|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
*zet twee kittens naast Lessien en een speelhengeltje*  |
|
nietmeer
|
Kpuc...geen behoefte aan...voel me klote  |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Woei leven in het cafe  |
|
Kpuc Oudgediende
Oef, wat is loos zussie? El Qu  |
|
nietmeer
|
Kpuc...we zouden van 4 t/m 6 maart met Roy en Jollie een weekend weg gaan, Robin uit logeren en Theemonster zou hier dan voor de honden zorgen. Nu loopt Theemonster met d'r achillespezen (of hoe je het ook schrijft) te klooien en zie natuurlijk dat weekend alweer in het water vallen...op de 1 of andere manier mogen Elro en ik nooit eens een weekend samen weg  |
|
FrankB Oudgediende
 WMRindex: 179 OTindex: 13.577
|
klote voor je, Lessien.. is er niemand anders die jullie kan helpen? |
|
nietmeer
|
@FrankB...zou het zo snel niet weten  baal er wel van...altijd als wij een weekendje weg plannen valt het in het water  Hoop echt zo, dat het alsnog door kan gaan, maar zie er weinig heil in  |
|
FrankB Oudgediende
 WMRindex: 179 OTindex: 13.577
|
@LessienElensar: even een mailtje ronddoen?  miss iemand op WMR die je goed kent, waar ze heen kunnen? |
|
nietmeer
|
Enige die ik goed ken, zijn Roy en Jollie...tenminste...daar heb ik het meeste contact mee en daar kunnen ze niet heen, want we zouden met hun weg gaan  Nou ja...maandag maar afwachten...kijken wat de huisarts dan aan Theemonster te melden heeft. |
|
Kpuc Oudgediende
Als je wilt dan vraag ik die dagen vrij  |
|
nietmeer
|
Kpuc...ga jou niet vragen om voor de honden te zorgen...ze kennen je helemaal niet  |
|
Kpuc Oudgediende
Ik hun ook niet  Zou dat wat voor ze uitmaken? Vijf keer daags uitlaten en spelen en eten en water geven? |
|
nietmeer
|
Vier keer per dag is genoeg hoor  en spelen doen ze niet zo...slapen nogal veel  |
|
nietmeer
|
Ach...we wachten maandag maar even af...dan krijgt ze te horen of ze rechts gips gaat krijgen. Geen loop gips, dus schiet dan ook niet op  Afwachten maar...  sorry  dp  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Lessien, balen zeg  Ik wil best op hondjes passen maar we wonen ook niet echt naast elkaar ofzo   |
|
nietmeer
|
LQ...niet bepaald nee  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Ik ben als het goed is dat weekend daarna wel in zwijndrecht   |
|
Kpuc Oudgediende
Zie t als laatste redmiddel maar dat weekend moet lekker doorgaan  Ik ga maandag even in elk geval regelen dat ik daags ervoor en daags erna en ertussen vrijaf ben. |
|
nietmeer
|
Kpuc...ga dat nou niet regelen  kijk wel hoe ik het doe  LQ...de 12de??? dan zijn wij er niet...zijn we naar vrienden toe in Den Oever  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Lessien, ja dan volgens mij  Hahaha |
|
nietmeer
|
Dan viert Jollie d'r verjaardag  Die dag zijn wij naar Den Oever voor een verjaardag, dus wil dat weekend dat we weg gaan d'r verjaardag vast klein vieren...als het door gaat  |
|
kojak Erelid
 WMRindex: 2.665 OTindex: 1.934
|
goedenavond..  |
|
nietmeer
|
|
|
Kpuc Oudgediende