD
@Delevene: geen JB alsjeblieft niet hier xD

21-02-11 21:18:49
nietmeer
YMD...vrouwen nummer 2 zeg ik ja...rest :nee

Mannen zeg ik alle drie :nee

Sto...ik vind Vin Diesel gewoon een mooie man om te zien :ja

21-02-11 21:18:57
FrankB
Oudgediende


WMRindex: 179
OTindex: 13.577
Delevene: das geen vrouw, noch man, dus die hoort hier niet :P

21-02-11 21:19:15
yes_my_dear
Oudgediende


WMRindex: 1.205
OTindex: 17.061
S
Ja Vin Diesel gaat ook nog wel

21-02-11 21:19:40
Delevene
Erelid


WMRindex: 17
OTindex: 2.539
T S
@FrankB: Dacht dat het een vrouw was xD

21-02-11 21:19:55
Violetje
Oudgediende


WMRindex: 182
OTindex: 12.511
lessien ja he (L)

zijn koppie is mooi en zijn lichaam :D

21-02-11 21:20:00
Little Queen
Oudgediende


WMRindex: 267
OTindex: 26.691

21-02-11 21:20:12
Sto
Oudgediende


WMRindex: 6.021
OTindex: 14.071
@yes_my_dear: vind de vrouwen allemaal niet veel :nee

En de mannen oordeel ik niet over xD

21-02-11 21:20:35
nietmeer
Jollie...echt een mooie man :ja

21-02-11 21:20:38
Traevel
Oudgediende


WMRindex: 302
OTindex: 17.280
S
conclusie van de dag; ik ken geen bekende mensen meer 8O

21-02-11 21:20:54
yes_my_dear
Oudgediende


WMRindex: 1.205
OTindex: 17.061
S
Die ken ik niet... is ook niet mijn type... als iemand mijn type is qua man moet ie eigenlijk het liefst een beetje qua style in de jaren 60/70 zijn blijven hangen (L)

21-02-11 21:21:05
Sto
Oudgediende


WMRindex: 6.021
OTindex: 14.071
@Traevel: heb ik ook last van :P

21-02-11 21:21:48
Violetje
Oudgediende


WMRindex: 182
OTindex: 12.511

21-02-11 21:22:38
nietmeer
Jollie...gadver :r

21-02-11 21:22:43
MitoThorson
Oudgediende


WMRindex: 663
OTindex: 9.448
Jollie: Seagal is vet:D *z'n films dan* en z'n lichaam tegenwoordig ook:P maar toch :P

21-02-11 21:22:51
Violetje
Oudgediende


WMRindex: 182
OTindex: 12.511
lessien ja ik ken ok iedere film van hem :D

alleen vind ik trippel x nie zo heel leuk

21-02-11 21:23:09
Traevel
Oudgediende


WMRindex: 302
OTindex: 17.280
S


al z'n emoties samengevat in één foto :ja

21-02-11 21:23:28
Violetje
Oudgediende


WMRindex: 182
OTindex: 12.511
@LessienElensar: ik zeg nie da hij knap is :P

hij is gewoon mijn grootste held :D

21-02-11 21:23:37
Sto
Oudgediende


WMRindex: 6.021
OTindex: 14.071
Interessante smaak hebben de dames op wmr 8O

21-02-11 21:23:50
nietmeer
Jollie...dan is het goed :P

21-02-11 21:23:53
Violetje
Oudgediende


WMRindex: 182
OTindex: 12.511
DFCPhoenix: _O- tog blijft het mijn held :D

21-02-11 21:24:03
yes_my_dear
Oudgediende


WMRindex: 1.205
OTindex: 17.061
S

21-02-11 21:24:28
MitoThorson
Oudgediende


WMRindex: 663
OTindex: 9.448
Jollie: Jackie Chan vind ik ook nog steeds gaaf:ja samen met Seagal en Bruce Willis:ja

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

1 2 3 4 .... 347 348 349 [350] 351 352 353 497 498 499 500

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven