hr
jaargang -25 - laatste artikel 23-6 16:00 - 77969 artikelen -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic


1 2 3 4 .... 320 321 322 [323] 324 325 326 497 498 499 500

18-02-11 21:11:35
Kpuc
Oudgediende


WMRindex: 7.557
OTindex: 38.305
S
*zet twee kittens naast Lessien en een speelhengeltje* ;) *)

18-02-11 21:12:00
nietmeer
Kpuc...geen behoefte aan...voel me klote :(

18-02-11 21:12:29
Little Queen
Oudgediende


WMRindex: 267
OTindex: 26.691
Woei leven in het cafe :O

18-02-11 21:12:58
Kpuc
Oudgediende


WMRindex: 7.557
OTindex: 38.305
S
Oef, wat is loos zussie? *)

El Qu :D

18-02-11 21:14:26
nietmeer
Kpuc...we zouden van 4 t/m 6 maart met Roy en Jollie een weekend weg gaan, Robin uit logeren en Theemonster zou hier dan voor de honden zorgen. Nu loopt Theemonster met d'r achillespezen (of hoe je het ook schrijft) te klooien en zie natuurlijk dat weekend alweer in het water vallen...op de 1 of andere manier mogen Elro en ik nooit eens een weekend samen weg :{

18-02-11 21:18:07
FrankB
Oudgediende


WMRindex: 179
OTindex: 13.577
klote voor je, Lessien..
is er niemand anders die jullie kan helpen?

18-02-11 21:20:12
nietmeer
@FrankB...zou het zo snel niet weten :( baal er wel van...altijd als wij een weekendje weg plannen valt het in het water :{ Hoop echt zo, dat het alsnog door kan gaan, maar zie er weinig heil in :{

18-02-11 21:21:57
FrankB
Oudgediende


WMRindex: 179
OTindex: 13.577
@LessienElensar: even een mailtje ronddoen? :)
miss iemand op WMR die je goed kent, waar ze heen kunnen?

18-02-11 21:22:59
nietmeer
Enige die ik goed ken, zijn Roy en Jollie...tenminste...daar heb ik het meeste contact mee en daar kunnen ze niet heen, want we zouden met hun weg gaan :(

Nou ja...maandag maar afwachten...kijken wat de huisarts dan aan Theemonster te melden heeft.

18-02-11 21:31:25
Kpuc
Oudgediende


WMRindex: 7.557
OTindex: 38.305
S
Als je wilt dan vraag ik die dagen vrij 8O

18-02-11 21:32:18
nietmeer
Kpuc...ga jou niet vragen om voor de honden te zorgen...ze kennen je helemaal niet :P

18-02-11 21:33:00
Kpuc
Oudgediende


WMRindex: 7.557
OTindex: 38.305
S
Ik hun ook niet :P Zou dat wat voor ze uitmaken? Vijf keer daags uitlaten en spelen en eten en water geven?

18-02-11 21:33:44
nietmeer
Vier keer per dag is genoeg hoor :P en spelen doen ze niet zo...slapen nogal veel :P

18-02-11 21:35:04
nietmeer
Ach...we wachten maandag maar even af...dan krijgt ze te horen of ze rechts gips gaat krijgen. Geen loop gips, dus schiet dan ook niet op :S

Afwachten maar...

:$ sorry :$ dp :$

18-02-11 21:36:16
Little Queen
Oudgediende


WMRindex: 267
OTindex: 26.691
Lessien, balen zeg :O

Ik wil best op hondjes passen maar we wonen ook niet echt naast elkaar ofzo 8O:P

18-02-11 21:36:53
nietmeer
LQ...niet bepaald nee :P

18-02-11 21:38:08
Little Queen
Oudgediende


WMRindex: 267
OTindex: 26.691
Ik ben als het goed is dat weekend daarna wel in zwijndrecht 8):P

18-02-11 21:38:35
Kpuc
Oudgediende


WMRindex: 7.557
OTindex: 38.305
S
Zie t als laatste redmiddel maar dat weekend moet lekker doorgaan :ja Ik ga maandag even in elk geval regelen dat ik daags ervoor en daags erna en ertussen vrijaf ben.

18-02-11 21:39:40
nietmeer
Kpuc...ga dat nou niet regelen :nee kijk wel hoe ik het doe :)

LQ...de 12de??? dan zijn wij er niet...zijn we naar vrienden toe in Den Oever :P

18-02-11 21:41:48
Little Queen
Oudgediende


WMRindex: 267
OTindex: 26.691
Lessien, ja dan volgens mij :P Hahaha

18-02-11 21:42:38
nietmeer
Dan viert Jollie d'r verjaardag :P

Die dag zijn wij naar Den Oever voor een verjaardag, dus wil dat weekend dat we weg gaan d'r verjaardag vast klein vieren...als het door gaat :P

18-02-11 21:44:31
kojak
Erelid


WMRindex: 2.665
OTindex: 1.934
goedenavond..:)

18-02-11 21:45:27
nietmeer
Avond Kojak :D *)*)*)*)*)

18-02-11 21:46:18
Kpuc
Oudgediende


WMRindex: 7.557
OTindex: 38.305
S
Ah ja, ik moet toch een keer een weekje vrijaf pakken :P

18-02-11 21:50:26
kojak
Erelid


WMRindex: 2.665
OTindex: 1.934
wat ben je van plan dan Kpuc?
hoi lessien..*)

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

1 2 3 4 .... 320 321 322 [323] 324 325 326 497 498 499 500

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven